Citat:
Några tankar:
”En kvinna” - det verkar som om LW kanske inte visste ”vilken kvinna” som slängt tampongen där, alltså tolkar jag det som ett opersonligt ”påhopp” från LWs sida.
”En kvinna” kanske borde ha lindat in tampongen i lite papper? Eller?
Jag för min del skulle inte bli överförtjust över att det att ligger en blodig tampong i ”en hink” på toa på mitt jobb, men det är jag det. Det kan så klart vara så att jag är yrkesskadad, men så tänker i alla fall jag.
Om den fotade tampongen däremot var inslagen i papper så menar jag också att ”påhoppet” därigenom blir mycket mindre personligt.
Jag har ingenstans i FUP läst något om denna tampongaffär - förutom i förhör med R**and. Så vitt jag minns har ingen av LWs jobbarkompisar tagit upp det, så en SÅ stor affär kan det väl inte ha varit, men jag minns så klart inte allt och kan ha helt fel.
För mej verkar det mest som om LW gjort nåt många kanske ville göra men var för fega för, nämligen ta tag i snusket.
Typ vara den obekväma som sätter upp lapparna i tvättstugan: städa efter dej!
Om detta grävande i just den hinken leder fram till GM är för mej oklart.
Jag förväntar mej x antal repliker på detta inlägg, men de kommer med stor sannolikhet att komma från några som jag slutat bemöta en och en.
Så: smutskastare av ett mordoffer göre sig icke besvär!
”En kvinna” - det verkar som om LW kanske inte visste ”vilken kvinna” som slängt tampongen där, alltså tolkar jag det som ett opersonligt ”påhopp” från LWs sida.
”En kvinna” kanske borde ha lindat in tampongen i lite papper? Eller?
Jag för min del skulle inte bli överförtjust över att det att ligger en blodig tampong i ”en hink” på toa på mitt jobb, men det är jag det. Det kan så klart vara så att jag är yrkesskadad, men så tänker i alla fall jag.
Om den fotade tampongen däremot var inslagen i papper så menar jag också att ”påhoppet” därigenom blir mycket mindre personligt.
Jag har ingenstans i FUP läst något om denna tampongaffär - förutom i förhör med R**and. Så vitt jag minns har ingen av LWs jobbarkompisar tagit upp det, så en SÅ stor affär kan det väl inte ha varit, men jag minns så klart inte allt och kan ha helt fel.
För mej verkar det mest som om LW gjort nåt många kanske ville göra men var för fega för, nämligen ta tag i snusket.
Typ vara den obekväma som sätter upp lapparna i tvättstugan: städa efter dej!
Om detta grävande i just den hinken leder fram till GM är för mej oklart.
Jag förväntar mej x antal repliker på detta inlägg, men de kommer med stor sannolikhet att komma från några som jag slutat bemöta en och en.
Så: smutskastare av ett mordoffer göre sig icke besvär!
Om ändamålet är att slänga sanitetsprodukter har hinken säkert lock. Det har alla på min arbetsplats så förstår inte varför Lena skulle se det som en stor grej OM tampongen inte är inslagen.
Hur försvarar du att hennes chef säger att Lena är den personal som haft mest konflikter på arbetsplatsen? Det är alltså inte bara tamponghistorian.
Hur försvarar du förresten att Lena pratade illa om köksan med en annan kollega? Passande beteende av en pastor att vara så elak mot sina medmänniskor?
Jag vet inte vilket som är värst. "Smutskastarna" som du kallar det eller "glorifierarna" som försvarar de mest kränkande och mobbande beteenden. Spelar ingen roll om det är från mordoffer. Sådant beteende är inte okej och ska aldrig försvaras!