2020-06-22, 04:24
Medlem
HermaeusMoras avatar
Ska du dricka det för att sedan försöka sova någon timme så kan det vara en bra idé men tänkte du fortsätta ditt race så kanske du ska låta bli.
Om du nu inte har en vana att supa under dina race
Citera
2020-06-22, 10:20
Medlem
Riksdalerns avatar
Värdelöst.. tjacket gör bara att man nyktrar till och förlorar berusningen av alkoholen.

Dock är tjacket väldigt bra om man redan är full men vill nyktra till.
Citera
2020-06-22, 11:27
Medlem
st33rs avatar
är jag den enda som känner med alkohol lite som kokainister känner inför att "torr-ladda"? Alkoholen sätter pricken Över i o ger lite mjukare kanter
Citera
2020-06-22, 16:49
Medlem
Dricker man alkohol under atn så tycker jag att det känns som en lindrigare at. Man känner sig full och samtidigt pigg. Sen så runkar man ju sig igenom atn så det känns fantastiskt även då
Citera
2020-06-23, 23:29
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
är jag den enda som känner med alkohol lite som kokainister känner inför att "torr-ladda"? Alkoholen sätter pricken Över i o ger lite mjukare kanter
Dra kokain när man är tankad bildar tillsammans ämnet cocaethylene i kroppen som känns ännu bättre och förlänger ruset.

Ser inte poängen i att blanda tjack med alkohol. Dom två tar ut varandra.

Röka cannabis under tjackrus gillar jag däremot. När ångesten i magen börjar komma efter några timmar tänder man en stadig joint så känns allt lättare och man "kommer upp" i tjackruset igen känns det som.
Citera
2020-06-25, 14:33
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Dra kokain när man är tankad bildar tillsammans ämnet cocaethylene i kroppen som känns ännu bättre och förlänger ruset.

Ser inte poängen i att blanda tjack med alkohol. Dom två tar ut varandra.

Röka cannabis under tjackrus gillar jag däremot. När ångesten i magen börjar komma efter några timmar tänder man en stadig joint så känns allt lättare och man "kommer upp" i tjackruset igen känns det som.

Det kanske är individuellt hur man reagerar, jag super ju inte hårt utan tar nån öl. jag kan uppleva att vissa "sänkande" droger ihop med tjack ger ett rus med "rundare kanter". Gillar att röka ett par timmar efter sista linan då man fortfarande är stimmad i kroppen men börjar bli seg i hjärnan- det blir som en ny drog i kombination. Gillar att sväga en öl eller tre under tjackruset också. Men att jaga "fylla" under amfetaminpåverkan är inget jag gör
Citera
2020-06-25, 14:41
Medlem
Ingen direkt tolerans nuförtiden så efter några timmar på tjacket är det rätt skönt att dricka lite alkohol, hjälper mot stelheten, eventuell ångest och annat löjligt som tjacket frambringar. Sen kan man fylla på och göra om det
Citera
2020-06-26, 21:45
Medlem
banjospelare420s avatar
Jag rapporterar härmed tillbaka. Jag hällde i mig nästan ett helrör på dygn 3 men framåt slutet av dygn 3 kände jag att psyket började gå berserk och var då tvungen att börja knapra xanor (ksalol) konstant för att inte bli galen. Fortsatte så i ytterligare nåt dygn tills stillbilder av ansikten på datorn började göra roliga miner åt mig. Då tog jag mer benso och lyckades somna och sov som en bebis ett bra tag. Så 3,5 dygn blev det hehehehehehe.
Citera
2020-06-26, 21:49
Medlem
banjospelare420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Jag håller med. Jag tycker alkohol förbättrar amfetaminruset avsevärt. Jag kan dock utan problem ta tjack utan alkohol. När det gäller kokain gillar jag det inte alls utan sprit då jag endast får hjärtklappning då. Jag behöver kombinera det med alkohol för att få ett bra rus. Och DÅ är det ett av de bästa rusen i universum enligt mig.
Citera
2020-06-26, 21:51
Medlem
banjospelare420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Ingen direkt tolerans nuförtiden så efter några timmar på tjacket är det rätt skönt att dricka lite alkohol, hjälper mot stelheten, eventuell ångest och annat löjligt som tjacket frambringar. Sen kan man fylla på och göra om det

Exakt, det dödar de jobbiga biverkningarna av tjacket.
Citera
2020-06-27, 13:02
Medlem
SchnellerHeinzs avatar
Jag tycker inte amfetamin slår ut alkohol alls. Båda drogerna uppenbarar sig samtidigt och ger en jävligt fin effekt. Tar man mycket amfetamin men lite av alkohol så slår den ena säkert ut den andra. Det gäller att vara måttlig. Det riskabla är att dricka för mycket och sedan går amfetaminet ur och man får blackout av alkoholen som fortfarande sitter i.
Citera
2020-06-27, 13:56
Medlem
orrecrists avatar
Amfetaminet kör över dom allra flesta andra droger så också alkohol, men ändå fan så sitter man alltid och dricker när man dragit tjack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in