2020-06-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Stämmer det att dom inte har ett enda avslut på mål så här långt?
Det kan jag tyvärr inte uttala mig om. Men om detta är sant då har dom stora problem
Citera
2020-06-18, 21:23
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestCoast.
Nog för Olympia är en fin stadio, men knappast bästa gräsplanen.

Bästa gräsplanen är Olympia framröstad till vid flera tillfällen bara så du vet. Uppenbarligen saknar du kunskap.
Citera
2020-06-18, 21:24
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Kalmar smyger lite i år, många unga talanger. Uderskatta dom inte, En seger med 4-0 mot HIF är inte oväntat om man har koll...
Citera
2020-06-18, 21:24
Medlem
landofmoronss avatar
Skönt med 3 poäng mot Varberg. Men Varberg kommer skada många spelare innan säsongen är slut. Blir väl först snack om det när de skadat någon i stockholmslagen dock...
Citera
2020-06-18, 21:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Stämmer det att dom inte har ett enda avslut på mål så här långt?
Stämmer inte. Mot Varberg hade dom två skott på mål. Inga idag däremot.
Citera
2020-06-18, 21:30
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Kalmar smyger lite i år, många unga talanger. Uderskatta dom inte, En seger med 4-0 mot HIF är inte oväntat om man har koll...

Samtidigt inget anmärkningsvärt eftersom alla lag kommer ge Heif kuk.
Citera
2020-06-18, 21:38
Medlem
Joelfrogs avatar
Härlig start på säsongen! Ensamma med 6 poäng
Citera
2020-06-18, 21:39
Medlem
BestCoast.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Bästa gräsplanen är Olympia framröstad till vid flera tillfällen bara så du vet. Uppenbarligen saknar du kunskap.

Bevisligen har du ingen kunskap, då en stängd arena inte kan använda solen och vinden på samma sätt som en öppen.
Heifs gräs var katastrof i slutet av förra säsongen.
Citera
2020-06-18, 21:40
Medlem
Blåvitt spelar bra idag. Detta i avsaknad av Erlingmark och Giorgi. När Jakob Johansson och Bjärsmyr kommer i spel blir det nog bli åka av
Citera
2020-06-18, 21:58
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Härlig start på säsongen! Ensamma med 6 poäng

Känner att vi ligger bra där vi gör nu. Serieledare resten av säsongen funkar för mig.
Citera
2020-06-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Blåvitt spelar bra idag. Detta i avsaknad av Erlingmark och Giorgi. När Jakob Johansson och Bjärsmyr kommer i spel blir det nog bli åka av

Vi spelar helt ok skulle jag säga, finns mycket förbättringspotential, men gött med 3 poäng. Underbart att Paka fick sätta en, han borde nog gjort något till dock, men det kommer, det finns mycket mer att hämta där, väldigt oroande med skadorna dock. Vi spelar med en i grunden innermittfältare och en 17 åring som mittbackar... vilket dom förvisso gjorde rätt så bra men ändå...
Citera
2020-06-18, 22:17
Medlem
FotbollUtanPKs avatar
Det roligaste med Allsvenskan i år är att böglaget Helsingborg verkar ryka med huvudet före, det njuter vi av.

Blytunga tre poäng för Göteborg mot Varberg idag. Kan nog bli ganska bra om Aiesh lyckas trampa igång på riktigt allvar. Med det sagt menar jag inte att han varit dålig, men tror han har högre potential.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in