Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Ledsen, men du har fel. Jag gick tillbaka och lyssnade (vilket du inte kan ha gjort innan du kommenterade mitt inlägg, sade han lite irriterat...) och KP säger (10:05):
- (SE) stängde sin tjänstedörr 23:25
- gick nerför trappan
- bytte några ord med väktarna i receptionen
- och stämplade sedan ut
KP blandar solklart ihop ordningen i både ord och text. Frågan är om det påverkar hur han resonerar kring tiden SE har på sig att hinna mörda OP. Förutom att HOs ”ett par minuter” förvandlats till ”ett par ord”. Så mycket för att gå tillbaka till MP...
Kronologin är omkastad, för att han inser att SE inte skulle hinna annars. Han borde berätta vilket inflytande TP haft i utredningen, och även sönerna Palme. Detta ser ut som ett S märkt beställningsjobb. IC hade knappast medverkat om han inte varit övertygad om att det inte skulle komma en politiskt slapp ensam GM presentation.
Ska man döma av upplägget och anklagelserna, även de mest befängda, som att gå till Odenplan m.m. Så kan jag nog säga att jag känner igen argumenten från olika diskussionsforum.
Trodde först att de kom från Filter, men de kommer förmodligen från den inre kärnan i PU, men de verkar vara en mycket oklar gräns dem emellan 😒