Citat:
Ursprungligen postat av
Bollkalle70
Jag tror tvärtom
Men man får vara beredd på allt
Vinner Biden då vete fan om jag inte går 100% likvid , och det har inte hänt på över 20 år
Hur går Telia ?
Sitter du kvar
Jag trodde Telia skulle upp 2kr idag så jag kunde sälja, men när fakta kom fram så verkar de få underpris för turkcell så det vara snarare en dålig dag. Men jag tror de går upp mer än börsen imorgon, om börsen går upp. 35 kr är det minsta som gäller för sälj av Telia, om börsen känns omotiverat stark kan jag vänta till 36-37 kr. Telia har väl stigit minst av samtliga aktier sedan botten 20 mars, verkligen ingen som tror på dem trots att de bör gå bra under corona, så det finns verkligen uppsida.
Trump överraskade hela världen inklusive sig själv när han vann för 4 år sedan. Det skulle därför kunna hända igen i november. Om inte den enda faktorn fanns, att alla som röstar i USA rösta Mot Något, så skulle jag vara bombsäker på en Biden-vinst. Och i så fall borde jag korta nasdaq med hela min förmögenhet någon gång i augusti.
Jag ser en hel del CNN så jag är lite färgad. De hatar Trump. Kanske finns det några kvar som gillar honom. Men han är en katastrof, liksom Boris Johnson i England, man kan inte rösta fram personer bara för att man är Mot Något.