2020-06-25, 12:49
Medlem
Barna og bistandsadvokat er virkelig i krig med politiet. Dette bekrefter info jeg har fått fra gode kilder, om at barna er mye vanskeligere enn hva som kommer frem i media.

På den annen side kan jeg forstå at de kan se koblinger mellom futurum mennene og kidnapping. Kaster du inn observasjoner av en BMW også... Men det virker så tanketomt.
Citera
2020-06-25, 12:55
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Barna og bistandsadvokat er virkelig i krig med politiet. Dette bekrefter info jeg har fått fra gode kilder, om at barna er mye vanskeligere enn hva som kommer frem i media.

På den annen side kan jeg forstå at de kan se koblinger mellom futurum mennene og kidnapping. Kaster du inn observasjoner av en BMW også... Men det virker så tanketomt.
Barna ønsker at saken skal handle om ekte kidnapping
De støtter selvsagt sin far
Er det ikke litt merkelig at de ikke ønsker å samarbeide med politiet. Det er deres mor det handler om
Senast redigerad av Legokatt 2020-06-25 kl. 13:03.
Citera
2020-06-25, 12:58
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:

Alle barna er neppe med på dette, TH har med seg en til, de greier fint å manipulere resten, som tror politiet er ute etter TH, viktig for TH at det er en "krig" mot poltiet, da vil barna holde seg på hans side.
Citera
2020-06-25, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Alle barna er neppe med på dette, TH har med seg en til, de greier fint å manipulere resten, som tror politiet er ute etter TH, viktig for TH at det er en "krig" mot poltiet, da vil barna holde seg på hans side.
Enig, ganske "imponerende" at TH har fått med barna på sitt lag. Lurer på hva slags far han har vært opp igjennom Årene?
Citera
2020-06-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Tipper det er under 10 stk røde x3 2012-2013 med dette lokket i Norge.

Kanskje politiet burde etterlyse dette med bilder i avisene. Samlet inn alle reg nummerne og sett på navn og historikk.

Hadde vært spennende om noen har hatt en bil med den fargen/tanklokket den tiden. Men lakkert i ettertid.

Om både bil og krypto/email stammer fra Sørlandet. Kan du det være interessant å se litt den veien
Citera
2020-06-25, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Dette er veldig interessant, og det høres ut som en veldig god måte å overvåke på! :-)
Vil politiet kunne finne ut om sms og samtaler på AEs og THs telefoner har gått via en slik falsk basestasjon i perioder i tiden før forsvinningen?

(25.06.20) Barna til AE og TH reagerer på beskrivelsene av mennene i den mye omtalte BWM-en i Ås. De ber nå politiet se mennene i sammenheng med de ukjente mennene utenfor arbeidsplassen til TH.
Hagen-barnas advokat stusser over at politiet har lagt vekk Futurum-mennene. Han er ikke kjent med hva som er begrunnelsen for dette, sier han.
– Etter min oppfatning er det opplagt at observasjonene i Ås aktualiserer disse to på nytt. Det bør lede til nye undersøkelser, sier Kihle.

https://www.tv2.no/nyheter/11514368/

Se svaret mitt til Ordrerud.
Jeg tror ikke at det ville blitt så lett å oppdage.
Slik jeg forstår det, så måtte politiet gått gjennom loggen til alle som familien hadde kommunisert med gjennom ca ett halvt år, og videre sammenligne om alle aktuelle anrop og SMSer var registrert i loggen, hos både sender og mottaker.

Hvis gjerningsmennene har brukt flere falske basestasjoner, så er det mulig at kommunikasjonen ikke finnes, hverken hos mottaker eller sender.

I tilfelle blir det ord mot ord, mellom familien og politiet, hvis familien vet at de har kommunisert sammen, uten at kommunikasjonen finnes i loggen.
Citera
2020-06-25, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildcard474
Kanskje politiet burde etterlyse dette med bilder i avisene. Samlet inn alle reg nummerne og sett på navn og historikk.

Hadde vært spennende om noen har hatt en bil med den fargen/tanklokket den tiden. Men lakkert i ettertid.

Om både bil og krypto/email stammer fra Sørlandet. Kan du det være interessant å se litt den veien

Basert på modell, farge, årsmodell OG dette tanklokket, finner politiet denne bilen LETT, dersom de ønsker. Men det ser ikke ut som de ønsker. Dette lokket er ikke standard, og må mest trolig "hukes av" som tileggsutstyr i utstyrslista når du bestiller bilen ny. For å ønske en slik detalj må du være interessert i bmw. Svært svært få er levert med dette. Å lokket stemmer jo 100% med det vitne nr 1 forklarer. "Rød X3, med stålfarget / grått tanklokk som hadde en logo på seg"
Citera
2020-06-25, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Teorien er bygd på faktiske hendelser, og informasjon fra media. Historien er konstruert på bakgrunn av fakta.
Dette er et anonymt forum. Jeg skriver ikke for oppmerksomhet.

Jeg har vært åpen for de fleste teorier men kommer alltid til at noe ikke virker logisk og ikke stemmer med dem.

Du skal ha ros for å ha arbeidet med denne teorien! Jeg er ikke enig med deg, men setter pris pris på folk som evner å tenke utenfor boksen.
Du må ikke bry deg om tåpelige utsagn som "Problemet ditt er at du tror alle er interessert i å lese hva du "tror" eller hva jeg "tror" for den saks skyld."
Andre følger opp med "Har du fått heteslag? Kombinert med "hjemmeferiekontor"og drikke fra vinmonopolet?"
Dette sier mye om nivået!
Citera
2020-06-25, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Hvis det eneste du klarer å finne som motargument mot teorien er at politiet kanskje har annet materiale som vi ikke vet om - kan tyde på at den kan stemme.

Det er viktig å se saken fra flere sider
Kan saken handle om noe annet en drap/ekte kidnapping

Det finnes drøssevis av motargument som har kommet fram både i media og gode kilder her inne. Men jeg har det travelt på jobb, og masse å gjøre hjemme på gården, så jeg fant det ikke bryet verdt å fylle tråden med motargumenter til nevnte eventyrløsning.
Citera
2020-06-25, 13:18
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Enig, ganske "imponerende" at TH har fått med barna på sitt lag. Lurer på hva slags far han har vært opp igjennom Årene?
Ja han har sikkert vært verdens beste far. Derfor støtter de han slik nå. Alle sammen. Pappa må ha rett - ikke politiet.

De ønsker at dette skal handle om ekte kidnapping. Det har tross alt vært to vitne-observasjoner av en "desperat" dame i en rød BMW X3 på vei ut av Norge den dagen.
Citera
2020-06-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
En basestasjon kan ikke slette en oppringningslogg. Det er TH selv som har slettet disse for at politiet ikke skal finne det ut. Han tenkte litt for kjapt der. Alle drapssaker har sine småfeil, og dette er en av de feilene han har gjordt. Hvis det hadde vært benyttet falsk basestasjon så hadde jo politiet funnet ut av det. Det ville vært "hull" i loggene. Altså logger man ikke finner.

Hvis TH brukte en gammeldags Nokia så kan det være at telefonen har slettet disse anropene av seg selv.
Mener å huske tilbake at min gamle Nokia kun husket på de 10 siste anrop PR tlf nr jeg hadde ringt/mottatt og at resten da ble slettet automatisk. Jeg er helt sikker på at den kun hadde plass til maks 15 SMS før man måtte slette f.eks så det er ikke utenkelig at det samme gjaldt anrop.
Vet vi nøyaktig hvilken modell TH har? Mener å ha lest en eldre Nokia, men hvilken?
Citera
2020-06-25, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Tøv? Du anklager jo bistandsadvokaten for å være korrupt!

Korrupt/jobber mer for TEH og barna... you pick... Han gjør iallfall ikke jobben sin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in