Nu har rödvinsbrännvinet slagit till riktigt ordentligt i skallen, så jag måste ta det lugnt och anstränga mig för att formulera mig på ett korrekt sätt. Det är ett starkt rödvinsbrännvin det här.
De har som delat upp den här föreningen i två delar känns det som. Vi har Nationalisten och Kväll med Svegot för dem med ett tresiffrigt IQ, och så har vi Sverige vaknar och Daniel Frändebögs bloggande på Svegot för dem som är helt jävla dumma i huvudet. Det är bra att de delar upp det istället för att mixa ihop allting som de gjorde tidigare.
Jag tror att jag på grund av Ingrid & Conrad-samarbetet lider av posttraumatiskt stressyndrom. Det är egentligen helt sjukt att jag älskar Magnus Söderman och Dan Eriksson så mycket när de har förstört livet för mig. Ni har varit riktigt sjuka och dåliga, det hoppas jag att ni förstår. Bort med bögjäveln Daniel Frändebög!
Fintidningen Nationalisten:
https://www.nationalisten.se/
Både Lennart och Oskorei skriver i tidningen!
Länge leve ett Det fria Sverige och Nordiska motståndsrörelsen fritt från värdelös morgonradio och hjärndött fredagsmys! Jag undrar om Daniel Frändebög ändå inte är något bättre än fredagsmysarna. Jag hatar superidioten Elin Reinhardt!