2020-06-18, 23:03
Medlem
micro113s avatar
Elin sjönk rejält i mina ögon när hon började svamla om "älskar personen inte händelsen" och "jag vill förstå och hjälpa" ...

Stor suck.
Citera
2020-06-18, 23:27
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast det är väl ändå inte Paolo Roberto själv som har påstått att han är 174 cm, utan snarare Google som listar honom som det.
Det är ju inte som att Google hittat på att han är 174 cm lång, det var hans matchlängd när han var proffsboxare och rätta mig om jag har fel, men sånt hittar man inte på och bara rapporterar in. Men vi kan ju säkert lita på killen i tråden som "har sett Paolos pass och han är faktiskt 164 cm". Magnus Uggla är väl för fan längre än 164 cm.
Citera
2020-06-18, 23:30
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Elin sjönk rejält i mina ögon när hon började svamla om "älskar personen inte händelsen" och "jag vill förstå och hjälpa" ...

Stor suck.
Hon låg högt i kurs hos dig fram tills dess, eller? Hon gör naturligtvis karriär på denna händelse på ett sätt som gynnar henne otroligt mycket. Fram tills detta så var hon ju mer "känd" som en föredettings nya Instagram-kompis. Hon har ju ingenting över huvud taget att erbjuda i övrigt, bara en massa generiskt svammel om självförbättring, men det betyder ju inte så mycket om det inte kommer från någon som faktiskt har presterat någonting i sitt liv. Jättetråkigt med hennes skada när hon föll från en häst för många år sen, men motgångar är hon väl knappast ensam om att uppleva. Om det inte vore för Paolo hade hon bokstavligen talat varit ingen.
Citera
2020-06-18, 23:35
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lena använder sannolikt klackar.

Varför vill du/ni försvara att Paolo är längre än vad han är?

Han är kort och har därför komplex som leder till att han måste hävda sig.

Lägg ned och inse att han ligger under 1.70 med några cm
Citera
2020-06-18, 23:46
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
Kolla här så får du se

https://m.imgur.com/a/BrUQ85p

Peter Jihde är 175 cm. Paolo är 164 cm.
Hur kan du vara så säker på Peter Jihde's längd? Det är lustigt att du tolkar Jihde's längd som du har googlat fram, som en gospelsanning. Självklart gör du det bara för att trolla ner Paolo Roberto till 164 cm. Nu listar Google, Jihde som 176 cm, men varifrån kommer Google's källa? Har tanken slagit dig att Jihde kan vara över 180 cm och att Google har fått fel information?

Och du, än sen om Paolo Roberto vore 164 cm? Vad är din poäng med det? Han kan liksom ändå slå skiten ur dig och har fått knulla brudar till skillnad från dig. Och det är lite där skon klämmer för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Det är ju inte som att Google hittat på att han är 174 cm lång, det var hans matchlängd när han var proffsboxare och rätta mig om jag har fel, men sånt hittar man inte på och bara rapporterar in. Men vi kan ju säkert lita på killen i tråden som "har sett Paolos pass och han är faktiskt 164 cm". Magnus Uggla är väl för fan längre än 164 cm.
Ja precis, proffsboxare mäts och vägs väl ändå inför ringen av oberoende arrangörer osv. Inget Paolo hade kunnat ljuga sig till.

Citat:
Hon låg högt i kurs hos dig fram tills dess, eller? Hon gör naturligtvis karriär på denna händelse på ett sätt som gynnar henne otroligt mycket. Fram tills detta så var hon ju mer "känd" som en föredettings nya Instagram-kompis. Hon har ju ingenting över huvud taget att erbjuda i övrigt, bara en massa generiskt svammel om självförbättring, men det betyder ju inte så mycket om det inte kommer från någon som faktiskt har presterat någonting i sitt liv. Jättetråkigt med hennes skada när hon föll från en häst för många år sen, men motgångar är hon väl knappast ensam om att uppleva. Om det inte vore för Paolo hade hon bokstavligen talat varit ingen.
Exakt. Allt Elin har gjort hittills är att attention whora på Instagram genom att stå på händerna. Det är visserligen starkt av henne att ha kommit i toppform efter att ha brutit nacken, men inte direkt så att hon har hittat bevis för strängteorin eller liknande revolutionerande intellektuella prestationer för att stå högt i kurs i allmänhetens ögon.

För min del är det inga problem om hon vill stanna kvar hos Paolo, hon sjunker liksom inte i mina ögon för det, eftersom jag aldrig hade höga tankar om henne före sexköpet uppdagades. Visste faktiskt inte ens vem hon var innan detta, och det är upp till henne hur hon vill göra med Paolo Roberto. Jag personligen om jag vore tjej hade inte stannat kvar hos Paolo efter detta, men jag hade inte ens dejtat honom till att börja med.

Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Varför vill du/ni försvara att Paolo är längre än vad han är?

Han är kort och har därför komplex som leder till att han måste hävda sig.

Lägg ned och inse att han ligger under 1.70 med några cm
Det är nog inte pga hans längd som Paolo's behov av att hävda sig kommer ifrån, utan snarare beror det på att han är medveten om att han inte är särskilt intelligent.
Citera
2020-06-19, 00:02
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Hur kan du vara så säker på Peter Jihde's längd? Det är lustigt att du tolkar Jihde's längd som du har googlat fram, som en gospelsanning. Självklart gör du det bara för att trolla ner Paolo Roberto till 164 cm. Nu listar Google, Jihde som 176 cm, men varifrån kommer Google's källa? Har tanken slagit dig att Jihde kan vara över 180 cm och att Google har fått fel information?

Och du, än sen om Paolo Roberto vore 164 cm? Vad är din poäng med det? Han kan liksom ändå slå skiten ur dig och har fått knulla brudar till skillnad från dig. Och det är lite där skon klämmer för dig.

Ja precis, proffsboxare mäts och vägs väl ändå inför ringen av oberoende arrangörer osv. Inget Paolo hade kunnat ljuga sig till.

Exakt. Allt Elin har gjort hittills är att attention whora på Instagram genom att stå på händerna. Det är visserligen starkt av henne att ha kommit i toppform efter att ha brutit nacken, men inte direkt så att hon har hittat bevis för strängteorin eller liknande revolutionerande intellektuella prestationer för att stå högt i kurs i allmänhetens ögon.

För min del är det inga problem om hon vill stanna kvar hos Paolo, hon sjunker liksom inte i mina ögon för det, eftersom jag aldrig hade höga tankar om henne före sexköpet uppdagades. Visste faktiskt inte ens vem hon var innan detta, och det är upp till henne hur hon vill göra med Paolo Roberto. Jag personligen om jag vore tjej hade inte stannat kvar hos Paolo efter detta, men jag hade inte ens dejtat honom till att börja med.

Det är nog inte pga hans längd som Paolo's behov av att hävda sig kommer ifrån, utan snarare beror det på att han är medveten om att han inte är särskilt intelligent.
Citat:
Det är väldigt vanligt att längden som anges inte är exakt. Hur mycket det höftas är sen upp till var och en. Paolo, som den mytoman han är, tog självklart i ända från tårna. Vilket iofs inte är någon lång bit, eftersom han är endast 164 cm kort.

Angående Peter Jihde så är han lite mindre patetisk, som endast höftar 1 cm.
Citera
2020-06-19, 00:06
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Det är väldigt vanligt att längden som anges inte är exakt. Hur mycket det höftas är sen upp till var och en. Paolo, som den mytoman han är, tog självklart i ända från tårna. Vilket iofs inte är någon lång bit, eftersom han är endast 164 cm kort.

Om Paolo faktiskt är 164 cm, varför gick han i så fall inte ner en viktklass? Det är inte direkt en fördel att slåss mot folk som är längre, med längre räckvidd i armarna och generellt tyngre än en själv. Med det i åtanke talar det emot dig i och med att han under sin proffsboxningskarriär vann 28 matcher och förlorade 4. Om han faktiskt vore 164 cm lång skulle det synas tydligt på fettfördelningen, längden, räckvidden och resultaten.
Citera
2020-06-19, 00:13
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Om Paolo faktiskt är 164 cm, varför gick han i så fall inte ner en viktklass? Det är inte direkt en fördel att slåss mot folk som är längre, med längre räckvidd i armarna och generellt tyngre än en själv. Med det i åtanke talar det emot dig i och med att han under sin proffsboxningskarriär vann 28 matcher och förlorade 4. Om han faktiskt vore 164 cm lång skulle det synas tydligt på fettfördelningen, längden, räckvidden och resultaten.
Det är ju för att Paolo var så liten att det inte fanns någon konkurrens, så han fick gå upp. Sen syns ju skillnaden i reach tydligt i många av hans matcher, de får in massa smällar i hans ansikte och han missar, vilket vi ser resultatet av nu när han visar exempel på sin kognitiva förmåga. Hans karriär gick ju i princip ut på att ta emot slag till den andra tröttnade. Mot de allra bästa funkade det såklart inte, varför han heller inte innehar någon riktig titel.
Citera
2020-06-19, 00:16
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Det är ju för att Paolo var så liten att det inte fanns någon konkurrens, så han fick gå upp. Sen syns ju skillnaden i reach tydligt i många av hans matcher, de får in massa smällar i hans ansikte och han missar, vilket vi ser resultatet av nu när han visar exempel på sin kognitiva förmåga. Hans karriär gick ju i princip ut på att ta emot slag till den andra tröttnade. Mot de allra bästa funkade det såklart inte, varför han heller inte innehar någon riktig titel.
Varför denna besatthet av det uppenbart felaktiga påståendet att han skulle vara 164 cm lång? Det är uppenbart att du trollar. Har du inget bättre för dig? Som vi har diskuterat innan finns matchen mellan PR och Krajnc att se gratis om du bara googlar. Krajnc är 181 cm lång, Roberto är inte 17 cm kortare, det är alldeles uppenbart. Bara titta själv.
Citera
2020-06-19, 00:31
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:

Okej men vad har du för faktiska bevis att Paolo Roberto är 164 cm? Hittills har du ju bara postat din åsikt.

Citat:
Varför denna besatthet av det uppenbart felaktiga påståendet att han skulle vara 164 cm lång? Det är uppenbart att du trollar. Har du inget bättre för dig? Som vi har diskuterat innan finns matchen mellan PR och Krajnc att se gratis om du bara googlar. Krajnc är 181 cm lång, Roberto är inte 17 cm kortare, det är alldeles uppenbart. Bara titta själv.
Ja, Paolo ser ju verkligen ut att vara 17 cm kortare än Krajnc på dessa bilder:

https://f.cdn-expressen.se/images/f4/50/f450ef8e0b794487ad89c066e8c6a564/16x9/314@60.jpg
https://bilderisyd.se/wp-content/uploads/2017/06/01015707.jpg

Klart som fan att pittsmurfen trollar. Han har spammat sönder den här tråden med "Paolo Roberto är 164 cm", det är typ allt han har postat under hela hans posthistorik här på Flashback. Den här tråden hade kunnat vara intressant diskussion, men nu borde den döpas om till "Paolo Roberto, 164 cm?" lol.

I alla fall, såg precis att "Eddie Råbock" postade en bra analys kring Paolo-gate, jag postar den relevanta biten av hans wall of text i spoilertaggen:

MOHAMED OMAR: Paolo Roberto och hatet mot vita män
https://detgodasamhallet.com/2020/05/16/mohamed-omar-paolo-roberto-och-hatet-mot-vita-man/amp/
Citera
2020-06-19, 00:52
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Nä nu får ni tagga ner grabbar, kommer med personangrepp och grejer. Jag förstår verkligen inte vad som är så jobbigt med att Paolo Roberto bara är 164 cm kort haha vad i helvete.. Aja, ni får runka av varandra ifred nu.
Här har du hela matchen mellan Paolo Roberto och Armand Krajnc:

https://solidsport.com/ysk/watch/wbo-world-champion-fight-armand-krajnc-vs-paolo-roberto

Krajnc ser självklart ut att vara längre än Paolo, men det är inte en enorm skillnad. Precis innan matchen börjar, ganska tidigt i klippet, listas deras stats: båda väger 72.5 kg, Paolo är 32 år och Krajnc är 28 år, och Krajnc listas som 182 cm och Paolo som 174 cm. Alltså är Krajnc 8 cm längre än Paolo. Av allt att döma med ögonmått så ser detta ut att stämma när de står nära varandra och inte hukar för mycket. Om Paolo Roberto nu verkligen vore 164 cm, ja då måste de ha ljugit om Krajnc's 182 cm också, och Krajnc måste i så fall vara strax över 170 cm för att det inte ska se alldeles för ojämnt ut mellan deras längd. Paolo Roberto ser INTE ut att vara 18 cm kortare än Armand Krajnc.

Med det sagt, tills du har faktiska bevis för att Paolo Roberto är 164 cm, så vore det bra om du höll käften i den här tråden framöver, för att du har verkligen blivit överbevisad nu tack vare den här matchen.

Och du, det är inte personangrepp när vi kallar dig troll; det är fakta. Det är typiskt er längdautister att trolla kring längd och påstå att någon snubbe är 5-10 cm kortare än vad han egentligen är bara för att snubben ifråga är politiskt inkorrekt eller har lite självförtroende. Väx upp för helvete; du har liksom fastnat i högstadiet med din längdautism. Inte ens längdfixerade kvinnor är så besatta av mäns längd som du har varit hittills kring Paolo's längd.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-06-19 kl. 01:10.
Citera
2020-06-19, 01:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Till skillnad från Paolo så har hon ju tagit viktiga titlar i sitt liv ... och dessutom försörjt sig på att kunna hantera varenda muskel och försöka lära ut det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in