Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Nei nei, nå vrir du på fakta igjen. Det var ikke en side for salg av tomter. Gruppen het Leiligheter til leie i Gjøvik. Hun fikk ingen forespørsel, men ble meldt rett inn i gruppen av sin venninne.
At folk er rare, det vet man, men det betyr ikke at alle er rare. Det er jo ingen som går på visning 12 mil unna bare for moro skyld. Jeg skjønner at du liker å leke advokaten til TH, men det ser bare for dumt ut dette.
Hvis du tror Facebook-medlemskapet er et bevis på at AEH ønsket å leie en leilighet, så må jeg skuffe deg og si, dessverre det er det ikke.
Ingen har vært på visning 12 mil unna i denne saken.
Citat:
Hun fikk ingen forespørsel, men ble meldt rett inn i gruppen av sin venninne.
Mener du at hun ikke godkjente forespørselen - trodde ikke det var mulig!
Men når du sier det... Det er ikke lenge siden min bror sa, at han ikke var klar over at han var medlem av en gruppe, jeg selv nettopp var blitt medlem av.
Det kommer jo litt an på om man får oppdatering i feeden, hvis ikke er det lett å miste kontroll på hvor man er med.
Mulig AEH ikke visste om medlemskapet - fort gjort å trykke på noe uten at det var meningen.
Hvor vidt jeg leker advokat, som om du på den andre siden er aktorat, er din påstand. Utifra det jeg vet, så er dette et diskusjonsforum, hvor vi diskuterer sak (og ikke bruker/person), det ville vært meningsløst og lite fruktbart hvis alle var enig. Det er saken jeg er opptatt av.