Citat:
Om jag bortser från din första mening (försök till förolämpning) så håller jag med dig i det du skriver i stort.
Jag uttryckte mig säkert plumpt mot dig.
Jag har inte problem med folk som tar till sig information från många olika källor. Det är just det jag försöker själv (med blandat resultat) Problemet med ”sköterskan” Campbell
för mig har varit när vissa i denna tråden hänvisat till hans amatörmässiga videos som någon slags facit och bevis för det ena eller andra. DET har jag jävligt svårt för.
Jag har samma inställning till FHM och sossepacket som majoriteten här inne, men försöker hålla mig balanserad. Vilket många gånger drar till sig hat tyvärr. Allt är inte svart eller vitt..
Jag uttryckte mig säkert plumpt mot dig.
Jag har inte problem med folk som tar till sig information från många olika källor. Det är just det jag försöker själv (med blandat resultat) Problemet med ”sköterskan” Campbell
för mig har varit när vissa i denna tråden hänvisat till hans amatörmässiga videos som någon slags facit och bevis för det ena eller andra. DET har jag jävligt svårt för.Jag har samma inställning till FHM och sossepacket som majoriteten här inne, men försöker hålla mig balanserad. Vilket många gånger drar till sig hat tyvärr. Allt är inte svart eller vitt..
Jag har egentligen inget hat. Bara en stor besvikelse över att så många inte brytt sig alls om alla dessa döda landsmän. Jag korrigerar mig, att inte bry sig är väl en sak, men att aktivt sitta och försvara det till varje pris, på ett forum som här t.ex, det övergår mitt förstånd, därav att jag försökt analysera/psykologisera/förstå det på nåt sätt.
Kanske är det kvinnliga i mig "att vilja förstå", när en man skulle sagt "äh, de är bara skitstövlar"..
Sett dig vackla lite fram och tillbaka här, dock med en viss övervikt mot att försvara vår kära överhet, iaf i början. Det är upp till var och en förstås, alla får leva med sitt samvete sedan.
Jag försöker bara röra om i grytan och få folk att tänka själva och finna sitt samvete, använder allt jag kan för det. Sen må det vara Campbell, min egen röst, eller vem som helst som talar vettigt, som jag tar till hjälp. För jag har märkt att det är så många som är riktigt hjärntvättade, likt en sekt. Kusligt. Men som sagt, allt är egentligen upp till var och en, jag vill bara röra upp tankarna hos någon eller några, om möjligt.
Fridens.