2020-07-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
I Bellas fall är det tvärtom, brösten har blivit VÄLDIGT mycket större och står rakt ut, hon ser ut som en byrå med översta hyllan utdragen.

https://cdn03.nyheter24.se/27b45ce404d403270200001a002003da01/2020/03/03/1608688/isabella_lowengrip_platning_start.jpg

ECT "behandlingen" var nog en cover-up för ett gigantiskt boob-job XL.
Citera
2020-07-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis, lite så känns det. Känns som att det finns någon dold agenda. Ska bli ”intressant” att se hur det här utvecklas.

EXAKT VAD JAG UNDRADE!
Bella lägger upp länk till hans Insta. När man kommer dit...så har han sedan den 29/6 lagt upp 27 nya inlägg!!!
Inlägget innan var den 2 juli 2019!!

Jag har mött denna man x antal gånger dels under tennisveckan i Båstad. Tidigt 2000-tal.
Han är verkligen snygg med en kropp to die for. Men jag lovar TOTALT FULLKOMLIGT OINTRESSERAD AV TJEJER!

Varit med på efterfester på någon gård på en kulle en bit bort från Båstad. Pool, bastu, sprit, brudar, musik, någon flummig japansk trädgård på väg till poolen.

Han stoltserade med en röd Porsche.

Sen är han nog polare med Jon Olsson och syns på bilder från Båstad i samband med någon inspelning med någon Jan Berglund och Lina Axmacher 2011.
Citera
2020-07-05, 02:06
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LunaStellaMoon
EXAKT VAD JAG UNDRADE!
Bella lägger upp länk till hans Insta. När man kommer dit...så har han sedan den 29/6 lagt upp 27 nya inlägg!!!
Jag har mött denna man x antal gånger dels under tennisveckan i Båstad. Tidigt 2000-tal.
Han är verkligen snygg med en kropp to die for. Men jag lovar TOTALT FULLKOMLIGT OINTRESSERAD AV TJEJER!
Varit med på efterfester på någon gård på en kulle en bit bort från Båstad. Pool, bastu, sprit, brudar, musik, någon flummig japansk trädgård på väg till poolen.
Sen är han nog polare med Jon Olsson och syns på bilder från Båstad i samband med någon inspelning med någon Jan Berglund och Lina Axmacher 2011.
Tillfällighet?
Vad är det som inte stämmer? Inte bara en skicklig diskret industri-designer?
Senast redigerad av qutm 2020-07-05 kl. 02:11.
Citera
2020-07-05, 02:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Något har hänt med utseendet och brösten, även tänderna har förändrats, jämför bilderna.

https://pbs.twimg.com/profile_images/2399661299/image_400x400.jpg

https://www.google.com/search?q=isabella+lowengrip&client=ms-android-motorola-rev2&prmd=inv&sxsrf=ALeKk0329aOV7rtkyQRXjx_p6Nk1kq vVTQ:1593844619879&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2 ahUKEwieiZTz_bLqAhXv-SoKHYOZAYIQ_AUoAXoECBkQAQ&biw=360&bih=616#imgrc=85 -SujXciXTcjM

https://d.cdn-expressen.se/images/d8/7e/d87ef8619fed4da8888ec2f45b0d7f59/504@40.jpg

https://cdn03.nyheter24.se/27b45ce404d403270200001a002003da01/2020/03/03/1608688/isabella_lowengrip_platning_start.jpg

Men hon har ju förändrats till det bättre?

Jag tycker att hon är väldigt vacker och attraktiv nu, att hon ljuger och är inkapabel att driva framgångsrika företag är dock en annan femma men det går ju inte att förneka att hon blivit en riktig snygging och det kan räcka långt, tom med för att bringa fastighetsmiljardärer och undervattensfotografer på fall
Citera
2020-07-05, 09:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
– Innan var jag nojig men nu är jag inslängd i det, nu är det bara att köra, säger han.

Som om hon vore en mega-kändis (utanför ankdammen)

Citat:
Nu berättar Paul Sundvik att han till en början var skeptisk till att gå på dejt med Isabella Löwengrip. Han berättar att han hade fördomar om henne – som visade sig inte stämma alls.

– Min vän har hela tiden sagt att jag borde träffa Isabella och sa att ”ni måste ses, ni måste ses”. Så skickade hon över Isabellas nummer till mig och mitt till Isabella och jag bara ”nja”. Isabella hörde inte av sig till en början heller.
https://www.expressen.se/noje/lowengrips-kupp-med-nya-karleken/
Citera
2020-07-05, 10:00
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
ECT "behandlingen" var nog en cover-up för ett gigantiskt boob-job XL.

Hmm... mycket intressant analys!
Citera
2020-07-05, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Som om hon vore en mega-kändis (utanför ankdammen)

https://www.expressen.se/noje/lowengrips-kupp-med-nya-karleken/

Nej. Men hon drar onekligen till sig en hel del publicitet och lever ett mycket offentligt liv, mer offentligt än vad många "mer kända" människor gör. Paul å andra sidan har ju som tidigare konstaterat hållit en låg profil på nätet och haft en lite mer hemlig framtoning.

Hehe, jag har snackat både med Isabella(dock längesedan precis när hon hade "slagit igenom" eller vad man ska säga) och Paul och kan väl säga att jag är en aning förvånad över detta.

Det var jag väl i och för sig när hon presenterade Erik Selin som partner också. Vilket jävla unikum denna kvinna måste vara alltså.
Citera
2020-07-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LunaStellaMoon
EXAKT VAD JAG UNDRADE!

Får väl iofs ses som ett sundhetstecken att vara TOTALT FULLKOMLIGT OINTRESSERAD av alla ytliga golddiggerbrudar som flockas under tennisveckan i Båstad. Går bara inte ihop med att han vill sammankopplas med Bella...
Citera
2020-07-05, 11:11
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Får väl iofs ses som ett sundhetstecken att vara TOTALT FULLKOMLIGT OINTRESSERAD av alla ytliga golddiggerbrudar som flockas under tennisveckan i Båstad. Går bara inte ihop med att han vill sammankopplas med Bella...
Ja. Industri-designers brukar ju vara trendiga utan att vara ytliga. Har träffat ett 50+, i perifirin i jobb och några få bekantas bekanta. 100+ om man räknar med folk på konstfack-fester, kul när dom hade 1500W techno/rave med lazer som man då inte ens fattade vad det var.
Om Isabella vill ha ett intressant och händelsefullt liv, inte bara yta, pengar och prestige, så har hon antagligen hittat rätt. Klart det blir yta pengar och prestige nu, men även en intressant och sund livsstil.
Om Isabella går till en hudläkare och skippar sina krämer som antagligen bara förvärrar hudproblemet, så tycker jag att hon är en av dom som blir attraktivare.
Jag tror att det finns en stor potential för framgång, om dom vill jobba ihop, lite som Steve Ballmer (Isabella) och Bill Gates (Paul).
Senast redigerad av qutm 2020-07-05 kl. 11:29.
Citera
2020-07-05, 11:15
Medlem
Ringhals3s avatar
Hennes nya relation är lika seriös som en kollegas exfrus grej.

När hon var 40 kom hon hem och skulle skiljas från sin man efter 20 år och tre barn, hon hade nämligen träffat sitt livs kärlek, en tanig 17-årig snubbe! Det var slut innan bodelningen var klar!
Citera
2020-07-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narglrthe
På 2 år har Isabella haft 3 pojkvänner¨

Nu på de 2 senaste verkar hon ha en fetisch för att bli ihop med killar som är dubbelt så gammal än hon själv! Som hade kunnat vara hennes pappa. Söker hon en fadersfigur, eftersom hon brutit all kontakt med sin egen pappa?

Ganska pervers i såna fall

Isabella borde alltså vara i Carola Häggqvist ålder om man ska vara ihop med någon som är över 50 år! Och det är oundvikligt han kommer dö flera år än henne. Hoppas hon på arv?

Sen är det inte schyst mot barnen

Hur kul är det att få en "pappa" som kunde vara en "farfar" är 20 år äldre än de flesta andra pappor?

Så på några månader kom Isabella alltså fram till ska ska leva resten av livet med en mmds afsdffsdjkewrlkwejrlkasdfjmneawporklv xsdfvcxijkmns afdvcijnb dsczo mdzsv sdklx sd

Jag tror, upprepar tror att anledningen till att Isabella dras till äldre män är för att hon söker stabilitet och trygghet. Varför förhållandet sedan inte håller någon längre tid vet jag ej eller vem som väljer att gå vet jag ej.

Om det är mannen kan det nog vara för att Isabella är rätt intensiv. Med sin Adhd är hon rastlös och vill att det händer grejor hela tiden. Är man över 50 så har man oftast kommit till en punkt i livet då man istället njuter av tillvaron på ett annat sätt. De är på helt olika platser i livet helt enkelt.
Citera
2020-07-05, 11:45
Medlem
Larasofts avatar
Ni som följt Isabella längre än jag; hur kommer det sig att hon och Pingis började samarbeta och hur är deras relation nu? Är det Pingis som ligger bakom Isabellas persona?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in