2020-06-11, 22:36
Medlem
Splanchnicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartKaffe
Uppenbart troll.
Har inte postat någonsin före idag och idag har hen gjort tre trådar med bara några timmars mellanrum.

Flera säger att jag är ett troll! va fan är ett troll. Jag har lagt upp tre upplägg idag för att jag blev medlem idag !! som jag skrev tidigare att det är ju ett sätt a få lite kul input på frågor som kanske inte passar i andra forum. Hade lyssnat på podden och det slog mig när fruga sa ville bögig gräsklippare att det här måste jag fråga om på FB.
Måste det gå en viss tid mellan inlägg eller? de enda jag vet om internet troll är ju Ashbergs program med knasbollar som sitter hemma och trakasserar folk via nätet. Och det gör jag ju inte.
Nä nu får ni allt ta tillbaka.

och sen en sak till någon pajas snacka de om sexuell läggning, va har det med bögigt att göra? Här använts begreppet bögigt inte som en sexuell preferens mellan män utan som ett ord som beskriver frånvaron av manlighet.
Citera
2020-06-11, 23:13
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Att det är behändigt behöver väl inte betyda att det inte är bögigt?

Är det inte lite bögigt att bara ha 10 kvm gräsmatta förresten?

Finns väll många som har som exempelvis bor i radhus. Att ha en jävla bensindriven då känns ju bara absurt men jag håller med det hade definitivt inte varit bögigt att dra igång den klockan 07 en söndag morgon.
Citera
2020-06-11, 23:17
Medlem
Talldwarfs avatar
Det ska finnas appar med gräsklipparljud, så bara dra igång när det är dags att klippa. Eller asfaltera hela tomten.
Citera
2020-06-11, 23:18
Medlem
Oddballs avatar
Nästa steg är väl att skaffa en Renault ZOE och boka tid för könskorrigering.
Citera
2020-06-11, 23:21
Medlem
Att vara svensk är att vara bög i dagens samhälle, så vi alla är bögar. Vill någon ta mig i stjärten med sin FB-kuk?
För övrigt kör jag själv elgräsklippare i flertal år, fan vad bög jag är, knulla mig i röven nu era bögar
Citera
2020-06-11, 23:29
Medlem
dobbelinas avatar
Blotta tanken på att införskaffa en el-klippare ter sig faktiskt lite bögigt
nu när jag tänker efter.
Hasar man runt med en sån blir man ju trädgårdens primadonna.
Förstå det ur din frus synvinkel, när grannen brummar förbi med sin klippare
och retsamt frågar dig om du har fått soppatorsk, inte så manligt...

Förresten, fiffig mössa på TS avatar
Citera
2020-06-11, 23:31
Medlem
Blondiemans avatar
Jag vill minnas att min pappa hade en elgräsklippare när jag var liten. Det var en sån där som krävde sladd i hela tiden. Riktigt bögigt. Det visade sig 10 år senare att min pappa dessutom var bög.

Du är.bög.
Citera
2020-06-11, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Usrnm
Att vara svensk är att vara bög i dagens samhälle, så vi alla är bögar. Vill någon ta mig i stjärten med sin FB-kuk?
För övrigt kör jag själv elgräsklippare i flertal år, fan vad bög jag är, knulla mig i röven nu era bögar

Ja många svenska män (speciellt sthlm) är fjolliga som fan.

Har matchande kalsonger och skor.
Sminkar sig
Har djup urringad t-shirt.
Blir kränkt om mjukglassen kostar 5kr mer på vissa ställen.
Polerar anus
Och använder ord som yuhuuu! och fabulous
Citera
2020-06-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Finns väll många som har som exempelvis bor i radhus. Att ha en jävla bensindriven då känns ju bara absurt men jag håller med det hade definitivt inte varit bögigt att dra igång den klockan 07 en söndag morgon.
Att bo i radhus är väl bögigt om något?
Citera
2020-06-12, 00:48
Medlem
HarryManbacks avatar
Jättebögigt.

Fram med lien. Ren muskelkraft, gärna i bar överkropp. Sen knäcker du en starköl som törstsläckare.

Efter det slår du sönder alla maskiner.

Oldschool ftw.
Citera
2020-06-12, 01:23
Medlem
reptilekings avatar
Ja det är bögigt. Jag kör en handjagare från Stiga. Det kanske inte är optimalt, men man blir iaf svettig. Dessutom låter den lite mer, den kärvar ofta så att man får sparka på själva knivbladen under klippningen och den har stora muttrar som man kan vrida på med skiftnyckel. Ett plus är dessutom att fru och barn inte klarar att varken klippa med den eller skruva med den utan alltid behöver hjälp i slutändan. Jag tror att man kan olja vissa delar av den också. Så även utan bensinmotor tycker jag den är obögig på många sätt.
Citera
2020-06-12, 01:55
Medlem
Spontant lite småbögigt, men med liten gräsmatta kan det vara värt priset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in