Citat:
Jag blir förvånad hur FHMs desinformation om flockfiaskot har hjärntvättat vissa människor!!
Det är i helvete inte hälsosamt att sprida en sån farlig smitta till nån samhällsgrupp.
Varken de är unga och friska eller äldre och sjuka.
Flockimmuniteten var en saga utan vetenskaplig grund som slutade i ett fiasko i Sverige. Den är redan historia.
Kvar blev det en bunt hjärntvättade människor som tror fortfarande på desinformationen.
Det är i helvete inte hälsosamt att sprida en sån farlig smitta till nån samhällsgrupp.
Varken de är unga och friska eller äldre och sjuka.
Flockimmuniteten var en saga utan vetenskaplig grund som slutade i ett fiasko i Sverige. Den är redan historia.
Kvar blev det en bunt hjärntvättade människor som tror fortfarande på desinformationen.
Kvar blev 5600 döda.
Kvar blev vetskapen att när vänsterns oponionsbildare mobiliserar så är det makten framförallt.
Jag hade ALDRIG kunnat tro att man skulle slänga våra pensionärer under bussen som man gjort.
"dom skulle ändå dött detta år" är så extremt cyniskt att man baxnar.
Är ju ett helt gäng i tråden som peddlat den.
Jag har den största sympati för en grupp i denna soppa. De äldre som direkt fick palliativ vårt på diagnosen och fick kvävas ihjäl på äldreboendena.
S har försökt skylla på privata boenden, det är fler som dött på kommunala.
Var ju senast en pensionär som skulle ha daglig tillsyn som legat död i två veckor, hur är det möjligt.
Alla jävla olika grupper kräver specialbehandling och tävlar i att vara diskriminerade eller kränkta och vänstern lyfter ALLA.
När det så äntligen finns en grupp som dels blivit BEVISLIGEN diskriminerade och dels haft massdöd i gruppen, då är vänstern helt cyniska och kallsinniga till dessa.
Hyckleriet är extremt.