Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
en fyr som spaserer gjennom sentrum av Lørenskog og ikke melder seg. Klart det er en sjanse for at sistemann er død. Hvis ikke er det jo mistenkelig, der burde være lett og identifisere han både for folk som kjenner han og han selv. Man ser så mye av denne mannen, påkledning etc.at det faktum at ingen har meldt at de vet hvem denne mannen er er veldig mistenkelig.
Politiet sier jo at de har fått en rekke tips om hvem dette kan være, også fra folk som navngir ham.
Så det er umulig for oss å vite om tipsene stemmer eller ikke.
Citat:
Når det gjelder tilgang til huset er mine teorier at huset muligens var ulåst ( stemmer ikke med det TH forteller siden han mener det fantes en nøkkel som er forsvunnet) og såklart hvorfor lyver han om dette.
TH sa vel at det fantes en reservenøkkel i garasjen. Den eller dem som evt. har tatt den har
sannsynligvis visst om den - hvis da TH ikke lyver, og har fjernet den selv.
Citat:
Er det ingen her som synes det er underlig at det var yngste datter som ble truet på livet etterpå. Det er neppe en tilfeldighet.
Du tenker på det som sto i brevet fra "kidnapperne"?
Citat:
Ursprungligen postat av
sundayleague
Dette er jeg veldig interessert iå vite mer om
Koblingen ble nevnt av brukeren Minnimus, som sier det finnes/fantes folk i hockeymiljøet
med koblinger til kriminelle miljøer. Så ble det påpekt at en tidligere hockeyspiller fra samme
klubb faktisk jobber for TH, uten at det er hevdet at han har kriminelle forbindelser.
Jeg tillegger ikke dette mye vekt, ihvertfall ikke før media evt. nevner noe om det.