Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Det var en kommentar til innlegg #39917 av nøtteliten, som tok opp samme problemstilling. Men jeg linket ikke til den kommentaren.
Men jeg så noen andre her mener at opplysningen om innlogging 09:08 er blitt korrigert senere. Det har ikke jeg fått med meg.
Så beklager, det er ikke meningen å feilinformere. Er ikke sikker på hva som er korrekt jeg.
Nå vill ikke jeg "henge" noen men rett skall hvære rett så derfor skriver jeg her for å avslutte med det som jeg skrev :
"39917"
"Ja at nånting hent AEH er vi enige om

men at TH loggade inn på ipaden er enten noe som ikke er så intresangt å skrive om i norske medier mere eller så er det blitt noe usikkerhet rundt det, hværtfall så ble bilen til TH filma når den kom inn på parkeringa til futurum bygget rundt den tiden du skriver og det i seg sjøl indikerer jo at det er vanskelig for TH å kunne gjort alt alene, men nå tar jeg alt vi ikke hvet om tider og andre detaljer som noe en må ta med i betraktning begge veier og derfor er litt for mye åpent...
kjørte han sjøl? logga han seg inn sjøl? hvar han på jobb fra 09.08-09.15 til ca, 13.30 eller ikke? når døde AEH ? hvor eksakt døde AEH? hvordan døde AEH? etc etc...
å politiet ser jo å det som sansynlig at han kan ha hatt en hjelper til ser det ut som så

"