2019-09-23, 19:49
Medlem
Vad hände med gymmet i Gamla Stan? Ska inte det öppna snart?
Citera
2019-10-07, 16:56
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Hon låg med Maggans kille Filip
Men Jeeezus. Brytningen mellan M och H har ingenting med My att göra.
Maggans X har själv avslöjat att han legat med sin svägerska H (och det vet My).
Citera
2019-11-03, 03:03
Medlem
Alltså nu har ju My faktiskt gått ut med vad som hände. Det är några månader sedan hon skrev om det i bloggen eller om det var i bloggkommentarerna.
Jag är bara så förvånad att alla här verkar ha missat det?!
Citera
2019-11-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myran007
Alltså nu har ju My faktiskt gått ut med vad som hände. Det är några månader sedan hon skrev om det i bloggen eller om det var i bloggkommentarerna.
Länk?
Citera
2020-02-28, 09:15
Avslutad
Har läst igenom tråden lite och måste fråga och hoppas nån som vet kan svara men vem är det Hannah har legat med är det Magnus eller Filip? Jag läste även att Hannah och Magdalena blev osams och skylde på My att det va hon som skvallde om att Hanna hade haft sex med nån av dom men blev sams igen när Maggans son dog
Citera
2020-02-28, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Har läst igenom tråden lite och måste fråga och hoppas nån som vet kan svara men vem är det Hannah har legat med är det Magnus eller Filip? Jag läste även att Hannah och Magdalena blev osams och skylde på My att det va hon som skvallde om att Hanna hade haft sex med nån av dom men blev sams igen när Maggans son dog

Såg nu att det va Magnus Hannah har legat med
Citera
2020-05-19, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myran007

Vad var det för anledning då?
Citera
2020-06-20, 12:30
Medlem
My verkar ju vara en sjukt jobbig människa att leva med.

På kort tid har hon hängt ut sin kille rätt rejält både i sin blogg o Instagram och sagt att han kan dra åt helvete.

Senast nu för några dagar sedan när hon flyttat till sigtuna(?) och han varit upptagen med jobb och inte velat sova/flytta dit.
Citera
2020-06-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh

På kort tid har hon hängt ut sin kille rätt rejält både i sin blogg o Instagram och sagt att han kan dra åt helvete.

Senast nu för några dagar sedan när hon flyttat till sigtuna(?) och han varit upptagen med jobb och inte velat sova/flytta dit.
Ja, det är klart hon måste vara en jobbig människa om hon orkar umgås med Anna?
Så dumt att göra slut med Jonas om det är han du åsyftar, han var den stabila, trygga i deras förhållande, kanske det var han som inte pallade mer...
Citera
2020-06-20, 15:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh

Enligt Hitta.se bor hon i Märsta precis som finaste vännen Anna.

"My Christine Martens är 32 år och bor i Märsta. Hon fyller 33 år den 26 november 2020."
Citera
2020-06-21, 21:41
Medlem
Förstår mig verkligen inte på henne.
Hon är som en bilolycka, man vill inte kolla men stannar ändå upp och kollar.

Hon som varit så arg på folk för att de inte håller avstånd pga rädsla för Corona har nu börjat springa på gym och tar gruppbilder där man absolut inte håller avstånd och sedan hänger i parken där man inte heller håller avstånd som hon så hårt förespråkade.

Sen så har hon ju typ bränt ut sig igen och skulle ta det lugnt men hon eldar ju på som aldrig förr och har nu börjat köra hårt på gymmet direkt från noll i någon sorts kamp att komma ikapp.
Jag ger henne till oktober ut innan hon ligger inlagd på sjukhuset igen
Citera
2020-06-24, 13:17
Medlem
Samma sak om och om igen. Flytt från Kalmar till Sigtuna, Öland, Öland;Stockholm och Märsta.
Undrar på om hon blir utbränd så som My flyttar. Gym som det aldrig blir något av. Konstig relation med Jonas. Och lju och ljug, var inte lägenheten i Vasastan ett första hands kontrakt. Undrar hur sonen mår så som han får kuska runt. Hade inte förvånat mig om han stannar kvar på Öland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in