2020-01-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartahundarna
Han arbetar som läkare på min lokala vårdcentral i en by på ca 1500 invånare i södra Skåne

Vilken ort? Har du kommit i kontakt med honom där?
Citera
2020-04-13, 16:04
Medlem
Tjena_67s avatar
Vad är det senaste ang Dr Grym?
Varför blev han inte fälld för ocker och bedrägeri?
Citera
2020-04-13, 20:15
Medlem
Hubba, vikarierande läkare vid VC Rydsgård enligt denna:
https://capio.se/narsjukvard/skane/rydsgard-vardcentral/vi-som-arbetar-har/
Citera
2020-04-14, 01:48
Medlem
Även om många tycker att han lurat kvinnan
För att komma åt huset . Så är det ju två sidor av myntet . Kan ju vara en släkt som sitter och hoppas kvinnan ska gå av daga så dem kan Hova in pengarna . Kvinnan kanske ville huset skulle gå till läkaren och att han va rätt Person för att ge huset den själ med musik och konst hon önskade .
men hans handlingar i husaffären säger ju inget om hur han är som läkare ? Har träffat honom i vårdärende och bedömer honom som både kunnig kompetent och tar sig tid att lyssna och förstå . Tyvärr ovanligt bland läkare idag.
Citera
2020-04-14, 04:41
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minamo
Har träffat honom i vårdärende och bedömer honom som både kunnig kompetent och tar sig tid att lyssna och förstå . Tyvärr ovanligt bland läkare idag.
Antagligen är han väldigt skicklig på att ge det intrycket.

Har du kollat om du skrivit över din förmögenhet på honom?
Citera
2020-04-14, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Antagligen är han väldigt skicklig på att ge det intrycket.

Har du kollat om du skrivit över din förmögenhet på honom?

Hahaha japp jag skrev genast över mina miljoner på honom och gav han nycklarna till jaguaren . Menade endast att han kan vara en bra läkare vad man man än tycker om hans agerande i detta fall .
Citera
2020-04-14, 13:45
Medlem
constants avatar
Citat:
Hahaha japp jag skrev genast över mina miljoner på honom och gav han nycklarna till jaguaren . Menade endast att han kan vara en bra läkare vad man man än tycker om hans agerande i detta fall .
Man kan säkert vara en bra läkare även om man är en brottsling, men här i Sverige förlorar man sitt legitimation. Och det är bra, tycker jag.

Jag vill inte bli behandlad av en bedragare.
Citera
2020-07-09, 16:54
Medlem
Kastabajss avatar
Lyssna på rättegångspodden där känns det mer som han drogat ner tanten o sen fått som han ville.

Och har ni sätt huset vilken person som helst vill inte sluta sina dagar med fula möbler o allt
Dr grym är en bedragare o borde betraktas som de som säger att de är vård personal o rånar äldre.

Om du ”dr grym” läser detta så är du en skam för ditt yrke o en iskall person som inte har några känslor i kropp eller själ.
Din far må vara riddar Kato för du har ett hjärta av Sten.
Citera
2020-07-14, 00:15
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Även om många tycker att han lurat kvinnan
För att komma åt huset . Så är det ju två sidor av myntet . Kan ju vara en släkt som sitter och hoppas kvinnan ska gå av daga så dem kan Hova in pengarna . Kvinnan kanske ville huset skulle gå till läkaren och att han va rätt Person för att ge huset den själ med musik och konst hon önskade .
men hans handlingar i husaffären säger ju inget om hur han är som läkare ? Har träffat honom i vårdärende och bedömer honom som både kunnig kompetent och tar sig tid att lyssna och förstå . Tyvärr ovanligt bland läkare idag.

Lyssna gärna på Rättegångspodden, finns på podme. Där hör du målet och kanske att du får en annan uppfattning av vittnesmålen men även av dr Gryms egna ord. Väldigt märklig måste jag säga.
Citera
2020-07-14, 00:16
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Lyssna gärna på Rättegångspodden, finns på podme. Där hör du målet och kanske att du får en annan uppfattning av vittnesmålen men även av dr Gryms egna ord. Väldigt märklig måste jag säga.

Jo..sök på Dr Grym
Citera
2020-07-16, 04:15
Medlem
kato85s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=q1Opi5_RBow
Citera
2022-05-31, 07:48
Medlem
Crime-boy2s avatar
https://poddtoppen.se/podcast/897819815/rattegangspodden
Citera