Man får väl ingen vård om man inte är under 70 år och nästan döende? Här i Spanien får man syrgas, kortison och ventoline direkt på kliniken. (I Stockholm får man inte ens komma till VC om man misstänker Covid). Underlättar oerhört och har säkert räddat många från att intuberas.
Vet inte vad man får för vård i de första stegen, känns som en blind fläck i media.
Adam var en av de som jag verkligen gillade i media-Sverige. Verkade vara en genuint bra och trevlig kille. Helylle. Orkar inte kolla igenom hela tråden. Hur kom det sig att just han dog?
Adam var en av de som jag verkligen gillade i media-Sverige. Verkade vara en genuint bra och trevlig kille. Helylle. Orkar inte kolla igenom hela tråden. Hur kom det sig att just han dog?
Dödsorsak var att kroppen inte orkade med de påfrestningar som kroppen skulle hantera till följd av Covid-19.
Ja, typiskt att en juste kille som Adam ska gå och dö i Covid 19. Ingen jävel hade brytt sig om detsamma hade hänt svetsaren istället......
Helylle skulle inte jag kalla det hela. Privata hemtoaletten full med Slitz-tidningar: lagom kul för fru Alsing, men det fick hon ta!
Hemskt och hemskt, men inte så jävla kul för någon kvinna, varken en fru eller flickvän. Förnedrande, sexistiskt och manschauvinistiskt. Men det förstår väl inte du...