2020-06-24, 23:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
HIF:s senaste match såg ganska OK ut. Chansen finns att vi inte åker ur.
2 skott på mål på 270 minuter jämfört med Östersund som har 8 skott på mål. Båda står på 0 mål. Anfallsspelet måste komma igång känns det som.
Citera
2020-06-25, 08:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/ngy2ax/hjartat-klappar-for-hammarby

Så kan det gå!
Vad gammal han ser ut där, han var ju så ung här: https://youtu.be/5fVZKUhM7_4?t=1402
Citera
2020-06-25, 10:43
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Absolut, men jag tror inte Bajen kommer göra som mot Gnaget, dvs spela lågt och vara passiva, förhoppningsvis kommer även vi anpassa oss lite. Det är svårt att bryta ner samlade försvar, så är det egentligen på alla nivåer, speciellt om man är lite ringrostig och saknar riktigt matchtempo. Peking borta kändes på förhand som den svåraste matchen av de 6, och det lär det nog bli också, dom verkar ju inte vara speciellt rostiga heller.

Man kan ju vara kritisk utan att vara en skithög.

Det är Peking som blir tuffast ja, dels går det gänget ju "hyfsat" nu, dels är det plast och det är ju även i grunden ett bra lag. Dessutom får dom denna veckans vila.

Sirius blir galet viktig, tre pinnar där känns nästan som ett krav allaredan, en torsk där och sedan följande två kamper gör ju inte att man blir lugnare direkt.
Verkar ju som vi kommer köra mer ordinarie då med än idag vilket tyder på att vi prioriterar allsvenskan, cupsnacket tar jag i den tråden.
Citera
2020-06-25, 21:17
Medlem
Lite märkligt att inte IFK Göteborg förlänger med Toko. Tycker alltid han är bra när han spelar och kan täcka upp på flera positioner.

Om jag vore IFK:are hade jag mycket hellre haft kvar honom än att ha signat Farnerud.
Citera
2020-06-25, 21:36
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Lite märkligt att inte IFK Göteborg förlänger med Toko. Tycker alltid han är bra när han spelar och kan täcka upp på flera positioner.

Om jag vore IFK:are hade jag mycket hellre haft kvar honom än att ha signat Farnerud.

Det var väl Toko som inte ville förlänga
Citera
2020-06-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Det var väl Toko som inte ville förlänga

Tolkade det som att de inte hade kommit överens om löneanspråken?
Citera
2020-06-25, 21:58
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Klubben ville ha kvar honom, Toko vill troligen ha en tydligare roll på mittfältet. Det är Toko som inte vill förlänga.
Citera
2020-06-25, 22:02
Medlem
fjiskens avatar
Hur länge ska äcklet Norling få förstöra?
Citera
2020-06-25, 22:13
Moderator
vfs avatar
Citat:
Tolkade det som att de inte hade kommit överens om löneanspråken?

Ekonomin var inte en faktor enligt Kenneth Andersson (sportchef i Blåvitt)

Edit: Jag tycker det är tråkigt att han lämnar för som du sa, han är användbar på många positioner.
Citera
2020-06-25, 22:36
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Adus sista match i AIK?
Citera
2020-06-25, 23:11
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Adus sista match i AIK?
Sinnessjukt vad han gått ned sig. Skulle inte klaga om så blev fallet men helvete vad detta utvecklades till en skitmatch.. Som jag skrev i matchtråden också så är AC en förjävla bra spelare dock. Ligger väl uppe i 5-6 mål mot just oss nu?

Är inte så jävla besviken över uttåget. Däremot gör det en jäkligt besviken hur vi försvarar.. Efter 0-1 såg det förvånansvärt stabilt ut ett bra tag men i andra halvlek sluta allt i fritt fall.. Usch.
Citera
2020-06-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Ekonomin var inte en faktor enligt Kenneth Andersson (sportchef i Blåvitt)

Edit: Jag tycker det är tråkigt att han lämnar för som du sa, han är användbar på många positioner.

Aha, ja då blir det mer förståeligt.

Synd för gillade honom som spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in