2020-07-05, 22:52
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Adressen fant jeg ja, men ingen annen info eller Facebook-profil. Aner meg at de ter godt voksen person.

Men bilen er en xDrive, så da kan det også stemme med dette ""metall"-fargede tanklokket med uthevet skrift. Det står "xDrive" på lokket.

EDIT: kona (som er på Facebook) til eieren av bilen KAN kunne forveksles med AEH, hvis vitner legger godviljen til.

Bj*rn A*ild ser ikke ut som et hardkokt kriminell på bildet sammen med kona
Enig, hun kan ligne.
Sønnen har øvelseskjørt med far i forsetet, holdt på å krasje og mor sitter vettskremt i baksetet, river av seg beltet og vurderer å hoppe ut i neste kryss 😂. Men dette skjedde på en annen dag enn 31.10....
Citera
2020-07-05, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Hur såg hennes promenader med hunden ut? Kan du peka ut på en karta några bra platser att ta henne på?

Precis vad jag undrade också. Hon skulle ju ha ropat på hjälp, hunden då ...
Vilken risk, det också.
Finns en öde plats på vägen längs sjön?
Citera
2020-07-05, 22:58
Medlem
Tenkte på en ting.. Siden elektrikeren ringte 0948, tror dere ikke at avtalen dems var kl 10?
Og gir det da mening at noen (les: TH) som var klar over denne avtalen hadde planlagt å drepe AEH 0930 ca? Ganske risikabelt spør du meg?
Citera
2020-07-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Enig, hun kan ligne.
Sønnen har øvelseskjørt med far i forsetet, holdt på å krasje og mor sitter vettskremt i baksetet, river av seg beltet og vurderer å hoppe ut i neste kryss 😂. Men dette skjedde på en annen dag enn 31.10....

Høres ut som en plausibel forklaring

Og, antar at politiet for lengst har vært i kontakt med denne Nesoddenmannen ,og sjekket han han langt ut av saken...
Citera
2020-07-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Men av hvem? TH kan ikke ha rukket det selv.

Noen nevnte kalking av graver for å sette fart på komposteringsprosessen.
Morderen i T*sted*l gjemte et av ofrene i en komposthaug (som riktignok
begynte å stinke slik at naboene ikke kunne gå ut i hagen sin, og selv da
tok ikke politiet hintet).

Ofret lå faktisk i komposthaugen i over ett år, hvis jeg ikke husker feil. Og i ettertid påstod politiet at de hadde gjennomsøkt eiendommen. Og her snakker vi ikke om en landbrukseiendom med innmark, utmark og skog. Nei, vi snakker om en villatomt sentralt i T*sted*len.
Citera
2020-07-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Kort googling avdekker adressen på Hellvik på Nesodden, samt hvem han bor sammen med.

Ad Gassa nedenfor:
Jeg siterte og svarte på Alsagio sitt innlegg. Han skrev at vedkommende eide bilen den 31 10.
I og med at nåværende eier fikk bilen registrert på seg den 12 10 2018, så eide han bilen også den 31 10 2018.

Nå bruker jeg ikke mer tid på dette - dere får bare holde på ...
Hun kona liker fifty shades...trodde ikke folk på 70 + likte slikt...Litt rart han ikke har kvitta seg med bilen etterpå...men uansett svakt hvis ikke politiet har sjekket far og sønn ut av saken...
Citera
2020-07-05, 23:12
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
Säkert varit skrivet om här på FB.
I 2016 åpnet IT-selskapet Basefarm et datalager i Futurum-bygget, etter å ha inngått en leieavtale over 20 år med Tom Hagen Eiendom. Mer enn 300 millioner kroner brukte Basefarm, med hovedkontor i Nydalen i Oslo, på å etablere et 6.000 kvadratmeter stort datasenter, Norges største, skrev Finansavisen i 2015. Fra Tom Hagen Eiendom fikk Basefarm “et bygg med tette vegger og tett tak”. Resten sørget Basefarm for, ifølge FA.

Basefarm, som ble kjøpt opp av den franske telekommunikasjonsgruppen Orange i 2018, har serverne til norske kunder som Altinn og Norwegian, samt flere utenlandske. “Her lagres Norge”, skrev nettavisen kode24, etter en audiens “midt i skogen i Lørenskog”.

https://www.kode24.no/koden-bak/her-lagres-norge/70772005

Så det finns stor data kunskap i direkt närhet till THs kontor, till och med i samma bygg.
Toppen. Jag hoppas verkligen att polisen har synat alla anställda där i sömmarna. Nån är duktig på IT, nån på övervakning och säkerhet. Nån trejdar bitcoin.
Citera
2020-07-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Eies av Bj*rn A*ild S*lheim på Nesodden (som ikke er langt fra Ås)
Sjekk navn på gulesider.no
Bilen står i oppkjørselen😄
Citera
2020-07-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ok, jeg forstår!
Det er ikke vanskelig for meg å forestille meg at dette er en kidnapping. Jeg begynte å lure litt her en stund, så jeg måtte bare spørre for orden skyld

Det er noen mulige utfall av de neste seks månedene.

Siden søttini, faren hennes hatt fulgt helle, hele veien, around the clode
Citera
2020-07-05, 23:26
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Precis vad jag undrade också. Hon skulle ju ha ropat på hjälp, hunden då ...
Vilken risk, det också.
Finns en öde plats på vägen längs sjön?
Tycker att det ser glest ut med säkra platser att överfalla en kvinna på utan att bli sedd. Dom måste ju hinna ta henne också innan hon hinner skrika högt. Är man rik eller känd är man på sin vakt mot folk runtomkring. Sen vill kidnapparna hinna iväg med bilen ett bra stycke innan dom får snuten efter sig. Det är stor risk att dom blir jagade med helikopter exempelvis för att nån morgontrött student har sett vad som hänt genom köksfönstret och larmat.

Om kidnapparna övervakade Hagens egendom, så hade dom samtidigt kontroll över Elisabeth när dom tog henne. Jag tror på övervakning både inomhus och utomhus. Utrustningen inomhus måste dom ha tagit med sig, men det är inte säkert att dom tog med sig allt som satt på utsidan. Det är onödigt riskfyllt att plocka ner det vid tillslaget mot Elisabeth. Dessutom ville nog den som skötte övervakningen ha kontroll över bilar o människor som rörde sig i området när dom skulle forsla iväg henne från kåken. Tror jag. En snubbe sköter monitorer o övervakning, två kidnappar henne.
Citera
2020-07-06, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Det er noen mulige utfall av de neste seks månedene.

Siden søttini, faren hennes hatt fulgt helle, hele veien, around the clode

Kan du utdype hva du mener her?
Citera
2020-07-06, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg mener å ha lest at noen av blodsporene fra TH ble funnet på AEH's gjenstander også. nærmere bestemt hennes tøfler/innesko, i tillegg til blodspor på badet.

Jeg syns selvfølgelig det er interessant hvorfor hans blod skal finnes på hennes innesko, men samtdig så har vi både opplysninger om at TH ikke hadde noen synlige skader, og i tillegg så er det vanskelig å angripe noe som helst blodspor fra TH i hans eget hjem, til og med om det er funnet på AEHs gjenstander.
Kanskje TH fikk neseblod da han hold på med..fordi stress hormon og BT økte eller fikk neseblod av mekanisk skade da AEH prøvde å forsvare seg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in