2020-06-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Bare for å adressere litt av det du spør om, så ble det opplyst på et tidlig tidspunkt i tråden at TEH også var planlagt å skulle bli med på hytteturen, og at han skulle sitte på med TH og AEH, og at det muligens var noe av det mor ringte TEH om den morgenen, for å høre om han var klar, etc..
Det var snakk om at det var planlagt et styremøte (Kvitjell Eiendom), og at det var derfor de skulle dra oppover alle sammen, ikke for å dra på forlystelsestur til hytta.
Tak for opklaring. Det giver mening, jeg troede det var en familietur.
Citera
2020-06-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Jo, en SUV som krysset plenen fra boligblokka tvers opp i mot huset, og til veien der det lå.

Dette hendte i dagene forut for bortføringen, lik som fiskerne på brygga.

Ja det måste vara den bilen. Tydligen var det samma morgon som hon försvann (ändrat nu,
22.20 30/6-20 enligt "Jayce" och enligt "z-z-z" som visar källa, ändrat nu 22.36 30/6 -20)

Undrar vad den gjorde där, fullt synlig och uppseendeväckande
då den åkte över gräsplanen.

Om alla dessa "tillfälligheter", avvikelser har med försvinnandet att göra,
måste man tycka att det hela verkar ganska oproffsigt!
Senast redigerad av Moschata 2020-06-30 kl. 22:37.
Citera
2020-06-30, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Aha, jag trodde det var samma morgon. Ursäkta för det.
Ja det måste vara den bilen.
Undrar vad den gjorde där, dagarna innan, fullt synlig och uppseendeväckande

Flere saker og hendelser i saken her taler for en totalt uredd naivitet og et overmot, spør du meg...
Citera
2020-06-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Bare for å adressere litt av det du spør om, så ble det opplyst på et tidlig tidspunkt i tråden at TEH også var planlagt å skulle bli med på hytteturen, og at han skulle sitte på med TH og AEH, og at det muligens var noe av det mor ringte TEH om den morgenen, for å høre om han var klar, etc..
Det var snakk om at det var planlagt et styremøte (Kvitjell Eiendom), og at det var derfor de skulle dra oppover alle sammen, ikke for å dra på forlystelsestur til hytta.

Det där var bra att du skrev, eftersom jag tycker mig ha läst att något i samtalet mellan löneansvarig och AEH på morgonen kan ha handlat om att löneansvarig ev skulle åka med också.
I vilket fall någon från TH:s arbete.
Då stämmer det kanske vad jag minns.
Citera
2020-06-30, 21:55
Medlem
Hun holdes i et fluktsikkert rom nær en innsjø, og denne innsjøen er omgitt av tre åser.
Fru Falkevik Hagen blir holdt kidnappet av en mann.
Etter kidnappingen har hun reist først to ganger i østlig retning, og deretter en gang sydover.
Hun er omgitt av tålmodighet, og dette drar ut på tid.
Menneskene som vokter henne jobber også med avlytting og rekognosering.
Citera
2020-06-30, 21:56
Medlem
Citat:
Flere saker og hendelser i saken her taler for en totalt uredd naivitet og et overmot, spør du meg...

Ja.
Naivt och brutalt. Då uppstår frågan om kryptovalutan, någon sakkunnig kan ha stått till förfogande med den delen - medveten eller inte, om vad han hjälpte till med.
Citera
2020-06-30, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nameless-5
Hun holdes i et fluktsikkert rom nær en innsjø, og denne innsjøen er omgitt av tre åser.
Fru Falkevik Hagen blir holdt kidnappet av en mann.
Etter kidnappingen har hun reist først to ganger i østlig retning, og deretter en gang sydover.
Hun er omgitt av tålmodighet, og dette drar ut på tid.
Menneskene som vokter henne jobber også med avlytting og rekognosering.

Ja, dette stedet har jeg jo allerede fortalt om: https://www.google.no/maps/@59.4151985,11.773031,3a,75y,77.16h,77.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6dgsKP7pZgISL3uPe3mokA!2e0!7i1 3312!8i6656
Citera
2020-06-30, 21:59
Medlem
Citat:
Jag ska absolut förmedla detta!
Tog en liten paus igår då det var så varmt!
Fortsätter i kväll med sammanställning och sänder till flera, inkluderat
de relevanta frågorna.
Fiskarna är minst lika intressanta som Futurum -männen och BMWX3-händelsen.

Var det inte någon som såg en sölvgråfärgad bil i närheten av Hagens hus vid annat
tillfälle också?
Takk! :-) Jeg er enig i at fiskerne er interessante.

Politiets etterforskning av biler som var i området ved Sloraveien i et bestemt tidsvindu: (Jeg vet ikke om dette er biler med en bestemt farge).
Lørenskog-vitner til VG: Dette jakter politiet på i avhørene.
Politiet jakter intenst på bilen de mener kan ha fraktet Anne-Elisabeth Hagen bort fra sitt hjem. Bileiere må sende bilder og oppgi alibi for forsvinningsdagen.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGwoE4/loerenskog-vitner-til-vg-dette-jakter-politiet-paa-i-avhoerene
En av de som ble kontaktet av politiet sa: De lurte på hvilken bil jeg kjører, hvilket merke og farge, og om jeg kunne finne ut for dem hva jeg gjorde om morgenen den 31.oktober. Mannen kjører en sølvfarget Audi med firehjulsdrift.

Den ryggende bilen på gangveien opp mot Hagens hus:
Politiet har gjennomgått tusenvis av timer med overvåkningsvideo for å avsløre den eller de som står bak Anne-Elisabeth Hagens forsvinning.
Målet er å sirkle inn bilen som har blitt brukt under bortføringen av kvinnen, som forsvant fra sitt hjem i Sloraveien i Lørenskog.
Politiet ber nå personer som har kjørt på gangveien eller gjort observasjoner i dette området 31. oktober i fjor, om å melde seg til dem.

Noen få biler kjørte på den gangveien den dagen AEH forsvant.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/lAm6do/mystisk-bil-ved-hagens-hus-fanget-paa-video

VG har forsøkt å finne ut hvem som kjørte den sølvgrå bilen som kjørte fra boligblokken og over plenen mot Hagens hus:
VG har kartlagt sølvgrå biler i Hagens nabolag: Ingen sier at de har tatt mystisk snarvei
En nabo så en sølvgrå SUV-lignende bil ta en merkelig snarvei samme morgen som Anne-Elisabeth Hagen forsvant. 38 biler i nabolaget kan passe beskrivelsen – men ingen sier at de kjørte der denne dagen.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0ER4p0/vg-har-kartlagt-soelvgraa-biler-i-hagens-nabolag-ingen-sier-at-de-har-tatt-mystisk-snarvei

Samtidig bekrefter politiet at de fremdeles jobber med denne observasjonen.
– Jeg kan bekrefte det er et interessant tips. Vi har sett nærmere på det og er ikke ferdig med det. Jeg sier heller ikke hvor i prioriteringene det er, men det har vært et interessant tips og er et interessant tips, sier etterforskningsleder Christian Berge.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0ER4p0/vg-har-kartlagt-soelvgraa-biler-i-hagens-nabolag-ingen-sier-at-de-har-tatt-mystisk-snarvei

Siste livstegn fra Anne-Elisabeth Hagen var 31. oktober i fjor klokken 09.14. Nå mener en nær nabo at han så en bil ta en merkelig snarvei mot huset hennes samme morgen. Politiet kaller observasjonen «meget interessant.»
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/21ayeB/hagens-nabo-saa-bil-ta-mystisk-snarvei

De tre siste sitatene gjelder den bilen over plenen. Men jeg vet ikke om bil og sjåfør ble etterlyst av politiet.
Senast redigerad av z-z-z 2020-06-30 kl. 22:10.
Citera
2020-06-30, 22:14
Medlem
Citat:
Jo, en SUV som krysset plenen fra boligblokka tvers opp i mot huset, og til veien der det lå.

Nei det var på forsvinningsdagen:
Ifølge naboen ble han passert av en bil som kjørte forbi blokka der han bor - i Fjellsvingen - like ved ekteparet Hagens bolig i Sloraveien i Lørenskog en gang mellom 08.30 og 10.30 31. oktober.
Citera
2020-06-30, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ja, dette stedet har jeg jo allerede fortalt om: https://www.google.no/maps/@59.4151985,11.773031,3a,75y,77.16h,77.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6dgsKP7pZgISL3uPe3mokA!2e0!7i1 3312!8i6656

I ingenmannsland?
Citera
Medlem
Citat:
Var det inte någon som såg en sölvgråfärgad bil i närheten av Hagens hus vid annat tillfälle också?

Citat:

Dette er også feil. Må si du bommer en del på fakta i saken.

Den grå bilen som skal ha krysset plenen ble ikke observert i dagene forut bortføringen.
Vitnet så det han tror var en SUV-lignende og trolig sølvgrå bil samme dag AEH forsvant.
Citera
Medlem
Citat:
Aha, jag trodde det var samma morgon. Ursäkta för det.
Ja det måste vara den bilen.
Undrar vad den gjorde där, dagarna innan, fullt synlig och uppseendeväckande

Det var samme morgen :-)

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det var på forsvinningsdagen:
Ifølge naboen ble han passert av en bil som kjørte forbi blokka der han bor - i Fjellsvingen - like ved ekteparet Hagens bolig i Sloraveien i Lørenskog en gang mellom 08.30 og 10.30 31. oktober.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in