2020-07-02, 00:39
Medlem
Er dette en takketråd?
Citera
2020-07-02, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk! :-) Synes du at mann 1 ser høyere ut enn mann 2 i den nye videoen?

Takk! :-) Den første mannen: Mener du mann 1 i den nye videoen eller mener du telefonmannen fra Futurumvideoen?
Jeg mente mannen som går først i den nye videoen.
Citera
2020-07-02, 00:45
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Jag upplever att en första mannen på nya videon är något högre än man nr 2 som kommer efter.
Nr 1 är mer spänstig också, nr 2 är mer ihopsjunken i stilen (oavsett längden).

Mitt inntrykk er at Nr 1 er mer bestemt, men kanskje også eldre, enn nr 2.

Nr 1 er mer lutet i ryggen, slik jeg ser det.

Men jeg er ikke helt overbevist om at Nr 2 er involvert. De ser sammenfallende ut, enig i det.
Men det kan være en ren tilfeldighet.

Jeg tenker at hvis jeg og en annen skulle passere et åpenbart overvåket område, ville jeg passet
godt på at det ikke så ut som om vi var et team.
Citera
2020-07-02, 00:46
Medlem
Kjedelig når tråden spammes ned av ikke relevante innlegg.
Er 1 person som de er på utkikk etter, ikke 2...
Tråden ødelegges med mye feil info/innlegg.
« Når man ser på andre vinkler og øvrig bevismateriale er de ikke relevante for saken. Vi vurderer de andre som tilfeldige forbipasserende.»
Citera
2020-07-02, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Er dette en takketråd?
Zzz har mange gode innlegg.
Senast redigerad av Gubbanoa 2020-07-02 kl. 01:10.
Citera
2020-07-02, 00:48
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Men man kan säga så om männen vid Futurum också ... om det är dem (samma män) man ser på videon, eller en av dem.
De lär ha bekantat sig med området en tid, i så fall ...
Tror du TH skulle ta en sådan risk på öppen plats, där han riskerar möta folk han känner
som kan få en känsla av "Men där gick ju Tom!" ...? De som känner honom känner igen hans ögon! Stilen!
... Det skulle vara om han hade en bil precis i närheten, att det handlade om några minuter
på torget bara. Men han verkar ju ha gått en bra bit på detta sätt, med mask ...
Tycker du inte de liknar männen vid Futurum?

Sen då eftersom allt tycks uppträda i par på videor i Norge så kan man ju stilla undra om inte polisen är så förslagna att de genomför rekonstruktioner av förlopp på video för att kunna bedöma vad de har sett och bättre analysera det...

Ni skojar kanske med oss andra o med hagen lite. Tänk exv om mannen nr 2 i filmen som slår följe med mannen 1 så tätt inpå, o i samma jacka, är polisens rekonstruktion som kanske är inklippt i originalfilmen? Där man känner till längden på skådisen ifråga och redan har gissat sig fram till ett jackmärke? 😄

Den oberoende pressen måste kanske fråga hagen då om någon verkligen gick så tätt bakom honom... :-)

Godnatt Skandinavien!
Citera
2020-07-02, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-
« Når man ser på andre vinkler og øvrig bevismateriale er de ikke relevante for saken. Vi vurderer de andre som tilfeldige forbipasserende.»
Det virker helt klart for meg at de «slår følge». Han andre går jo nesten hakk i hel på en åpen plass. Ulogisk å gå sånn ellers. Det kan ikke stemme at det tok dem så lang tid å grave frem denne videoen. Jeg tror ikke mann nr 2 er irrelevant. Politiet sier ikke alt, har aldri gjort det.
Senast redigerad av Gubbanoa 2020-07-02 kl. 00:57.
Citera
2020-07-02, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Må si at jeg tror det kan være TH, han har den samme buksa og kanskje sko på som da han ble fotografert, var det utenfor politihuset tro?

Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er TH, buksa og skoene minner veldig om noe jeg har sett TH i.

Ja jeg har aldri sett TH "live", men jeg synes også at det godt kan være han. Ut fra det inntrykket jeg har fått gjennom mediene da.

Han måtte kanskje hjemom og ordne med noe telefongreier, eller opprydding, staging eller hva det nå var han hadde for ærend den dagen.

Politiet synes nå å mene at TH har begått selve drapet, ref blodsporene de la frem som beviser. Han har nok gjort det meste selv. Selvgjort er velgjort. Kan jeg tenke meg.
Citera
2020-07-02, 00:57
Medlem
Citat:
Absolut att de kan vara de två, vid Futurum!

Titta på denna länken
https://www.tv2.no/v/1412212/
Citera
2020-07-02, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja jeg har aldri sett TH "live", men jeg synes også at det godt kan være han. Ut fra det inntrykket jeg har fått gjennom mediene da.

Han måtte kanskje hjemom og ordne med noe telefongreier, eller opprydding, staging eller hva det nå var han hadde for ærend den dagen.

Politiet synes nå å mene at TH har begått selve drapet, ref blodsporene de la frem som beviser. Han har nok gjort det meste selv. Selvgjort er velgjort. Kan jeg tenke meg.
Hvis det er ham, må det være en del av galskapsbildet å spankulere sånn der det åpenbart må være kamera.
Citera
2020-07-02, 01:02
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Det virker helt klart for meg at de «slår følge». Han andre går jo nesten hakk i hel på en åpen plass. Ulogisk å gå sånn ellers. Det kan ikke stemme at det tok dem så lang tid å grave frem denne videoen. Jeg tror ikke mann nr 2 er irrelevant. Politiet sier ikke alt, har aldri gjort det.

Enig at det kan se slik ut. Men samtidig må man huske at dette er et område med
relativt stor hverdagstrafikk. Vi ser bare denne éne scenen, for alt vi vet skjedde
det noe tilsvarende bare minutter etter. Det fins ikke noen garantier for at de to
har noe med hverandre å gjøre, selv om de ser påfallende synkronisert ut.
Citera
2020-07-02, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-

Enig med deg her ja. Men da Mann2 kom inn fra venstre billedkant for å legge seg hakk-i-hæl på VårMann ... ble det nokså forutsigbart da ... at de neste 20 sidene på tråden skulle dreie seg om Mann2. Gjerne iblandet favorittsporet til TH, Futurum-mennene.

Lurer litt på om TH forsøker å etterligne Luemannen fra Futurum-videoen i ganglaget liksom. Han har jo hatt litt tid til å studere han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in