Citat:
Ursprungligen postat av
C0w
Jag är varken liberal/feminist/vänster/whatever the fuck. Syns tydligt i min posthistorik.
Exakt vad är det som antyder att jag är kränkt? Det är du som är kränkt för att du verkar ha tagit illa upp av att jag sa att det du säger är typ samma som hur MENA-män behandlar sina kvinnor, alltså som någon sorts ägodel. Och sen har du mage att tro att du är bättre än dessa ruttna män och deras syn på kvinnor
Varken du, svenska män eller ens någon man från X land har någon rättighet till svenska kvinnor. Vill svenska män "ta tillbaka" svenska kvinnor så får de väl se till att bli bättre män än ett gäng feminiserade hens med mellanmjölks mentalitet. Alla vet att rent generellt så har invandrarmän "mer färg", alltså att de vågar släppa loss mer, höras och synas mer, ta för sig mer, sticka ut, är mer öppna och sociala osv, därför väljer svenska kvinnor i många fall invandrarmän, för att de är manligare.
Man måste hålla koll på kvinnorna, annars ställer de till med fullständigt kaos i landet. De tar hit all världens avskum och låter sig erövras emedan de väntar på att mannen skall reagera och ställa problemet till rätta. Men detta motsätter du dig givetvis i ditt hjärntvättade liberala tillstånd där allt skall vara fritt. Sverige är idag en enda stor cirkus där svenska kvinnor blir bestigna av utländska män utan att de svenska männen ens blinkar. Allt i liberalismen och den sexuella frigörelsens namn.
Den svenska mannen betalar istället för kalaset och verkar inte bry sig nämnvärt. Så demoraliserad och förljugen har han blivit – att han blir arg när någon säger sanningen. Du får kalla mig Muhammedan om du så vill, det rör mig inte i ryggen. Din posthistorik bryr jag mig inte ett dyft om heller. Faktum kvarstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nihiliserad
Feminiserade mentalt och neoteniserade fysiskt. Medan svenska kvinnor är rena männen i jämförelse med t.ex. fillipinskor och eritreanskor. Neoteni = är dock bara dåligt enligt kvinnors sexlust, inte mäns. Men visst vill kvinnorna hellre ha barbargener från ocivilserade håll på jorden. Det ville de redan på vikingatiden etc, då kvinnorna i befolkningarna vikingarna plundrade och rövade, blev så kåta på barbarerna, att engelska män mfl, började härma vikingarnas stil etc, till prästernas förtret.
Nihiliserad – bra benämning på problemet! Nihiliserad, feminiserad, liberaliserad, demoraliserad, tillintetgjord, borklemad. Vi behöver ta tillbaka vår stolthet som svenska män och kvinnor innan det är försent! Svenska kvinnor är vackrare, större, starkare och snyggare än vilken guling eller negress som helst! Sätt den svenska kvinnan på plats! Den man älskar, tuktar man!
Vem vill ha en bortklemad guling framför en vacker valkyria med långa ben och väl utvecklad kropp? Endast en förlorare!