2020-06-15, 19:20
Medlem
Här kommer stämningen

Fy fan säger jag bara

https://forumfiles.com/Hbc0p1Aeo5/Eksj_TR_B_2038-19_Aktbil_148_ST_MNINGSANS_KAN_pdf
Citera
2020-06-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impa84
Här kommer stämningen

Fy fan säger jag bara

https://forumfiles.com/Hbc0p1Aeo5/Eksj_TR_B_2038-19_Aktbil_148_ST_MNINGSANS_KAN_pdf

Fy ända in i helvetet vilka vidriga människor dom är!! Det är helt obegripligt hur man kan göra såhär mot oskyldiga små barn! Stackars stackars barn! Måtte dom få all hjälp dom behöver för att bearbeta detta och slippa se sin äckliga mamma någonsin mer! Mår både fysiskt och psykiskt illa av att läsa detta och jag kan inte ens föreställa mig hur barnens pappa mår av att få vetskap om vad hans barn blivit utsatta för hemma hos deras egen mamma 😭
Citera
2020-06-15, 20:28
Medlem
Citat:
Här kommer stämningen

Fy fan säger jag bara

Vidrigaste jag någonsin läst. Hoppas de både kommer brinna i helvetet om och om igen för detta!!
Citera
2020-06-15, 21:24
Medlem
Herregud... helt fasansfullt!

Jag önskar pojkarna allt gott och CL och CA allt det motsatta.

Kan inte låta bli att vara fascinerad av hur vidriga människor kan vara bakom fasaden.

Hon verkar helt splittrad. Känner sig nog god och duktig som drogar dem efter de första gångerna. Tror hon håller isär sina personor. Skulle gärna läsa en forskningsrapport om hennes psyke.

Eller är hon så jävla billig så det här är vad hennes barn är värda för henne. Bekräftelse från perverterad pedofil och hon känner sig som top of the world, sexy boss, och smutsar ner allt som är fint. Sen bakar tårtor, klär barnen fint och håller deras händer och är gulligullmamma nästa dag.

Obegriplig människa.

Hoppas de fina pojkarna har och får det bra!❤️

P.s var det inte någon som skrev att CA var urofil?😩
Citera
2020-06-15, 21:27
Moderator
blomvattnares avatar
Här finns det väl anledning att tro att rätten kommer att göra bedömningen att hon var manipulerad av honom, och att hon därför tilldelas ett ovanligt milt straff?

Ett alternativ skulle ju kunna vara att diverse instanser slutar behandla kvinnor som värnlösa varelser som inte har eget ansvar. För det har de. Hon har eget ansvar för vad hon har gjort, hur manipulerande han än har varit.
Citera
2020-06-15, 21:30
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Vidrigaste jag någonsin läst. Hoppas de både kommer brinna i helvetet om och om igen för detta!!

Meh! Han var ju manipulativ liksom och hade henne i ett grepp, läser du inte mellan raderna? Hon kan ju levt under hot och förtryck.
Citera
2020-06-15, 21:38
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Här kommer stämningen

Fy fan säger jag bara

Fy helvete vilka sjuka människor
Citera
2020-06-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Här finns det väl anledning att tro att rätten kommer att göra bedömningen att hon var manipulerad av honom, och att hon därför tilldelas ett ovanligt milt straff?

Ett alternativ skulle ju kunna vara att diverse instanser slutar behandla kvinnor som värnlösa varelser som inte har eget ansvar. För det har de. Hon har eget ansvar för vad hon har gjort, hur manipulerande han än har varit.

Hon har säkert blivit manipulerad. Och hon verkar förståndshandikappad ovan på det.

Men det var Bobbys ”mamma” också. Hon skulle säkerligen inte satt igång med den där dödstortyren på egen hand, hon blev misshandlad själv också men dömdes till samma ansvar och straff som ”mannen”. Vilket var helt rätt.

Hoppas på samma klarsyn från Eksjö tingsrätt i det här målet.
Citera
2020-06-15, 22:07
Medlem
Det där går ju knappt att läsa. Så jäkla sjukt.
Jag vet inte vad det är som gör det, men jag tycker det är ännu vidrigare när det är en mamma som gör så mot sina små barn.

Hoppas hela hennes jävla liv är över nu, det är hennes egna beslut att förgripa sig på sina små söner och hon ska knappast komma undan och all skuld på svinet hon var ihop med.
Ska någon straffas dubbelt är det hon, som mamma ska man beskydda sina barn och inte sätta pojkvännen i första rummet.
Hon är så jäkla vidrig. Kissat i ansiktet på sitt lilla barn 😢😢😢
Citera
2020-06-15, 22:47
Medlem
Har laddat ner stämningsansökan, men vet inte om jag vågar/klarar av att läsa. Hon har alltså våldtagit sina egna barn och CA har filmat?
Citera
2020-06-15, 22:55
Medlem
Helvete vad vidriga människor.

Är det på hennes egna barn? 😭😭
Citera
2020-06-15, 22:58
Avslutad
Men fy faan vilka äckel🤢🤮🤮🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera