2020-06-21, 16:28
Medlem
Fortsätter peking såhär så blir det nog sm guld. Djurgården får nöjja sig med en mittenplats, tråkigt nog. Ser ut som att man jinxade säsongen med sitt storhetsvansinne.
Citera
2020-06-21, 16:38
Medlem
Norrköping kör bästa laget hela tiden, det kan komma ikapp dom snart också. Blir intressant. Men jag gillar den inställningen. Bättre att ta problemen när de kommer, än att kasta bort saker kanske i onödan redan nu.
Citera
2020-06-21, 16:40
Medlem
Varbergs bänk kanske är vassare än jag trodde. 9 roterade spelare och lyckas endå skapa och knipa 1poäng mot Malmö. Visserligen ett 10manna Malmö en stor del.

Omställningarna fortsatt effektiva och farliga.
Citera
2020-06-21, 16:40
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Norrköping kör bästa laget hela tiden, det kan komma ikapp dom snart också. Blir intressant. Men jag gillar den inställningen. Bättre att ta problemen när de kommer, än att kasta bort saker kanske i onödan redan nu.

Absolut, dock är det rätt jobbigt schema man haft så har kanske varit lönt att spela med bästa laget om det blir lättare schema sen.

Såg bara en kvart av andra halvlek men där var Peking ruggiga. Så bekväma i alla lagdelar.
Citera
2020-06-21, 16:42
Avslutad
Citat:

Man har inget europaspel heller så kan man hålla i detta när väl det lugnar ner sig så är det inte säkert att det kommer påverka alltför mycket.
Citera
2020-06-21, 16:45
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Peking borta är alltid svårt, men med tanke på hur vi spelat i både cupen och inledningen är jag rädd för att det blir 4-0.
En stor förlust och så svag inledning skulle kunna innebära att ett stort jävla publiktapp i dom närm.. eller ja vänta. Fan vad skönt att allsvenskan spelas utan publik..

Det blir någon skum känsla, när Kujo gjorde 1-0 mot Örebro jublade jag inte ens. Jag log lite svagt och kände väldigt lite. Men när Örebro vände och vann blev jag helt plötsligt ledsen. Det är som det sämsta av två världar där jag inte kan känna glädjen ordentligt men sorgen nästan är intakt.

Hela känslan när vi gör mål försvinner också när jag liksom måste vänta in en bekräftelse på att det verkligen inte blivit bortdömt. Jag litar inte på mitt eget omdöme så sitter i limbo som om det vore VAR hela tiden. Värdelöst.
Nåja bara 3-0, får väl vara nöjd då.
Jag är rädd att vi tagit på oss en för stor kostym, att truppen är för dyr och inte värd pengarna och att vi kommer att hamna typ 8a.
Hata allt.
Citera
2020-06-21, 17:10
Medlem
JoonaToivios avatar
Jaha, då är det bara att hoppas att Norrköping tar hem guldet. Inleda säsongen med 2/3 förluster och en hackande seger mot Sirius känns jävligt oroväckande.
Citera
2020-06-21, 18:01
Medlem
FNLSs avatar
Om man utgår från att Peking borta är årets svåraste match så har Kalmar fått en bra start
Citera
2020-06-21, 18:21
Medlem
Elvis avatar
Citat:

Visst, Peking är imponerande med det kommer aldrig hålla i längden. För tunn trupp, formtoppar för tidigt.

Matcherna kommer ta ut sin rätt. MFF och Bajen kommer trumma på och guldet kommer stå mellan dom. Förvånad att MFF börjat så svagt, trots en inkompetent tränare så kommer man vara där uppe. Lite impad av Aik i första mot oss, man överpresterar mellan våra lads verkar inte ha vaknat. Men vi kommer vända i andra, kan tänka mig att Billborn kommer säga ett och annat.

3:e platsen kommer stå mellan Peking och Gnaget.
Citera
2020-06-21, 18:25
Medlem
Engelsk-Svenskens avatar
Hade inte Christiansen blivit utvisad hade det nog blivit 3 poäng mot Varberg.

Toivonen dock kanske får spela sin första match för Malmö mot AIK nu när Christiansen inte kommer få spela.
Citera
2020-06-21, 18:28
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Visst, Peking är imponerande med det kommer aldrig hålla i längden. För tunn trupp, formtoppar för tidigt.

Matcherna kommer ta ut sin rätt. MFF och Bajen kommer trumma på och guldet kommer stå mellan dom. Förvånad att MFF börjat så svagt, trots en inkompetent tränare så kommer man vara där uppe. Lite impad av Aik i första mot oss, man överpresterar mellan våra lads verkar inte ha vaknat. Men vi kommer vända i andra, kan tänka mig att Billborn kommer säga ett och annat.

3:e platsen kommer stå mellan Peking och Gnaget.

Norrköping kommer bajsa på sig snart när pressen och förväntningarna blir lite högre igen.
Citera
2020-06-21, 18:29
Medlem
arneankanns avatar
Bra halvlek av AIK som får bajen att se dåliga ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in