2020-06-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle76
Jo på Instagram är de insktiverade "kommentarena för det här inlägget har begrändats" och det går inte att skriva något.
Lögn, jag var precis inne och hade kunnat skriva om jag velat.
Citera
2020-06-22, 20:15
Medlem
WhyAreYouBrainDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Då har han slagit på dem igen. Han sitter väl här och lusläser...

Men du är ju en konstig, kan du inte logga ut istället, sluta ljug om dina rykten...
Citera
2020-06-22, 20:16
Medlem
De här kvällstidningar brukar ju överdriva ganska rejält i hur de benämner folk. Skulle tro att David är väldigt mycket större än ”underhållningsprofil”. Tvekar starkt på att det skulle vara han
Citera
2020-06-22, 20:16
Medlem
De som skriver att man visst kan kommentera: han stänger av och sätter på. Jag är inne och kollar då och då och precis nu var kommentarerna avstängda.
Citera
2020-06-22, 20:20
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobertsta
De här kvällstidningar brukar ju överdriva ganska rejält i hur de benämner folk. Skulle tro att David är väldigt mycket större än ”underhållningsprofil”. Tvekar starkt på att det skulle vara han

jo håller med. Men om det nu är David Hellenius som alla säger så vill de väl inte göra en Timell eller Virtanen om han sedan frikänns. Sabbar de hans kontrakt får de ju betala bra många miljoner i skadestånd. Tror media har lärt sig mycket av alla förtals kampanjer som härjat under Metoo rörelsen. Men det bästa vore ju om han kunde gå ut med att det inte gäller honom så slipper folk tro det. Eller om någon säkert vet vem det annars är.
Citera
2020-06-22, 20:20
Medlem
Han på Bingolotto som slutade helt plötsligt, det har varit en del tveksamheter tidigare kring hans person? Rickard.
Citera
2020-06-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
jo håller med. Men om det nu är David Hellenius som alla säger så vill de väl inte göra en Timell eller Virtanen om han sedan frikänns. Sabbar de hans kontrakt får de ju betala bra många miljoner i skadestånd. Tror media har lärt sig mycket av alla förtals kampanjer som härjat under Metoo rörelsen. Men det bästa vore ju om han kunde gå ut med att det inte gäller honom så slipper folk tro det. Eller om någon säkert vet vem det annars är.
Det är ju bara två här som tror att det är han, helt utan belägg
Citera
2020-06-22, 20:23
Medlem
black_devils avatar
Säkert nån från tv4 inte första gången tv4 hamnar i blåsväder
Citera
2020-06-22, 20:27
Medlem
Expressen har en blåfärgad profilbild.

Är det en standard bild som de brukar använda? Eller brukar man skapa en sådan efter hur personen ser ut?

När jag ser på den bilden tänker jag på historikern på SVT som åkte runt och tittade på hus tillsammans med en tjej. Han slutade helt plötsligt inför inspelningen av den senaste säsongen.

Antagligen väldigt långsökt.
Citera
2020-06-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhyAreYouBrainDead
DH skulle aldrig våldta någon, googla på honom så du vet vem det är istället

Men snälla. Det dummaste jag hört. Man kan inte googla sig fram till om någon är benägen att våldta eller inte. Man trodde väl inte att den gamle mysfarbrorn och barnprogramledaren för bill cosby kunde göra det heller? Eller den lille snickaren Martin Timell? Herregud. Så korkat argument.
Citera
2020-06-22, 20:37
Medlem
pantherTypeGs avatar
Martin Timell igen?
Citera
2020-06-22, 20:41
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvstopparen47
Men snälla. Det dummaste jag hört. Man kan inte googla sig fram till om någon är benägen att våldta eller inte. Man trodde väl inte att den gamle mysfarbrorn och barnprogramledaren för bill cosby kunde göra det heller? Eller den lille snickaren Martin Timell? Herregud. Så korkat argument.

Nja, just Martin Timell visste väl alla, även de med endast en halv hjärna, att han var ett ärkesvin på de flesta nivåer. Men jag förstår din poäng i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in