Citat:
Ursprungligen postat av
karlkula12
Okej så du tycker att svenskar, exempelvis nyfödda barn, förtjänar att drabbas av svält och dö samt leva i extrem fattigdom, likt i isoleringens nordkorea, på grund av att vi valde en felaktig strategi att bekämpa ett nytt virus där inget facit fanns på förhand. Vi ska isoleras och bestraffas i en globalistisk värld som straff. Frysas ut. Du är en störd jävla individ med dessa tankegångar. Du är inte alls en bättre människa än mannen du hatar, Tegnell. Jävligt glad att du inte har någon som helst form av inflytande i verkliga livet.
Vet inte om du börjar bli desperat eller vad?
När jag flaggar för alla problem i början av april så fnyser du/och andra åt mig.
När jag säger att sjukvården är en krigzon så kallar du och andra mig för falsk ryktesspridare
När jag tror att Svenska inte kommer vara välkomna till andra länder kallar du/andra att det är trams och att jag är sjuk i i huvudet.
När jag sa att Sverige inte kommer få bukt på Covid-19 så kallar du och andra mig för både det ena och det andra.
När jag sa att våra nordiska grannländer kommer lyckas bättre då de haft en lockdown så kallade du/andra mig för idiot som inte förstod.
Listan kan göra längre om du vill.
Nu när jag haft rätt på i stort alla punkter och är uppgiven över den sits Sverige kommer gå åt och säger att Sverige förtjänar detta pga hur vi agerat så kallar du mig sjuk i huvudet för jag tycker det samt att du drar upp i texten ovan jag supportar svält och död och nyföddas död mm ..
Lite väl magstarkt att säga det bara för jag haft rätt och nu ska du vända ditt eget jävla misstag du gjort varje dag till att göra mig till någon slags mördare.
Jag anser att Sverige borde räddas för om det blir så som du skriver i texten så borde du väl för helvete först varför det i så fall blir så??
Skillnaden mellan oss är ganska uppenbar. Du tycker att jag är en störd individ och sjuk person. Det får du tycka. Vi andra vet att du är det och det tycker jag du bevisar i dina inlägg
PS Glad att du inte vet vad jag har för inflytande eller hur mitt liv ser ut. Du skulle bli så arg