Citat:
Ursprungligen postat av
outoftheblue
Och varför förklarar du inte närmare själv då? Du bidrar just ingenting! Det är sent och så mycket har jag förstått att det är complicated, och att 43 % av Londonborna saknar trädgård eller delar den med andra hushåll.
Det var f ö du som drog upp sol och D-vitamin och diskussionen om tillgång till trädgårdar handlar just om tillgången till sol som genererar D-vitamin som skyddar mot viruset och dess effekter. Det är m a o hur on topic som helst! Synd bara att det ska bli så utdraget på grund av ditt tjafs.
Nej, jag länkade till en video där man tog upp en Indonesisk studie där det klart framgår att D-vitaminbrist kam kopplas till hög dödlighet i COVID-19. Jag gjorde det med orden "Grymt intressant. Igen."
Du har sedan dess försökt tjafsa och tramsa som en tre-åring med nedkissade kalsonger genom att hävda att:
1. Dödstalen i UK sköt i höjden när folk blev "inspärrade"
2. Det excentriska landet UK har tagit ett felbeslut och spärrat in sina medborgare
Dödstalen är den brittiska regeringens fel som inte lät befolkningen ligga på stranden och lapa sol.
3. Det är lockdowns fel att dödstalen i UK skjuter i höjden
4. Den vidriga polisen i UK bötfäller folk om de går till stranden
5. Folk i UK satt hemma och ugglade, rädda för att polisen ska bötfälla dig om man gick utanför dörrn
6. I vanliga fall går alla i UK ut och sätter sig och lapar sol 8 timmar om dagen, men nu är de inspärrade och därför dör de av D-vitaminbrist eftersom de är inspärrade och inte vågar gå ut för att då får de böter av den vidriga polisen i UK
Haha, du bidrar verkligen med ett och annat garv, det får man säga