2020-06-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Man får väl ingen vård om man inte är under 70 år och nästan döende? Här i Spanien får man syrgas, kortison och ventoline direkt på kliniken. (I Stockholm får man inte ens komma till VC om man misstänker Covid). Underlättar oerhört och har säkert räddat många från att intuberas.

Vet inte vad man får för vård i de första stegen, känns som en blind fläck i media.
Citera
2020-07-11, 20:13
Medlem
NemesisSwedens avatar
Adam var en av de som jag verkligen gillade i media-Sverige. Verkade vara en genuint bra och trevlig kille. Helylle. Orkar inte kolla igenom hela tråden. Hur kom det sig att just han dog?
Citera
2020-07-11, 20:45
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemesisSweden
Adam var en av de som jag verkligen gillade i media-Sverige. Verkade vara en genuint bra och trevlig kille. Helylle. Orkar inte kolla igenom hela tråden. Hur kom det sig att just han dog?

Dödsorsak var att kroppen inte orkade med de påfrestningar som kroppen skulle hantera till följd av Covid-19.

Citera
2020-07-11, 22:35
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Dödsorsak var att kroppen inte orkade med de påfrestningar som kroppen skulle hantera till följd av Covid-19.

Inte alls otroligt att han skulle klarat sig idag om det var en propp han dog av.
Citera
2020-07-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Källa på det?

Jävla idiot.
Krävs ingen källa på såna påståenden.
Citera
2020-07-11, 23:11
Medlem
Citat:

Ja, typiskt att en juste kille som Adam ska gå och dö i Covid 19. Ingen jävel hade brytt sig om detsamma hade hänt svetsaren istället......
Citera
2020-07-11, 23:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Källa på det?
Varför behöver du en källa?
Citera
2020-07-12, 01:09
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Helylle skulle inte jag kalla det hela. Privata hemtoaletten full med Slitz-tidningar: lagom kul för fru Alsing, men det fick hon ta!
Citera
2020-07-12, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Helylle skulle inte jag kalla det hela. Privata hemtoaletten full med Slitz-tidningar: lagom kul för fru Alsing, men det fick hon ta!

Har du vart hemma? Inte dom uppgifterna jag fått nämligen. Han var visst en toffel med frugan.
Citera
2020-07-12, 09:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina

Men oj, slitztidningar, usch vad hemskt.
Citera
2020-07-12, 14:28
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Har du vart hemma? Inte dom uppgifterna jag fått nämligen. Han var visst en toffel med frugan.
Ja, jag har varit på deras toalett, ja. Flera gånger.
Citera
2020-07-12, 14:31
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Men oj, slitztidningar, usch vad hemskt.
Hemskt och hemskt, men inte så jävla kul för någon kvinna, varken en fru eller flickvän. Förnedrande, sexistiskt och manschauvinistiskt. Men det förstår väl inte du...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in