2020-06-13, 16:44
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Tänk att det drar igång imorgon, väldigt roligt absolut men mycket märklig känsla.

Vilken spelare har ni saknat mest i erat eget lag att se, självklart allihopa men jäklar vad kul att se Paka igen spela fotboll.

Edit: Nu vet jag inte exakt när han spelar men bara känslan att han skall ut på plan igen.
I AIK blev man ju väldigt sugen på att se Ylätupa efter succén i sista cupmatchen. Trist för honom med ett långt ppehåll när det äntligen lossnade.
Annars vill man mest se ungdomarna, än så länge känns det inte riktigt på riktigt utan som en förberedelse för 2021 och en säsong att överleva ekonomiskt.
Så Ylätupa, Paolos, Tihi, Kahl, Bilal och Strannegård hoppas man ska spela och ta för sig.
Citera
2020-06-13, 17:08
Medlem
Och då var Bjärsmyr tillbaka i blåvitt, ännu en hemvändare. Frågan är om han fortfarande håller i allsvenskan eller om det är en panikvärvning i brist på bättre mittbackar. Och kommer han passa in i det nya kollektivet med sin aggressiva framtoning?
Avvaktar med att såga Bjärs tills han visat vad han går för. Vad säger mina blåvita kamrater om denna värvning?
Citera
2020-06-13, 17:41
Medlem
Citat:
Tänk att det drar igång imorgon, väldigt roligt absolut men mycket märklig känsla.

Vilken spelare har ni saknat mest i erat eget lag att se, självklart allihopa men jäklar vad kul att se Paka igen spela fotboll.

Edit: Nu vet jag inte exakt när han spelar men bara känslan att han skall ut på plan igen.
Ja Paka blir intressant. Om han får vara skadefri så kommer han att bli en av allsvenskans bästa spelare.
Sen är jag sugen på att se hur Emil Holm utvecklas, var fantastiskt duktig i de matcher han spelade innan skadan. Mycket märklig känsla som du säger men fan vad härligt att det äntligen kommer igång.
Citera
2020-06-13, 18:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Jag är extrasugen på att se Anel Ahmedhodzic i backlinjen hoppas Linus Borgström kommer att få några inhopp. Mujanic och Prica tror jag kommer få inhopp.
Senast redigerad av bagarn29 2020-06-13 kl. 18:23.
Citera
2020-06-13, 18:11
Medlem
Mix Diskerud är på väg tillbaka tillBaka Allsvenskan igen, enligt vad Aftonhoran tror så är det troligtvis Helsingborg Som är klubbadress.

https://www.aftonbladet.se/a/0n5gbJ?refpartner=link_copy_app_share
Citera
2020-06-13, 18:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorbjorn-Fred
Mix Diskerud är på väg tillbaka tillBaka Allsvenskan igen, enligt vad Aftonhoran tror så är det troligtvis Helsingborg Som är klubbadress.

https://www.aftonbladet.se/a/0n5gbJ?refpartner=link_copy_app_share

Vem ska betala för honom och vilken lön har de råd med? Tropical Beach va fasiken duger inte Ribban?
Citera
2020-06-13, 18:53
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fageltander
Och då var Bjärsmyr tillbaka i blåvitt, ännu en hemvändare. Frågan är om han fortfarande håller i allsvenskan eller om det är en panikvärvning i brist på bättre mittbackar. Och kommer han passa in i det nya kollektivet med sin aggressiva framtoning?
Avvaktar med att såga Bjärs tills han visat vad han går för. Vad säger mina blåvita kamrater om denna värvning?

Jag känner mig inte riktigt tillfreds med denna värvning men säger som du, jag låter se vad hans prestationer säger...
Obs: Borde nog egentligen ligga i Silly season tråden.
Citera
2020-06-13, 18:58
Medlem
Har folket skaffat dplay ännu?
Citera
2020-06-13, 19:00
Medlem
Citat:
Hela vår offensiv men framför allt Bojanic. Mackorna han lägger är fan snuskiga att bevittna.
Citera
2020-06-13, 19:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabash
Har folket skaffat dplay ännu?

Nej. Har tyvärr inte råd med min pension. Får nöja mig med vad som visas på TV. Utan publik är det inte så farligt men när publiken släpps in så blir det nog för jäkligt att inte kunna se det direkt.
Citera
2020-06-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Nej. Har tyvärr inte råd med min pension. Får nöja mig med vad som visas på TV. Utan publik är det inte så farligt men när publiken släpps in så blir det nog för jäkligt att inte kunna se det direkt.

Hört dig för med bekanta om det finns någon som kan tänka sig att dela? man kan ju se på två enheter samtidigt nämligen.
Citera
2020-06-13, 19:38
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Finns repriser eller kanske vänner på internet som sänder matchen live
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in