2020-06-17, 14:19
Avslutad
YEEEEESSS!!!!!! Fuck honom. RUTTNA I FÄNGELSE. Hoppas du blir nerslagen av andra fångar
Citera
2020-06-17, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rajraj86
Det är väl ändå Tingsrättens beslut som kommer om ca 4 veckor?
ja vad påföljden blir.. psyk, eller långvarigt föngelsestraff.. nu är det bara att hålla tummarna på livstid!!!
Citera
2020-06-17, 14:20
Medlem
valleros avatar
RPUn är i det närmaste helt överflödig (men ändå korrekt). Det finns inte på kartan att han döms till rättspsyk med tanke på hans ageranden.
Citera
2020-06-17, 14:20
Bannlyst
Detta är en glädjens Dag !!!

Och min vana trogen så fick jag såklart dokumentet som bekräftar detta i min Mail kl 14.01

Det är med stor glädje och det absolut roligaste dokumentet som jag har delat i alla mina trådar.

Varse God, Mina vänner !!!!

https://docdro.id/grV5P8L

// Avd.9
Citera
2020-06-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Då är väl också det ett brott mot griftefriden, precis som åtalad i detta mål.

Vilka människoben är det du hävdar skickas till soptipp??

Varifrån kommer de??

Även "moderna gravar" lämnas ifred, de är ju framtidens arkeologi.
Det stämmer inte, man gräver upp och schaktar om "moderna" kyrkogårdar. Allt hamnar inte på soptipp,och självklart kan man passa på att göra analyser av skeletten. "Framtidens arkeologi" är inte alltid något man tar hänsyn till.
Citera
2020-06-17, 14:21
Medlem
Yeeeeeesss!!!!! Sååå glad över detta beskedet! Satt i duschen och fick ont i magen, ville knappt kolla på beskedet!

Så på midsommar (pga arbete inget intag av en skål innan dess) så ska jag korka upp mitt GW rosévin och Skåla för att Wilma nu fått upprättelse och att T nu är dömd!! (Och en liten skål för midsommarn får man ju ta med) Nu väntas in det sista för att se straffpåföljden!

Gudars vilken häääärlig dag! Vilka glädjetårar man har!

Skål på di T, hoppas du njuter av din tvålblandning medans vi andra skålar på redigt för att du äntligen fick sona för det markabra du utsatte Wilma för!
Citera
2020-06-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
ja vad påföljden blir.. psyk, eller långvarigt föngelsestraff.. nu är det bara att hålla tummarna på livstid!!!
Ja, precis. Ville bara rätta för tomyhockey frågade om Hovrättens beslut.

Hoppas med på livstid!
Citera
Medlem
övertygande bevisning känns riktig bra.
Nu kan Tishko skrika och sparka bäst han vill. För se väggar av betong och dörrar av stål viker inte en tum
Citera
Medlem
askungens avatar
Har jag fattat fel eller livstids fängelse i Sverige är max 20 år?
Citera
Medlem
Undrar hur lång tid det tar innan Bea talar ut i media om överklagandet och beskriver vad himla leeedsen han är som inte gick fri..
Citera
2020-06-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Jag röstar iaf på att TR dömer honom till mord imorgon.
Det måste vara solklart för rätten att något hemskt hände i lägenheten mellan de som grannarna berättat.
Det var tydligen mycket mer än vanlig tjafs.
Pojkens DNA spår på undersidan av tejpen kan inte ens försvararen hitta nån vettig bortförklaring för.
Pojkens beteende att gå på motorvägen med en tunn tröja och ointresserad av att leta efter tjejen tyder strak på att han är GM.
De som tror att nån annan har placerat dit kroppsdelen för att sätta dit pojken måste presentera åtminstone en motivation.
Vem ska ha motivationen att göra det ?!
En väldigt stark motivation måste finnas.
Pojken verkar inte ha några fiender heller.
Jag tror att TR har redan bestämt sig.
Ger en extra poäng till mig själv :-)
Citera
2020-06-17, 14:23
Medlem
Yeeeeessssss må han RUTTNA i fängelset!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in