2020-06-04, 22:17
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Varför går han då helt fri och sitter och dricker öl på Instagram?

Förmodligen så överklagade han än en gång, till HD, vilket kommer ta sin tid.

Annars så är väl dagen att Inställa sig i finkan inte kommen ännu.
Citera
2020-06-04, 22:22
Medlem
Suecokids avatar
Han fick 4 månader för långt straff för att kunna ansöka om fotboja. Så det är helt uteslutet. Så in i finkan ska han vare sig han vill det eller ej.

Han hoppas väl få hoppa in i cellen när sommarn är runt slutstation.
Senast redigerad av Suecokid 2020-06-04 kl. 22:46.
Citera
2020-06-04, 22:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Såg även att hans ena lillebror också har en dom mot sig.
För vadå?
Citera
2020-06-05, 04:44
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Är han dömd eller inte?

Om du hade bemödat dig att läsa domen jag serverade åt dig så hade du fått svar. Men det förutsätter ju att du kan läsa....
Citera
2020-06-05, 10:33
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Om du hade bemödat dig att läsa domen jag serverade åt dig så hade du fått svar. Men det förutsätter ju att du kan läsa....

Läste den men Instagram talar ju annat. Tack för att du la upp domen ialf.
Citera
2020-06-05, 20:00
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Läste den men Instagram talar ju annat. Tack för att du la upp domen ialf.

Ett fängelsestraff ska verkställas så snart som möjligt. Det betyder normalt tre månader efter att domen har vunnit laga kraft, som innebär att den inte längre kan överklagas.

Därför är Leonidas fortfarande ute och steker i solen
Citera
2020-06-05, 21:43
Medlem
Kanske lite of topic men hur behandlas sånna som Leonidas i fängelse tror/vet ni? Kan inte så mycket om svenska fängelsen men antar ju att de flesta som sitter där inte ser ut som i San Quentin, utan det finns nog många snubbar i hans ålder som åkt dit för småskit lite för många ggr. Liksom "vanliga" problembarn bara, blandat med tyngre och äldre grabbar såklart.

Men blir han då lite en "kung" bland sånna som vill festa med honom och hans b-kändiskompisar när dom kommer ut eller är svenska fängelsen lite tuffare än man tror och han kanske blir hånad och mobbad för att han försökt spela kung i ex on the beach?

Känslan är ju att om det var i USA och en sån typ som Leonidas som försökt spänna sig i TV antal år och lekt modell på instagram skulle åka in så hade det inte varit kul för han.
Citera
2020-06-19, 16:01
Medlem
"Haha jag vet sätt den 🙂
Rätt åt han
Skulle göra de igen
Så käft"

https://www.facebook.com/sverigesbastaasna/posts/720715755406557

Grymt ångerfull kille såg jag på facebook, blir intressant och se hur produktionsbolaget bakom ex on the beach ställer sig till hans genuina "ånger"
Citera
2020-06-19, 20:16
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yayacrims
"Haha jag vet sätt den 🙂
Rätt åt han
Skulle göra de igen
Så käft"

https://www.facebook.com/sverigesbastaasna/posts/720715755406557

Grymt ångerfull kille såg jag på facebook, blir intressant och se hur produktionsbolaget bakom ex on the beach ställer sig till hans genuina "ånger"

Detta är i skrift via Facebook. Ingenting ett produktionsbolag kommer lita på direkt.

Riktigt dumt gjort av honom. Sånt där beteende hör inte hemma någonstans. Det tycker nog alla.

Vore sjukt om han inte visade sig ångerfull i media. Vad han egentligen känner är väl upp till han? Sen är det väl otroligt klantigt om det är han som skrivit detta. Men jag förväntar mig inte det bästa från dessa dokusåpakändisar heller.
Senast redigerad av Suecokid 2020-06-19 kl. 20:25.
Citera
2020-06-19, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Detta är i skrift via Facebook. Ingenting ett produktionsbolag kommer lita på direkt.

Riktigt dumt gjort av honom. Sånt där beteende hör inte hemma någonstans. Det tycker nog alla.

Vore sjukt om han inte visade sig ångerfull i media. Vad han egentligen känner är väl upp till han? Sen är det väl otroligt klantigt om det är han som skrivit detta. Men jag förväntar mig inte det bästa från dessa dokusåpakändisar heller.

Det är han som skrivit detta.. jag har hela messenger konversationen så finns inte ett uns av tveksamheter kring detta då jag känner killen som skrev med Johannes, hans pappa har tydligen varit hemma hos misshandelsoffret efteråt.. citerat från messenger konversationen "De kunde gått värre för han , han ska va nöjd att min pappa inte gjorde mer" samt "Han ljugen min pappa åkte hem till han" Väldigt tveksamt beteende som enhetschef på en kommun kan man tycka...
Tror både hans modell agentur samt produktionsbolagen kommer dra öronen åt sig gällande han i framtiden.. som man bäddar får man ligga
Citera
2020-06-19, 23:20
Medlem
Allt det här känns så jävla "classy".
Han lever verkligen upp till det ordet.
Citera
2020-06-19, 23:55
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yayacrims
Det är han som skrivit detta.. jag har hela messenger konversationen så finns inte ett uns av tveksamheter kring detta då jag känner killen som skrev med Johannes, hans pappa har tydligen varit hemma hos misshandelsoffret efteråt.. citerat från messenger konversationen "De kunde gått värre för han , han ska va nöjd att min pappa inte gjorde mer" samt "Han ljugen min pappa åkte hem till han" Väldigt tveksamt beteende som enhetschef på en kommun kan man tycka...
Tror både hans modell agentur samt produktionsbolagen kommer dra öronen åt sig gällande han i framtiden.. som man bäddar får man ligga

Då är det ju han, helt klart.

Sett så många fall där folk fejkar chattar hit och dit bara för att fucka för någon. Därför tänkte jag att man inte ska lita på något sånt här vid första anblick.

Johannes verkar ha blivit helt knasig i huvudet. Blir väl så efter alla droger och hybris han suttit på. Synd dock, gillade han i tv-rutan, men han verkar vara ett riktigt svin på utsidan vad det verkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in