2020-06-15, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Usch vilken kass kommentator i vår match. Pratar som att det är hockey.
Hon är direkt från radio, därav kanske det låter lite som hockey då hon är van med att vara väldigt detaljerad i vad som sker på planen.
Citera
2020-06-15, 03:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Mer eller mindre missade första halvlek då krogen jag befann mig på hade stora problem med internetuppkopplingen och man såg i princip bara stillbilder.. Frustrerande så in i helvete.. Just en sån här dag får man för en gångs skull tacka O'Learys som iaf erbjöd en bra sändning då man drog från den vanliga krogen..

Men jisses vilka räddningar Haugaard gör nu när man kollar höjdpunkterna! Mycket bra insats. Saknar inte Lahne speciellt mycket kan man ju säga.

Sen får man ju säga att vi hade en del flyt. Tihis ledningsmål kunde lika gärna dömts bort, ÖSK hade en boll i ribban strax innan vi gör 2-0 mm. Läckert jävla avslut av Asani dock

Skall också nämna att jag blev imponerad av Jake Larsson, riktig guldklimp ÖSK sitter på där.

Premiärsegrar är man inte särskilt van vid, tack och lov lyckades vi i år
Citera
2020-06-15, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Straffsituationen kan jag köpa att han friar då den mer är medstuds om man får med sig då 50/50. Hur han däremot missar Tihis armbåge i full fart i ryggen på Besara är ett skämt.
Full fart är väl att ta i, när de markerar varandra i en straffsituation. Tihi född 2002 mot Besara som är 30 bäst?

Jag tror snarare att Besara lägger sig ganska lätt - trots/även om det är knuff, mer är en effekt av brist på tävlingssituationer i kroppen.

Visst kunde säkert domarn blåst, men han är välplanerad. Vi får väl släppa detta oeniga.

Ca 1 min in här
https://youtu.be/kxHChaAzKeY
Senast redigerad av MrOrdonnee 2020-06-15 kl. 06:14.
Citera
2020-06-15, 06:34
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Vad snackar du om?

Med JJ har vi tredubblats vårat egna kapital och har aldrig haft så stark kassa SAMTIDIGT som vi ställer det bästa Bajen vi någonsin haft på plan för andra året i rad.

Vilken riktning menar du att Bajen har, och med vilka belägg?

Skaplig press du sätter på bajen. Är det alltså i år ni bara måste vinna guld?
Citera
2020-06-15, 06:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Mer eller mindre missade första halvlek då krogen jag befann mig på hade stora problem med internetuppkopplingen och man såg i princip bara stillbilder.. Frustrerande så in i helvete.. Just en sån här dag får man för en gångs skull tacka O'Learys som iaf erbjöd en bra sändning då man drog från den vanliga krogen..

Men jisses vilka räddningar Haugaard gör nu när man kollar höjdpunkterna! Mycket bra insats. Saknar inte Lahne speciellt mycket kan man ju säga.

Sen får man ju säga att vi hade en del flyt. Tihis ledningsmål kunde lika gärna dömts bort, ÖSK hade en boll i ribban strax innan vi gör 2-0 mm. Läckert jävla avslut av Asani dock

Skall också nämna att jag blev imponerad av Jake Larsson, riktig guldklimp ÖSK sitter på där.

Premiärsegrar är man inte särskilt van vid, tack och lov lyckades vi i år
Bajen-talangen. Såg ej matchen men såg några matcher med Jake förra året och gillade vad jag såg. Tihi är för övrigt allsvenskans bästa efternamn tihi!
Citera
2020-06-15, 06:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Det var ingen dålig svit som bröts på Gamla Ullevi idag. 17 år sedan senaste allsvenska bortasegern.
Det var väl på tiden så att säga. Segern var rättvis.
Citera
2020-06-15, 06:54
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Skaplig press du sätter på bajen. Är det alltså i år ni bara måste vinna guld?

Nej men 2a.
Citera
2020-06-15, 07:01
Avslutad
Undrar hur Billborn gör nu med Paulinho, var ganska tydligt igår att han inte funkar i den rollen som han fick igår.
Citera
2020-06-15, 07:02
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Hur länge är Tankovic kvar?

Hur hårt har man budgeterat med 20.000/match som nu är 0/match?
Stämmer inte riktigt med 0/match då ca 10 000 hittills har skänkt intäkterna för säsongskorten. Men ja, klart det påverkar.
Citera
2020-06-15, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Vad är det som tyder på att sthlmlagen blir topp i år igen? Förra året kryssade samtliga sthlmslagen i premiären, nu vann de
Skulle det vara negativt att samtliga vann rätt övertygande?

Jag tycker att man ser en tydlig kvalitetsskillnad redan från början gällande Stockholmslagen och stundtals Norrköping. Där man vinner komfortabelt trots att spelet hackar och det finns mycket mer att ta av. Troligtvis ser det likadant ut för Malmö i sin match.

Topp-5 kommer att bestå av Malmö, Hammarby, AIK, Djurgården och Norrköping (utan inbördes ordning).
Citera
2020-06-15, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Undrar hur Billborn gör nu med Paulinho, var ganska tydligt igår att han inte funkar i den rollen som han fick igår.
Gissar att det blir han som kommer att ta Tankovic plats i laget när denne (troligen) lämnar då kontraktet går ut 31/7.

Paulinho hade inte många rätt igår, desto bättre var Abbe Khalili. Han håller hög nivå i allt han gör.
Citera
2020-06-15, 08:03
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Skulle det vara negativt att samtliga vann rätt övertygande?

Jag tycker att man ser en tydlig kvalitetsskillnad redan från början gällande Stockholmslagen och stundtals Norrköping. Där man vinner komfortabelt trots att spelet hackar och det finns mycket mer att ta av. Troligtvis ser det likadant ut för Malmö i sin match.

Topp-5 kommer att bestå av Malmö, Hammarby, AIK, Djurgården och Norrköping (utan inbördes ordning).
Säger bara atg det är för tidigt att dra slutsatserna så hör tidigt, tror även att häcken nommer kunna beblanda sig i toppen och kanske elfsborg. Hade strukit dif från topp 3 men det kanske ör fullt möjligt, ställer hellre lite lägre förvöntningar och bli positivt överraskad istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in