Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Eran enda chans att få igång Paulinho är om Tankovic kan spela på en annan position? Han kanske inte är lika begränsad som Palle när det kommer till det?
Vad gäller Ludwigsson så var jag orolig varje gång han var med i spelet. Lär göra många poäng i år.
Ludwigsson är fortfarande för kantig i avsluten för att vara en klassanfallare. Allt annat är han dock briljant i; tror fan aldrig jag sett någon vara så jävla enerverande i presspelet. Det skulle väl vara Djurdjic typ.
Ja det är väl kanske det som krävs just nu. Skulle inte vara främmande för att peta Jeppe, flytta in Tanko som tia och ha Palle på kanten. Kaca vill jag ändå ha igång känner jag trots blek form just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
junaz
Det är bara att gratulera till segern, sett till hur matchen utvecklades var den fullt rättvis. Vi brände alla 100%-iga chanser vi hade i första, och då vinner man inga fotbollsmatcher.
Efter Häckens 2-0 ger vi ju upp fullständigt. Väldigt tungt mentalt i laget, känns det som, uppgivet. Vi har ingen riktig ledare (Djurdjic) som driver på och tar tag i taktpinnen och sätter nivån, och därtill ett försvarsspel som fortfarande är lika uselt på fasta situationer som vi var även förra säsongen.
Ja, om Tankovic sticker så borde Paulinho få betydligt mer speltid på den positionen.
Håller med dig likt jag ofta brukar göra. Jag tycker man bör ta ett snack internt om att inte säcka ihop så fort det går motigt. Man hade ju ett liknande snack ifjol efter kollapsen borta mot MFF, tror något liknande behövs nu.
Annars är det fan inte långt ifrån att spelet sitter helt och vi kan växla upp. Synd bara att vi får knepigare spelschema strax med bla MFF och kff att möta.