2020-06-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbagote
Är ett jäkla pådrag i kungälv vid fars hatt nu..Någon tycks ha sett en kropp i vattnet.🤔

Kan vara den försvunne Andreas som avvek från sjukhuset för två? Veckor sen.
Citera
2020-06-07, 19:38
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbagote
Är ett jäkla pådrag i kungälv vid fars hatt nu..Någon tycks ha sett en kropp i vattnet.🤔
Håll oss gärna uppdaterade! Även om det visar sig vara nått helt annat.
Citera
2020-06-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Spelkontrollen är väl den svarta på armstödet? Och vad är det silvriga avlånga som ligger i fåtöljen? Jo - jag ser att det silvriga/metallfärgade har en sladd - men vad ÄR det för något?

Noterar att det ser ut som att kaminen är påslagen oxå ...
Det skulle kunna vara en WII kontroll, det ser ut att finnas en sån konsol under tv:n.
Citera
2020-06-07, 19:45
Medlem
Lalle46s avatar
(FB) 23-årige Andreas försvunnen i Kungälv 2020-05-24
Troligtvis..
Citera
2020-06-07, 19:48
Medlem
Lalle46s avatar
https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/andreas/
Citera
2020-06-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Har försökt att söka på om man ev. får använda hypnos under förhör. Fann bara ett fall från 2004
mordet på Helén från Hörby.

https://www.svt.se/nyheter/hypnos-ny-metod-i-rattegang

Kanske inte kan användas som bevis men lyckas man få fram var Wilma finns så kan de kanske fastställa dödsorsaken och framförallt så familjen får hela Wilma att begrava
Mycket bra idé! Vore ju bra om det gick men jag betvivlar att det är tillåtet.
Fick man fram något när det användes i Helénfallet?
Citera
2020-06-07, 20:08
Medlem
Citat:
Okej - Tack! Då är frågan OM den laddas med battierier typ AA? Och hur många- OM den laddas på det viset?

Wii fit balance board har i alla fall AA batterier, inte för att jag vet om de ägde en sådan
Citera
2020-06-07, 20:37
Medlem
Citat:
Okej - Tack! Då är frågan OM den laddas med battierier typ AA? Och hur många- OM den laddas på det viset?
Enligt hemsidan "Spelbutiken.se" ingår fyra stycken AA-batterier vid köp av en sådan enhet. Jag antar att det är antalet.
Citera
2020-06-07, 20:40
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Enligt hemsidan "Spelbutiken.se" ingår fyra stycken AA-batterier vid köp av en sådan enhet. Jag antar att det är antalet.

Köper man ett föremål där man behöver batterier (vare sig de ingår i köpet eller inte) så anges alltid antalet = 4 st AAbatterier.

Det låg 6 st AAbatterier synliga i sop-påsen.
Citera
2020-06-07, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsa
Du missförstod mig från början. Jag menade inte att "min" metod för att få bort ett lik är en idiotsäker metod, utan att min metod kan vara att föredra för mördare som inte känner till alla kriminaltekniska hjälpmedel. Sen kan den vara att föredra även för de mördare som känner till det här med klor/klorin och som har det hemma.

Men jag upprepar min fråga: Tror du att polisen har använt Luminol på tex golvet i hans badrum, och på hans knivar och annat i hans lägenhet?

I början av tråden trodde du på styckning och att T mördat W.
Vad fick dig att ändra dig?
Här frågar du om hans badrum och knivar.. vilka senare visade sig ha spår av Ws DNA och blod...
Citera
2020-06-07, 20:53
Medlem
Är det någon som vet om polisen har hållt förhör med T:s vårdtagare? Eller om polisen har varit och kollat igenom deras förråd/lägenheter?
Citera
2020-06-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonickie
Är det någon som vet om polisen har hållt förhör med T:s vårdtagare? Eller om polisen har varit och kollat igenom deras förråd/lägenheter?
Som jag förstått har de bara varit hos R*ut.. men kan ha missat något i fupen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in