Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Det er tull at ikke aksjer lønner seg over tid. Det handler om å finne riktige aksjer så kan man tjene millioner på kort tid om man har bok cash og kjøpe seg inn. Men det handler mye om å sette seg inn i hvilke aksjer man skal satse på, og er der noe jeg tror TH kan så er det nettopp det.
Ettersom jeg har forstått oppsøkte RU TH for å få han til å investere i et kryptoopplegg. Det var sikkert allmenn kjent på Lørenskog at TH hadde penger, dessuten kan der se ut som RU hadde en eller annen forbindelse med sønnen til TH.Egentlig ikke så mystisk, men har tenkt tanken da RU ble avvist til å finansiere prosjektet hans, kan det ha oppstått en idé hos RU.
Så ser ikke vekk fra at RU er involvert i dette på en eller annen måte.Men ser ikke ut som politiet tenker i samme baner og de vet så klart mer enn jeg gjør. Det er jo veldig rart at RU er siktet for medvirkning til bortføring,, mens om jeg skulle tippe var RU en av gjerningsmennene.
Men det er åpenbart at politiet har bestemt seg for at TH er gjerningsmannen, da blir andre mistenkte sett på som lakeier.
Men hva om det er RU som står bak dette, han har trolig god kjennskap til familien og ville gjøre handlingen for evnt.andre mye enklere.
RU kan ha vært forbannet etter at mange samtaler med TH rant ut i ingenting. Han har ikke noe rulleblad, men kjenner godt til familien.
Jag lutar åt samma håll som du.
Varför går inte RU till lokala media och rentvår sig? Berättar om hur han tänkt!
Eftersom han nu har blickarna på sig, även om polisen har backat från honom.
Skulle vara intressant att läsa förhör med denne man.
Däremot känns det för mig som en fråga, hur TH kommer in i bilden rent praktiskt,
vilken sida han står på.
Jag tror på att han kände sig stalkad av RU... så inte tror jag att han vad RU ta livet av hans
AEH!
OM RU har med mordet att göra så skulle jag å inte tro att AEH är i livet.
En så ung kille har nog inte intresse eller kapacitet att hålla en äldre dam fången någonstans ..
I så fall bör han ha medhjälpare ...
Men sonen ... undrar om han haft något otalt med TH. Varför skulle ha vilja göra sin mor illa -
bortsett från känslor kan det göra honom arvslös, om TH så tycker.