2020-06-28, 14:41
Medlem
Run3s avatar
Jag äter idag en tablett Core Vitamin om dagen: https://www.svensktkosttillskott.se/core-vitamins Känner ibland raging libido inom mig. Men finns det något ännu mer potent? Vad för lagligt tillskott tar ni som höjer er libido? Alla tips mottages tacksamt!
Citera
2020-06-28, 14:50
Medlem
Lagunerss avatar
Zink, Macca-rot, Thong kat ali.
Citera
2020-06-28, 15:12
Medlem
Ashwaganda.

ODIN Viking eller vad den heter, rätt dyr men gör jobbet.
Citera
2020-06-28, 15:17
Medlem
Zink precis som tidigare skrev.... resten som skrivits har funkat nada på mig.. även i höga doser plus tagit i månader

Bockhornsklöver, en krydda som höjjer testosteronhalten

Även yohimbe funkar fucking nada!!!

Curry kan funka (särskilt med bockhornsklöver i), svart peppar kan funka
Senast redigerad av Datten123 2020-06-28 kl. 15:20.
Citera
2020-06-28, 15:48
Medlem
Tommyshelbys avatar
Jag har tagit ashwaganda, maca pulver och zink (ZMA) och det som fungerat bäst för mig är maca. Ashwaganda blev jag konstig av och zink sover jag lättare och bättre utav men har inte märkt någon libido höjning direkt. Folk säger att svart maca pulver är det som fungerar bäst för mäns libido men för mig fungerade kapslar med en blanding av alla färger bäst.
Citera
2020-06-28, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyshelby
Jag har tagit ashwaganda, maca pulver och zink (ZMA) och det som fungerat bäst för mig är maca. Ashwaganda blev jag konstig av och zink sover jag lättare och bättre utav men har inte märkt någon libido höjning direkt. Folk säger att svart maca pulver är det som fungerar bäst för mäns libido men för mig fungerade kapslar med en blanding av alla färger bäst.
Maxa funkade noll för mig.. kan ju ha å göra med precis vad individen behöver mest av för stunden... man får se över kosten

Bockhornsklöver höjjer ju dock testosteronhalten i blodet och det borde alltid va till fördel

Värdelöst å äta zink om man får i sig det varje dag
Citera
2020-06-28, 16:10
Medlem
Run3s avatar
Haha nice! Tack för alla tips! Detta måste jag undersöka vidare! Jag kommer bli en hingst!
Citera
2020-06-28, 16:11
Medlem
jpettersson1991s avatar
Näring, kost och kosttillskott --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2020-06-28, 18:04
Medlem
Granatäpplejuice. Färskpressad.
Agmatine.
Mucuna pruriens