Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Utredaren
Ja, kan du inte ta fram alla mina inlägg där jag hävdar att överdödligheten i Maj är borta??
Gör det och kom tillbaka sedan. Alla mina inlägg från nu och en månad tillbaka i tiden som du uttrycker det. Ta fram dessa om du inte vill framstå som en lögnare nu.
Du påstår också att jag sagt att vi ska få lägre arbetslöshet?? Även där ljuger du såklart.
Den kommer öka enligt alla prognoser som finns. Men du kan väl ta och posta även dessa inlägg. Okey?
Så, nu har trollet någonting att göra. Upp till bevis.
Du är inte på riktigt. Jag har i månader bevisat gång på gång hur fel du har. Hur mycket falskhet du skrivit samt att när du påstår något så är det 99,9% fel.
Och så ber jag dig läsa inlägg och då vill du att jag ska bevisa igen (efter allt jag och många här försökt)
Råder alla gå in på ditt nick och läsa allt du skrivit i denna tråd.
Noterar följande. Det är är din röda trådar.
* Vi har ingen överdödlighet enligt dig redan tidigt i tråden.
* Alla länder som gjort Lockdown kommer få ett helvete.
* Munskydd är överreklamerat
* Arbetslösheten kommer inte stiga och Sverige kommer ha superekonomi.
* Läs gärna vad du skrivit om våra nordiska länder i början av tråden. Hur du sågar dom
* Alla dina påstående och hänvisningar om statistik i alla möjliga saker där 25 skribenter minst överbevisat dig.
jag skulle kunna fortsätta men du är inte som alla andra Uffe. Du fortsätter att köra ditt race och bara har en agenda att förstöra tråden med felaktigheter.
För det spelar ingen roll om man klistrar in dina egna citat. Du skiftar ju över till något annat och du kommer aldrig ta ansvar för det du skriver. Därför är det så meninglöst att bemöta dig.
Men jag känner mig tvungen att skriva detta inlägg för tråden får inte förstöras av dig.