2020-06-24, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Så om din fru är född i Syrien då vet du mycket? Jag försöker inte lura någon. Men den som säger han är annat än muslim lurar sig själv och gud.

.
Citera
2020-06-24, 00:20
Avslutad
Citat:
Jag tänker alltid på min mamma. Klart jag saknar henne.

Snälla sluta tänk på din mamma när du skriver om pedofiler. Fattar du inte att du gör bort dig?
Citera
2020-06-24, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubbo
Jag vet mer om islam än vad du gör i varje fall. Säg vilken sekt du tillhör.

Det var just det jag förvänta mig. Vägrar svara på frågan när du debatterar om det. Du kommer aldrig att svara var i koranen det finns om pedofili. Samma svar på din 4e fråga. Jag är muslim. Den som svarar annat är ute efter splittring. När gud sände boken så bad han inte folk att bli shia o sunni och wasabi mm så som kristendomen.
Citera
2020-06-24, 00:21
Medlem
Pedofil är mycket vanligare inom kristendom åtminstone katolska och protestantiska grenen än inom islam. Det är också vanligare att svensken är pedofil, muslimen respekterar flickor på ett annat sätt. Anders Eklund, behöver man säga mer.
Citera
2020-06-24, 00:22
Medlem
Citat:
Snälla sluta tänk på din mamma när du skriver om pedofiler. Fattar du inte att du gör bort dig?

Oj nu börjar du köra mamma attacker. Är det en kunnig mans uttryck? Vad hände med stycket i koranen? Tyvärr tror jag inte du vet hur du ska hitta fittan när du knullar din fru. Så tror knappast du kommer hitta något stycke.
Citera
2020-06-24, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Pedofil är mycket vanligare inom kristendom åtminstone katolska och protestantiska grenen än inom islam. Det är också vanligare att svensken är pedofil, muslimen respekterar flickor på ett annat sätt. Anders Eklund, behöver man säga mer.

Välkommen in. Det är inte lönt du diskuterar med killen här. Han vet allt men kan inte förklara sig. Så har han en länk med påven som kysser ett barn. Stackars barnet.
Citera
2020-06-24, 00:23
Avslutad
Citat:
Det var just det jag förvänta mig. Vägrar svara på frågan när du debatterar om det. Du kommer aldrig att svara var i koranen det finns om pedofili. Samma svar på din 4e fråga. Jag är muslim. Den som svarar annat är ute efter splittring. När gud sände boken så bad han inte folk att bli shia o sunni och wasabi mm så som kristendomen.

Wasabi? Det är en sushikrydda.

Menar du wahhabism? Helt ärligt, du vet ingenting.
Citera
2020-06-24, 00:25
Medlem
Citat:

Nu attackerar du mina stavfel. Den okunniga försöker hitta alla möjliga sätt att attackera. Ingen fara jag råka skriva wasabi. Men mena wahhabi.
Citera
2020-06-24, 00:26
Medlem
Citat:

Men visa mig var i koranen?? Helt onödigt att diskutera om du vägrar. Hitler är qvensk men jag vill inte visa källa. Dööh. Är du en svensk som har hittar en syriska kvinna som hatar muslimer som du föll för eller? Och som fyller ditt huvud med skit för att hon var det svarta fåret där nere eller?
Citera
2020-06-24, 00:28
Avslutad
Citat:
Nu attackerar du mina stavfel. Den okunniga försöker hitta alla möjliga sätt att attackera. Ingen fara jag råka skriva wasabi. Men mena wahhabi.

Nej, jag attackerar din okunnighet. Säg mig vilken sekt av islam du tillhör.

Varför är det viktigt? Jo, därför att de olika sekterna inom islam - Sunni, Shia, ahmadiyya, koranister -hänvisar till olika källor.

Förstår du varför jag frågar?
Citera
2020-06-24, 00:28
Medlem
Citat:

Du verkar vara en troende kristen märker jag. Troende kristen = haft roligt bakom kulisserna med påven.
Citera
2020-06-24, 00:30
Medlem
Citat:
Nej, jag attackerar din okunnighet. Säg mig vilken sekt av islam du tillhör.

Varför är det viktigt? Jo, därför att de olika sekterna inom islam - Sunni, Shia, ahmadiyya, koranister -hänvisar till olika källor.

Förstår du varför jag frågar?

Det kom ner en bok och det är den boken man hänvisar till. Men ni kristna är så lättlurade. Er bibel har bytts 30 ggr. Ni vet inget om kristendom. Judarna döda jesus men ni suger judens kuk. Snälla. Trodde jag prata med en som inte var religiös. Men att tala med en kristen om islam är som att tala med en råtta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in