Men för guds skull, det är väl inte Lars Johansson bara? Man får väl hoppas ändå att det är Pelle Jenvén som åsyftas.
Utredaren ska ha jobbat med fallet från början står det. Det stämmer inte på varken Jenvén eller Johansson så vitt jag vet. Jag tror det handlar om Jan Karlsson som bland annat var med och "upptäckte" vittnesmålet gällande "Pilotmannen" 1998. Intressant i övrigt är att man nu kan separera bland-dna, vilket man inte kunde bara för något år sedan. Tekniken går framåt!
Utredaren ska ha jobbat med fallet från början står det. Det stämmer inte på varken Jenvén eller Johansson så vitt jag vet. Jag tror det handlar om Jan Karlsson som bland annat var med och "upptäckte" vittnesmålet gällande "Pilotmannen" 1998. Intressant i övrigt är att man nu kan separera bland-dna, vilket man inte kunde bara för något år sedan. Tekniken går framåt!
[quote=Propparn|71724524]KM -66
BW -68 (el. -69)
PK -67
PU -72[
Bland dessa 4 finns förmodl GM------himself. ! Missar av polis samt vittnesmål från Helenas närmaste vänner------till förmån för mörd , har lett till att mordet fortf inte klarats upp . Hoppet står nu till Coldcase---gruppen , i annat fall kan det ju bli samma sak som i Palme---utredn .