Citat:
Barna og bistandsadvokat er virkelig i krig med politiet. Dette bekrefter info jeg har fått fra gode kilder, om at barna er mye vanskeligere enn hva som kommer frem i media.
På den annen side kan jeg forstå at de kan se koblinger mellom futurum mennene og kidnapping. Kaster du inn observasjoner av en BMW også... Men det virker så tanketomt.
På den annen side kan jeg forstå at de kan se koblinger mellom futurum mennene og kidnapping. Kaster du inn observasjoner av en BMW også... Men det virker så tanketomt.
Ja, det er meget uforståelig at de går i krig med politiet.
Mitt inntrykk av hva som skjedde de første dagene etter at AEH forsvant.
Politiet forklarte TH at det gikk an å sende korte beskjeder sammen med bitcoin-transaksjonene. Det skulle han ikke ha noe av. Han visste at det ble for vanskelig for ham selv å agere DenAntatteMotparten, om det ble forventet at Motpart skulle svare på slike meldinger.
TH har tydeligvis skremt opp HHB2, som var nevnt i trusselbrevet, med at hun satte både seg selv og barna sine i fare, dersom de betalte DenAntatteMotpart "for lett".
Videre, TH fablet overfor politiet om at AEH var så sterk, både fysisk og psykisk, at AEH nærmest skulle "vinne" kidnapperne på egen hånd, i fangenskap. ??? !!! Dette er så absurd tullete at det knapt er til å tro.
Det ser iallfall ut til at politiet måtte teste ut DenAntatteMotpart på egen hånd. TH har da hevnet seg på politiet med å skremme opp HHB2 noe voldsomt.
Hvor er logikken blitt av, når HHB2 i ramme alvor påstår at politiet både satte AEHs liv i fare, og også hennes eget liv og barnas liv i fare, ved å forsøke å oppnå en slags kommunikasjon med DenAntatteMotpart.
Da er det politiet som har blitt HovedFienden. Ikke de angivelige kidnapperne lenger, men Politiet.
Det er så absurd. Dette også. Som så mye annet i saken.