Citat:
For all del....ikke ta det personlig. Helt i orden at du mener det du gjør og jeg beklager min direkte og nedsettende tone når du forklarer deg på en ordentlig måte om hvorfor du la det ut. Kanskje du burde melde deg på et onlinekurs når det gjelder å vurdere disse som kaller seg klarsynte også?
Den bulgarske donnaen du kommer drassende med har opptrådt her på forumet et utall ganger. For første gang for over ett år siden. Stadig er det noen som refererer til en såkalt bulgarsk klarsynt som ikke kjenner saken i det hele tatt! Så du når hun postet innlegget? Nei, tenkte meg det. 10 januar 2019, altså dagen etter at nyheten sprakk media. Hvem har bestilt henne? Er det en del av villedningen?
Har du sett de andre postenehennes, om Trump og Israel mm ? Nei, tenkte meg det. Bare vås, alt sammen. Hun er også fjernet fra Wordpress, hvis det skulle være en trøst...
Winger, derimot, har jeg mer tro på. Men det er et vanskelig fag å utøve...
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jeg liker ikke den nedsettende og respektløse tonen din.
Det er ikke god folkeskikk å ha en slik ovenfra - og - ned holdning til andre på forumet her.
Hva vet du om det er vås ?
Du er forutinntatt så det holder.
Bare tiden vil gi svar på dette.
Vel...
På den annen side : det kan hende at budskapet i det du sier er rett.
( Du kunne bare pakket det litt mer inn i bomull. )
Det kan hende at dette er bare tull og tøys, svada og fanteri. Jeg vet ikke.
More or less, anyones guess.
Jeg fant det først på YouTube som en videosnutt, og fikk ideen om at jeg skulle gå på hjemmesiden deres og se litt nærmere på det.
Der lå det i et HTML format som jeg tok med over i Google Translator og fikk det oversatt til norsk.
Først så gjorde jeg ikke noe mer med det, men det gnagde meg at det kanskje kunne være noe i dette allikevel som noen kunne få noe utav, som en manglende brikke i et stort puslespill, om du vil.
Dette er jo unektelig et stort mysteriym som folk i Skandinavia grubler fælt på. Det er et faktum.
[b][i][u]Det er jo et faktum at en eldre dame fra Lillestrøm området er søkk vekk her, kidnappet eller drept, flyktet eller hva, eller mulig at dette er en utpressingssak som de innvolverte holder tett til brystet ?
(( Det er også et faktum at flere har observert flere bryske østeuropeiske personer med fiskestenger og fotoutstyr på tripod på søndre brygge ved Langvannet. Disse og bilene de antakelig hadde parkert i nærheten var søkk borte etter den dagen hun forsvant, og ingen har sett de siden. Iallfall ikke her i Kongeriket.))
Vel, det var en liten digresjon.
...Så opprettet jeg en konto her på Fb og postet det.
Intensjonene med dette var i beste mening, og at dette kanskje kunne bidra med noe i saken.
Mulig at ikke alle var informert om dette de 3 synske hadde sett. Tenkte jeg.
Kanskje det var noe her som kunne kaste lys over noe.
Men nå har jeg fått lagt ut dette og siden det irriterer en del folk her så da er det vel på sin plass å
logge av.
Takk for oppmerksomheten.
Den bulgarske donnaen du kommer drassende med har opptrådt her på forumet et utall ganger. For første gang for over ett år siden. Stadig er det noen som refererer til en såkalt bulgarsk klarsynt som ikke kjenner saken i det hele tatt! Så du når hun postet innlegget? Nei, tenkte meg det. 10 januar 2019, altså dagen etter at nyheten sprakk media. Hvem har bestilt henne? Er det en del av villedningen?
Har du sett de andre postenehennes, om Trump og Israel mm ? Nei, tenkte meg det. Bare vås, alt sammen. Hun er også fjernet fra Wordpress, hvis det skulle være en trøst...
Winger, derimot, har jeg mer tro på. Men det er et vanskelig fag å utøve...
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jeg liker ikke den nedsettende og respektløse tonen din.
Det er ikke god folkeskikk å ha en slik ovenfra - og - ned holdning til andre på forumet her.
Hva vet du om det er vås ?
Du er forutinntatt så det holder.
Bare tiden vil gi svar på dette.
Vel...
På den annen side : det kan hende at budskapet i det du sier er rett.
( Du kunne bare pakket det litt mer inn i bomull. )
Det kan hende at dette er bare tull og tøys, svada og fanteri. Jeg vet ikke.
More or less, anyones guess.
Jeg fant det først på YouTube som en videosnutt, og fikk ideen om at jeg skulle gå på hjemmesiden deres og se litt nærmere på det.
Der lå det i et HTML format som jeg tok med over i Google Translator og fikk det oversatt til norsk.
Først så gjorde jeg ikke noe mer med det, men det gnagde meg at det kanskje kunne være noe i dette allikevel som noen kunne få noe utav, som en manglende brikke i et stort puslespill, om du vil.
Dette er jo unektelig et stort mysteriym som folk i Skandinavia grubler fælt på. Det er et faktum.
[b][i][u]Det er jo et faktum at en eldre dame fra Lillestrøm området er søkk vekk her, kidnappet eller drept, flyktet eller hva, eller mulig at dette er en utpressingssak som de innvolverte holder tett til brystet ?
(( Det er også et faktum at flere har observert flere bryske østeuropeiske personer med fiskestenger og fotoutstyr på tripod på søndre brygge ved Langvannet. Disse og bilene de antakelig hadde parkert i nærheten var søkk borte etter den dagen hun forsvant, og ingen har sett de siden. Iallfall ikke her i Kongeriket.))
Vel, det var en liten digresjon.
...Så opprettet jeg en konto her på Fb og postet det.
Intensjonene med dette var i beste mening, og at dette kanskje kunne bidra med noe i saken.
Mulig at ikke alle var informert om dette de 3 synske hadde sett. Tenkte jeg.
Kanskje det var noe her som kunne kaste lys over noe.
Men nå har jeg fått lagt ut dette og siden det irriterer en del folk her så da er det vel på sin plass å
logge av.
Takk for oppmerksomheten.
Nettet har alle fasetter av en virkelighet, og det er viktig å være kritisk, spesielt til de som vil tjene penger på andres ulykke. Jeg kan ikke tenke meg noe mer spekulativt enn å gi mennesker i sorg og fortvilelse et håp for så å tjene penger på det.
Jeg sier ikke at det ikke finnes klarsynte, for jeg vet de finnes.
Men akkurat denne posten her har jeg sett flere ganger i forumet, og sjekket det grundig den første gangen noen la den ut. Etter min mening er dette bare tull. Du finner henne på Facebook og bloggen hennes er stoppet av Worldpress. Det sier en del, vil jeg tro.
Bare hyggelig om du deltar i diskusjonen her med dine egne meninger.