Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Jeg har spekulert i om hun avlyste slekstreffet kommende helg på grunn av ny valp. Kan hende var det ikke praktisk mulig å delta denne gangen, da det kun var en uke eller to siden valpen kom i hus.
En annen forklaring kan være, som du selv foreslår, ekteskapelig konflikt. Slektstreffet var med THs familie.
Turen til Kvitfjell var motivert av møter og sesongåpning, ikke en "hyggetur". Det er ikke sikkert de hadde planlagt å bli over helgen der uansett. Så det ville ikke nødvendigvis komme i veien for slektstreff.
Jeg formoder, at de planlagde at tage hvalpen med på en eventuel hyttetur, men det ville de nok ikke have gjort til søskendetræffet, så det ville være en helt plausibel forklaring for at melde afbud.
Jeg tænkte faktisk mere på en konflikt mlm AE og VE, end en ægteskabelig konflikt. Jeg forestiller mig, at de er vant til at lægge deres ægteskabelige' turbulens' væk, eller lade som ingenting når de er sammen med andre, hvis det er rigtig at det har været sådan de sidste år, og måske længere.
Såfremt TH er involveret har jeg stadig svært ved at se et overbevisende motiv for en MGM. Både ift udførelsen og ift THs tillid. Derfor lurede jeg på om der kunne være en konflikt eller noget gammelt nag i mlm VE og AE.