2020-06-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Jeg kom i skade for å påstå at X3 ikke har blitt levert i denne fargen, det så jeg i ettertid var feil. I alle fall noe årsmodeller kunne leveres i dyp rød. Og jeg tviler heller ikke på at det var dette damen så. At det var AEH hun så i baksetet, ser jeg på som lite sannsynlig.

OG omlakkere en bil, hvor det i minste må maskeres først, er en krevende jobb. Selv om det ikke skal bli perfekt, vil det ta lang tid. Akkurat den teorien kan gjerne legges bort.

Då är vi ett steg närmare mysteriet med den röda BMWX3:n ...
Men den sölvgrå vet vi ännu inte mycket om.
Konstigt att poliserna inte kan kan ge mer konkret besked angående spåret med damen i baksätet på den röda bilen.
Citera
2020-06-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ulike kilder skal ha opplyst at AEH ble meldt inn i Facebook-gruppen fordi hun skal ha vært på boligjakt. Dette skjedde i mars 2018, dvs i samme periode som kryptomannen skal ha vært i kontakt med TH.
Mye tilfeldigheter her gitt.
Citera
2020-06-18, 22:39
Medlem
allegragellers avatar
Jag har aldrig varit med om ett fall som läcker så mycket som detta. Från alla håll. Vem förser media med information? Är det en uttänkt strategi? Även om man är nyfiken på vad det står i artiklarna så skäms man nästan för att läsa. Detta måste ju skada utredningen mer än det gör nytta!?
Citera
2020-06-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
https://forskning.no/kriminalitet-vold/drapsmenn-gar-gjennom-atte-faser-for-de-myrder-sin-partner-eller-eks-partner-ifolge-ny-forskning/1578839

Alt her passer på en prikk på TH og det som skjedde i Sloraveien.

"Fornærmede sier at Lisbeth og han gjennom 50 år aldri har diskutert skilsmisse. De vet at skilsmisse finnes, men har aldri satt seg ned for å diskutere det, selv når krisen var på sitt verste, står det i avhøret."

"VG får opplyst at alle de tre barna skal ha gitt uttrykk for at de ikke kjente seg igjen i vitnebeskrivelsene av ekteskapet. Et av barna uttaler at foreldrene hadde hatt konflikter, men at kjærligheten hadde seiret, og at de da hadde valgt å holde sammen."

Her snakker vi fornektelse på høyt nivå. Rettssaken vil bli et sørgelig skue.
Citera
2020-06-18, 22:48
Medlem
Legokatts avatar
At det nå er bevist at AEH ville skilles ved en tidligere anledning og hadde signert papirer, samt at hun søkte etter bolig i Gjøvik og at hun skulle få utbetalt 200.000 når hun var 67 år gammel, alt dette vil jeg tro med stor sikkerhet var det som gjorde at noen så sitt snitt til å gjennomføre en plan. Alt dette vil peke mot TH som den skyldige.
Men hvem det var som planla/utførte dette mener jeg står mellom TH/TEH eller TEH.
Virkelig kidnapping = 0,01%
Senast redigerad av Legokatt 2020-06-18 kl. 23:13.
Citera
2020-06-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
https://forskning.no/kriminalitet-vold/drapsmenn-gar-gjennom-atte-faser-for-de-myrder-sin-partner-eller-eks-partner-ifolge-ny-forskning/1578839

Alt her passer på en prikk på TH og det som skjedde i Sloraveien.

Vad menar du med "det som skedde i Sloraveien"?

Vad vet vi om han kontrollerat AEH tidigare på något systematiskt sätt?
Har någon enda människa vittnat om det utom den som startat pratet om hur TH jagade sin bror
pga att AEH varit otrogen med brodern?

Har inte läst någonstans om hur han kontrollerat AEH.
Citera
2020-06-18, 22:56
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
At det nå er bevist at AEH ville skilles ved en tidligere anledning og hadde signert papirer, samt at hun søkte etter bolig i Gjøvik og at hun skulle få utbetalt 200.000 når hun var 67 år gammel, alt dette vil jeg tro med stor sikkerhet var det som gjorde at noen så sitt snitt til å gjennomføre en plan. Alt dette ville peke mot TH som den skyldige.
Men hvem det var som planla/utførte dette mener jeg står mellom TH/TEH eller TEH.
Virkelig kidnapping = 0,01%
Nu låter det som man är i närheten av det jag trodde från början. Men som man av emotionella skäl inte vill tro.
Enda som fattas är att binda TH till mordet. Ett polisjobb. Eg föga intressant. Tycker då jag. Medan alla här verkar fullständigt uppslukade av detta tema - detta pussel.
Citera
2020-06-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Jag har aldrig varit med om ett fall som läcker så mycket som detta. Från alla håll. Vem förser media med information? Är det en uttänkt strategi? Även om man är nyfiken på vad det står i artiklarna så skäms man nästan för att läsa. Detta måste ju skada utredningen mer än det gör nytta!?
ja du har rätt, det läcker information men den är vinklad och misstänkliggör TH.
polisen borde förhålla sig sakliga och neutrala angående sina misstankar om gärningsman
och dessutom önska och uppmuntra folk att lämna tips.
Senast redigerad av moshes 2020-06-18 kl. 23:12.
Citera
2020-06-18, 23:08
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ja, det er noe merkelig med saken som gjør meg usikker. Vet ikke riktig hva, tror bare det er så "godt gjennomført" og så mye rare detaljer at jeg har vanskelig for å tro at han har klart å få noen til å gjennomføre det for han uten at det går noen som helst rykter om hvem det kan være. At alle klarer å tie er utrolig, for det er ikke kun en medhjelper her.

Kanskje det går rykter, men at politiet av taktiske grunner har sagt det motsatte, at det ikke er noe å finne i disse miljøene?
Citera
2020-06-18, 23:11
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
"Fornærmede sier at Lisbeth og han gjennom 50 år aldri har diskutert skilsmisse. De vet at skilsmisse finnes, men har aldri satt seg ned for å diskutere det, selv når krisen var på sitt verste, står det i avhøret."

"VG får opplyst at alle de tre barna skal ha gitt uttrykk for at de ikke kjente seg igjen i vitnebeskrivelsene av ekteskapet. Et av barna uttaler at foreldrene hadde hatt konflikter, men at kjærligheten hadde seiret, og at de da hadde valgt å holde sammen."

Her snakker vi fornektelse på høyt nivå. Rettssaken vil bli et sørgelig skue.

«Vet at skilsmisse finnes»!!! For en merkelig måte å formulere seg på!
Citera
2020-06-18, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
«Vet at skilsmisse finnes»!!! For en merkelig måte å formulere seg på!

Ja TH valgte en annen løsning.
Citera
2020-06-18, 23:14
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Vad menar du med "det som skedde i Sloraveien"?

Vad vet vi om han kontrollerat AEH tidigare på något systematiskt sätt?
Har någon enda människa vittnat om det utom den som startat pratet om hur TH jagade sin bror
pga att AEH varit otrogen med brodern?

Har inte läst någonstans om hur han kontrollerat AEH.

Sånne ting settes vel ikke på trykk? Særlig ikke i den fasen vi er i nå. Jeg vil tro at vitner har forklart seg om dette i avhør, naboer, slektninger, venninner ... og så har de igjen fortalt dette videre?
Senast redigerad av Monsen 2020-06-18 kl. 23:19. Anledning: Tegnsetting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in