2020-06-09, 22:06
Medlem
Förhör.

https://forumfiles.com/xeH8P35bob/Stockholms_TR_B_13010-18_Aktbil_216_pdf

https://forumfiles.com/HeJaPf59oc/Stockholms_TR_B_13010-18_Aktbil_217_pdf
Citera
2020-06-10, 20:59
Medlem
Jahaja, med tanke på att Tomaszek nu är släppt på fri fot i väntan på dom så kan man utgå ifrån att straffet inte kommer bli särskilt hårt, om han nu ens döms öht.
Citera
2020-06-10, 21:19
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Jahaja, med tanke på att Tomaszek nu är släppt på fri fot i väntan på dom så kan man utgå ifrån att straffet inte kommer bli särskilt hårt, om han nu ens döms öht.

Var har du läst det??
Citera
2020-06-10, 23:01
Medlem
Citat:

Jaså är förhandlingen avslutad. Har du koll på när dom kommer?
Citera
2020-06-10, 23:32
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:

Källa på detta? Hittar inget aktuellt om detta fall....
Citera
2020-06-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Källa på detta? Hittar inget aktuellt om detta fall....

Det är ingenting som framgår av dagboksbladet iaf. Därmed inte sagt att det inte är sant.
Dom kommer 9 juli kl 14.
Citera
2020-06-11, 20:19
Medlem
Kan alla bara sluta att prata om att man inte får husrannsakan p.g.a. FS2. Det har hänt här och jag har inte ens handlat där. Har snarare blivit blåst av en vän som antagligen handlade där, men det är mitt problem. Trodde han förvaltade mina BTC men han gjorde troligen annat. Jag är helt förkrossad över polisens bisarra övergrepp. Kommer inte få några påföljder eftersom inget givetvis fanns här. Men för en laglydig människa är det tufft.

Varning utfärdad.
Citera
2020-06-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinansRottweiler
Kan alla bara sluta att prata om att man inte får husrannsakan p.g.a. FS2. Det har hänt här och jag har inte ens handlat där. Har snarare blivit blåst av en vän som antagligen handlade där, men det är mitt problem. Trodde han förvaltade mina BTC men han gjorde troligen annat. Jag är helt förkrossad över polisens bisarra övergrepp. Kommer inte få några påföljder eftersom inget givetvis fanns här. Men för en laglydig människa är det tufft.

Varning utfärdad.

Sa polisen specifikt att det gällde Flugsvamp 2.0 när dom knackade på eller sa dom att det gällde misstänkt narkotikabrott?
Vilken del av landet?
Citera
2020-06-12, 19:51
Medlem
Citat:

Varning utfärdad.
Hände det nyligen?
Förvaltade din vän stora summor åt dig?
Citera
2020-06-12, 23:43
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:

Varning utfärdad.
Det låter som den nya lagen är satt i bruk, för jag antar att detta skedde efter 1:a April? (Och nej, datumet är inget skämt, det är nya tag som gäller nu, se här.)
Citera
2020-06-13, 23:05
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattegang2020
Förhör.

https://forumfiles.com/xeH8P35bob/Stockholms_TR_B_13010-18_Aktbil_216_pdf

https://forumfiles.com/HeJaPf59oc/Stockholms_TR_B_13010-18_Aktbil_217_pdf

Stort tack!
Citera
2020-06-27, 08:19
Medlem
DavvaLs avatar
När kommer domen?

hittade

Dom kommer 9 juli!
Senast redigerad av DavvaL 2020-06-27 kl. 08:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in