Citat:
Ursprungligen postat av
pittsmurfen2000
Kolla här så får du se
https://m.imgur.com/a/BrUQ85p
Peter Jihde är 175 cm. Paolo är 164 cm.
Hur kan du vara så säker på Peter Jihde's längd? Det är lustigt att du tolkar Jihde's längd som du har googlat fram, som en gospelsanning. Självklart gör du det bara för att trolla ner Paolo Roberto till 164 cm. Nu listar Google, Jihde som 176 cm, men varifrån kommer Google's källa? Har tanken slagit dig att Jihde kan vara över 180 cm och att Google har fått fel information?
Och du, än sen om Paolo Roberto vore 164 cm? Vad är din poäng med det? Han kan liksom ändå slå skiten ur dig och har fått knulla brudar till skillnad från dig. Och det är lite där skon klämmer för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
TonyFlygare
Det är ju inte som att Google hittat på att han är 174 cm lång, det var hans matchlängd när han var proffsboxare och rätta mig om jag har fel, men sånt hittar man inte på och bara rapporterar in. Men vi kan ju säkert lita på killen i tråden som "har sett Paolos pass och han är faktiskt 164 cm". Magnus Uggla är väl för fan längre än 164 cm.
Ja precis, proffsboxare mäts och vägs väl ändå inför ringen av oberoende arrangörer osv. Inget Paolo hade kunnat ljuga sig till.
Citat:
Ursprungligen postat av
TonyFlygare
Hon låg högt i kurs hos dig fram tills dess, eller? Hon gör naturligtvis karriär på denna händelse på ett sätt som gynnar henne otroligt mycket. Fram tills detta så var hon ju mer "känd" som en föredettings nya Instagram-kompis. Hon har ju ingenting över huvud taget att erbjuda i övrigt, bara en massa generiskt svammel om självförbättring, men det betyder ju inte så mycket om det inte kommer från någon som faktiskt har presterat någonting i sitt liv. Jättetråkigt med hennes skada när hon föll från en häst för många år sen, men motgångar är hon väl knappast ensam om att uppleva. Om det inte vore för Paolo hade hon bokstavligen talat varit ingen.
Exakt. Allt Elin har gjort hittills är att attention whora på Instagram genom att stå på händerna. Det är visserligen starkt av henne att ha kommit i toppform efter att ha brutit nacken, men inte direkt så att hon har hittat bevis för strängteorin eller liknande revolutionerande intellektuella prestationer för att stå högt i kurs i allmänhetens ögon.
För min del är det inga problem om hon vill stanna kvar hos Paolo, hon sjunker liksom inte i mina ögon för det, eftersom jag aldrig hade höga tankar om henne före sexköpet uppdagades. Visste faktiskt inte ens vem hon var innan detta, och det är upp till henne hur hon vill göra med Paolo Roberto. Jag personligen om jag vore tjej hade inte stannat kvar hos Paolo efter detta, men jag hade inte ens dejtat honom till att börja med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skvisten
Varför vill du/ni försvara att Paolo är längre än vad han är?
Han är kort och har därför komplex som leder till att han måste hävda sig.
Lägg ned och inse att han ligger under 1.70 med några cm

Det är nog inte pga hans längd som Paolo's behov av att hävda sig kommer ifrån, utan snarare beror det på att han är medveten om att han inte är särskilt intelligent.