2020-06-05, 19:36
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Kollar runt lite och ser att Lufthansa som tydligen äger lågprisbolaget Eurowings,har bra priser i Business class till Thailand,flygs med Eurowings A330-200 hur ser man på detta, är det lågpris med lågpris service eller är det bara för Lufthansa äger bolaget men kör med egna plan?
Citera
2020-06-05, 21:09
Medlem
LibBells avatar
Eurowings har egna A330-200 med samma stol i business class som LH. Sen om servicen är samma som på LH business har jag ingen aning om. Tycker dock den är sisådär i LH-busuiene ändå, hårdvara viktigast för mig. Jag gillar verkligen stolen. Kör hårt!
Citera
2020-06-05, 21:36
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibBell
Eurowings har egna A330-200 med samma stol i business class som LH. Sen om servicen är samma som på LH business har jag ingen aning om. Tycker dock den är sisådär i LH-busuiene ändå, hårdvara viktigast för mig. Jag gillar verkligen stolen. Kör hårt!
Ok, så det är med andra ord en business klass stol, gjorde bort mig för en del år sedan med Norwegian som sas vara business, men var knappt premium klass
Citera
2020-06-05, 21:57
Medlem
LibBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Ok, så det är med andra ord en business klass stol, gjorde bort mig för en del år sedan med Norwegian som sas vara business, men var knappt premium klass

Om det är A330-200 så är det Eurowings egna plan. De skulle byggas om typ i år till riktig business. Nu med Corona kan man ju tycka att det borde gått snabbare och att de iaf inte borde marknadsföra det som business om iaf inte stolen är det, då de borde ha minst ett par färdiga.

Är det A330-300 kan du känna dig lugn, då är det egentligen Brussel Airlines som flyger åt Eurowings och de har business.
Citera
2020-06-05, 22:01
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Om det är A330-200 så är det Eurowings egna plan. De skulle byggas om typ i år till riktig business. Nu med Corona kan man ju tycka att det borde gått snabbare och att de iaf inte borde marknadsföra det som business om iaf inte stolen är det, då de borde ha minst ett par färdiga.

Är det A330-300 kan du känna dig lugn, då är det egentligen Brussel Airlines som flyger åt Eurowings och de har business.
Tackar
Citera
2020-06-05, 22:07
Medlem
LibBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Tackar

Sen finns ju alltid risken för störningar (irrop) som gör att du får en kärra som inte är ombyggd, om nu inte alla kärror är det än...
Citera
2020-06-05, 22:09
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Sen finns ju alltid risken för störningar (irrop) som gör att du får en kärra som inte är ombyggd, om nu inte alla kärror är det än...
Lugnt ,kollar just för tillfället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in