2020-06-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Der er selve tanklokket du linker til. Da må luken ha stått åpen dersom noen skulle se lokket , eller luken må ha manglet.

Disse tanklokkene har ikke luke over seg, da ville ikke bilen sett mer sportsaktig ut vel ?
Citera
2020-06-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei, dette er også veldig avslørende for TH.

TH tør ikke sende tips direkte til politiet, men vil sile de selv først. Dette er en mann som har mye å skjule.

Ro ned litt nå blomsten. Du driver en vanvittig propaganda her inne.
Citera
2020-06-15, 21:45
Medlem
Citat:
Synes du det er bra,at det utloves dusør eller synes du ikke at det er bra ?
Jeg tenker at det er fornuftig.
Joda, det er jo bra hvis det ikke er han, så kanskje noen blir frista til å fortelle.
Eller eventuelt noen som har vært med på det om det er han, blir frista.

Jeg syns bare det er litt for sent, og litt rart at det kommer etter at han ble arrestert og ikke tidligere.

Edit; ER det ikke veldig spesielt at tipsene skal gå via Holden?
Hvis noen sitter på info om en medhjelper til TH, så kan han ignorere dette da?
Senast redigerad av Idasma 2020-06-15 kl. 21:47.
Citera
2020-06-15, 21:45
Bannlyst
Citat:
Der er selve tanklokket du linker til. Da må luken ha stått åpen dersom noen skulle se lokket , eller luken må ha manglet.

Dette er en luke og lokk i ett. (custom).
Senast redigerad av Orderud. 2020-06-15 kl. 21:51.
Citera
2020-06-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genanse
Dette var det mest aktuelle jeg fant, et drap i påsken 1970 i Hov. 33 år gammel drapsmann, tilsynelatende utilregnelig. Vanskelig å se hva det skulle ha med denne saken å gjøre.

Tusen takk for at du fant dette. Helt enig. Finner ingen kobling med tanke på alder.
Citera
2020-06-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Det kan jo være mulig. Er det noen som har tilgang eller har mulighet til å undersøke om noen aviser i Gjøvik har omtalt en voldsepisode i Gjøvik i mars 1970 ?

Jag tror vi alla har tillgång via nb.no
Någon mer som vill prova att leta där?
Citera
2020-06-15, 21:53
Medlem
Vitsen jørn lier horst mener poltiiet bør pågripe hagen pga dusøren på livesendingen, tv2 nevner ikke at han jobber for politiet.
Citera
2020-06-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
jørn lier horst mener poltiiet bør pågripe hagen pga dusøren på livesendingen, tv2 nevner ikke at han jobber for politiet.
Han er flink!
Citera
2020-06-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det er TV2 som har postet dette om BMW X3 og dusør. Samme som postet det brevet som var skrevet av datteren, i regi av TH. Virker som at TV2 har blitt familiens kanal for å prøve å renvaske TH.
Er det ikke litt rart at TH for bare noen få dager siden sendte "kidnapperne" beskjed om at han vil betale, og nå plutselig vil utlove dusør på 10 mill uten å i det hele tatt vente å se om han får svar? For meg virker det som at han er desperat. Han skjønner at politiet har funnet enda flere spor i hjemmet, og at hans frihet går mot slutten. I et siste desperate forsøk på å få politiet til å forandre mening, så legger han på dusør-kortet som han har spart på i lang tid.

Blir fristende å repetere meg selv.

I mer enn ett år har folk her inne brukt det at TH ikke utlover dusør som et bevis på at han er skyldig. (Som om det er et bevis.)

Jeg har sagt at TH er såpass smart at han forstår at dusør ikke vil stanse kjeften på folket som roper «Korsfest! Korsfest!»
Citera
2020-06-15, 21:55
Medlem
Holden må vel bli erklært inhabil når han nå skal stå for tipsmottaket
Citera
2020-06-15, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Kanskje melder bileier seg, eller andre gjør det etter Åsted norge så den observasjonen blir sjekket inn eller ut.

Tror kjerringa i baksetet var i sjokk etter nestenulykken ?

Godt mulig hun var i litt sjokk. Kanskje hadde hun en handlepose på gulvet, og så falt det ut varer under bråbremsingen, og at det var at hun plukket opp disse som gjorde at det så ut som at hun dro i noe. Noen ganger kan man ha en tendens til å se mer enn hva som er fakta. Kanskje hun sa "hjelpe meg" til sjåføren, men at denne Irene oppfattet det som at hun sa "hjelp meg" til henne siden hun så på henne.
Det er jo flere vitner som mener å ha sett AE andre steder også, ikke bare i forbindelse med denne bilen.
Citera
2020-06-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Holden må vel bli erklært inhabil når han nå skal stå for tipsmottaket

Holden og TH er jo de eneste som er interessert i å oppklare denne saken. Den som tenker at politiet er «nøytrale», glemmer at de idiotene har siktet TH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in