2020-06-08, 13:35
Medlem
askungens avatar
Förresten så är väl även detaljen om att T ska ha sagt att Wilma kan vara i Ljungskile en ny uppgift?
Samt att han ska ha sagt att han skadat sig på lampan?
Vill minnas att ingen nämnt detta tidigare...
Citera
2020-06-08, 13:41
Medlem
Parasolltrolls avatar
Fan vad irriterad jag blir på alla som skriver kommentarer till P4Väst, de svarar ju inte! Och det är så dumma kommentarer så de borde ställts här
Citera
2020-06-08, 13:42
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Förresten så är väl även detaljen om att T ska ha sagt att Wilma kan vara i Ljungskile en ny uppgift?

Lampan har T själv nämnt i början av rätttegången. Han sa att han tidigare inte sagt något till polisen om det för att han trodde det skulle bli syn i hans lägenhet och att han då skulle visa hur han skar sig på den.
Stått i direktrapporteringen.
Citera
2020-06-08, 13:46
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Lampan har T själv nämnt i början av rätttegången. Han sa att han tidigare inte sagt något till polisen om det för att han trodde det skulle bli syn i hans lägenhet och att han då skulle visa hur han skar sig på den.
Stått i direktrapporteringen.
Jo jag vet, och det är ju mycket troligt att PB har snappat upp denna detalj och sagt nu i efterhand att han sett T med skador på handen som han ska ha fått från "lampan".
Han kommer med många nyheter idag, samtidigt som annat han sagt tidigare har gett vika...
Citera
2020-06-08, 13:47
Medlem
Bohusläningens live suger apa!! Uppdterar sig inte. Och ligger längst ner i flödet.
Dock verkar släkting varit hårt på det den senaste tiden.. Minns inte mycket..
Citera
2020-06-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Fan vad irriterad jag blir på alla som skriver kommentarer till P4Väst, de svarar ju inte! Och det är så dumma kommentarer så de borde ställts här

Hon svarar på alla kommentarer vad jag kan se, tryck på textrutan 😊
Citera
Medlem
Citat:
De borde inte ställts på Flashback ens 😀
Citera
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Skadad av lampa är inte nytt. Både Torp o Ljungskile är ”nya” uppgifter. Sysslingen har läst det här och hört snacket på stan, nu påstår han att T sa detta den 18e. Ingen vet om han ljög i polisförhöret eller nu.
Citera
2020-06-08, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Bohusläningens live suger apa!! Uppdterar sig inte. Och ligger längst ner i flödet.
Dock verkar släkting varit hårt på det den senaste tiden.. Minns inte mycket..

Ja, bohuslänningen är under all kritik. Skrev det till dom oxå!
Ska de ha liverapportering ska de ju just liverapportera. Få med stämning, ord och hela rättegången.
Citera
2020-06-08, 13:51
Medlem
Citat:
Dom svarar fast man behöver ”veckla ut” svaret genom att klicka på den pyttelilla konmentarspratbubblan under frågan för att se det.
Citera
2020-06-08, 13:51
Medlem
askungens avatar
Citat:
Skadad av lampa är inte nytt. Både Torp o Ljungskile är ”nya” uppgifter. Sysslingen har läst det här och hört snacket på stan, nu påstår han att T sa detta den 18e. Ingen vet om han ljög i polisförhöret eller nu.
Jag menar ny uppgift från PB...berättade han i tidigare förhör att T ska ha skadat sig på lampan?
Den enda gången man hört någon säga det var från T himself under rättegången...
Citera
2020-06-08, 13:52
Medlem
Det verkar vara extremt rörigt med släktingens förhör. Ingen hänger med verkar det som.
Det verkar inte stämma med hans tidigare förhör. Hmmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in