2020-06-26, 00:38
Medlem
[quote=deepwww89|72065494]Jag frågsr dig när en person blir könsmogen. Det är en tolkningsfråga.

Därför det finns olika länder med olika religioner och olika lagar. Vi alla tycker olika. Vi klagar på andra länder och andra länder klagar på sverige.

Vi är dock alla överens om att 9 år är ingen vuxen människa. Då fullbordades äktenskapet, vilket gör Muhammed till en pedofil.
End of discussion.

Den enda som klagar är du och försöker få exemplet: 13 åriga tjejer ligger runt (med jämnåriga) med samma sak en litet barn på 9 år som gifter sig med en gammal gubbe.
Yeah, du är bright du.
Citera
2020-06-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugosloven
Du kan först svara på hur är det bevisat att domedagen är nära.
En fråga ställd av en troende till en annan (en annan som påstod att dagen var nära men kan inte backa upp bevisen)
Kom igen nu...

Domedagen är nära när vissa tecken är uppfyllda enligt religionerna. Många av dessa är redan uppfyllda och ett fåtal är kvar. Nära är inget tidsbestämt. Nära kan vara om 100 år eller 500 år.

Har haft bättre diskussioner med mindre intelligenta. Inte lönt att diskutera med dig då du tycker film och musik är viktigare än allt annat. ALLT UTVECKLAS hela tiden men allt har en grund från början. Vad har qverige uppfunnit innan 1900 talet??

Skit samma svara inte mer för kommer inte svara dig mer. Du är hopplös. Du är bäst du är smartast du vet allt alla är kassa. Usa är bäst resten är skit.

Adjö!
Citera
2020-06-26, 00:40
Medlem
Citat:
Så ifall dom gifter sig så slipper som gå på antidepressiva menar du?
Hur är det fatt i ditt huvudet egentligen?

Jag fråga dig vad var skillnaden! Inte att det är bättre. Läser du dåligt eller? Sfi behövs märks det
Citera
2020-06-26, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Domedagen är nära när vissa tecken är uppfyllda enligt religionerna. Många av dessa är redan uppfyllda och ett fåtal är kvar. Nära är inget tidsbestämt. Nära kan vara om 100 år eller 500 år.

Har haft bättre diskussioner med mindre intelligenta. Inte lönt att diskutera med dig då du tycker film och musik är viktigare än allt annat. ALLT UTVECKLAS hela tiden men allt har en grund från början. Vad har qverige uppfunnit innan 1900 talet??

Skit samma svara inte mer för kommer inte svara dig mer. Du är hopplös. Du är bäst du är smartast du vet allt alla är kassa. Usa är bäst resten är skit.

Adjö!

Haha, sicken nolla du är lilla Flashback-krigaren.
Hade du varit en uns smart så hade du förstått att jag inte har något till övers med amerikansk politik att göra.
Men en åsna som du kan inte skilja på politik, musik och film.
Lär dig läsa, diskutera som en vuxen så är du välkommen tillbaka in i matchen Abdo...
Citera
2020-06-26, 00:42
Medlem
Citat:
Jag fråga dig vad var skillnaden! Inte att det är bättre. Läser du dåligt eller? Sfi behövs märks det

Nej du ställer inte en fråga, du säger det som ett nedsättande påstående!!!
Sluta spela Allan-Ballan och inse fakta att Muhammed var en pedofil.
Försök inte göm dig med "vi tycker alla olika bla bla bla"
Är du tappad eller?
Citera
2020-06-26, 00:43
Medlem
[.
Senast redigerad av deepwww89 2020-06-26 kl. 00:46.
Citera
2020-06-26, 00:44
Medlem
Citat:
Är du tappad eller?

Okej så om mohammed är en pedofil är alla muslimer det? Om p0ven ligger med små gossar är alla kristna pedofiler?
Citera
2020-06-26, 00:45
Medlem
Citat:
Är du tappad eller?

Det är påvisat att högerextrema tankar och låg IQ har något gemensamt.

Misstänker du är högerextrem.
Citera
2020-06-26, 00:46
Medlem
[quote=deepwww89|72067458]
Citat:

Kan du inte hitta en annan än profeten? Alltid detta lätta kort. Påven ligger med gossar ska jag påpeka det hela tiden??? Finns fler på dernna jord än profeten mohammed.

Tycker du skall ta läsa i lite mer trådar än bara om Islam, så kanske du kommer inse att jag har nämnt även vad påven och katolikerna har gjort.
Du verkar dock vilja komma in och försvara allt som har med Islam att göra, även det dåliga.
Du kommer inte hitta en enda tråd där jag inte dissar Bibeln, då även den judiska. Men jag är forfarande troende, tror på samma Gud som dig broder! Men du verkar enkel spårig ut öser ut onödig hat, med saker som inte har med ämnet att göra....
Citera
2020-06-26, 00:48
Medlem
Ursäkta skriver från mobilen. Blir lite konstiga inlägg.
Citera
2020-06-26, 00:48
Medlem
Citat:
Det är påvisat att högerextrema tankar och låg IQ har något gemensamt.

Misstänker du är högerextrem.

Du misstänker extremt fel haha!
Du läser dock som en åsna och drar underbara killgissningar...precis som dom du beskyller mig för att vara...haha
Citera
2020-06-26, 00:51
Medlem
Citat:
Du misstänker extremt fel haha!
Du läser dock som en åsna och drar underbara killgissningar...precis som dom du beskyller mig för att vara...haha

Jag vet att jag har rätt angående att du är högerextrem. Att skriva med "haha" i en diskussion bevisar bara att man inte är en person som ska hålla diskussioner.

Typiskt Jimmy Åkesson stil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in