2020-06-05, 20:42
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
En ganska träffande analys. Han gillade att ha strypsex på kyrkogårdar. Stackars Wilma frågade sin syster om det var normalt. W hade inga tidigare preferenser vad gäller sex och pojkvänner.

Det hade jag missat. Ja fy fan alltså. Då känns det ju som han kan ha gjort vad som helst med henne. Hade gärna personligen tagit hand om honom, och så känner jag sällan när jag läser om mord. Det är något med hans äckliga arrogans.

Skumma föräldrar hon hade också, vilken mamma känner till allt det hon verkar känna till och åker inte genast och hämtar sin dotter. Vägrar låta henne bo hos henne också, något av det sjukaste jag hört.
Citera
2020-06-05, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsa
Att man dröjer med att berätta att man har blivit misshandlad, kan bero på många saker, däribland det som du säger om skamkänsla, men också pga att man ljuger.
Och påhittighet kan betyda mycket, tex att man hittar på lögner.

Och du missar att jag skrev att Wilma kanske ljög ofta, för att jag ville visa på att man kanske inte kan lita på allt vad Wilma har sagt om Tishko. Och om hon var en mytoman så tyder det på att hon också kan ha begått självmord, eftersom mytomani ingår som symptom vid vissa psykiska sjukdomar som också ökar risken för självmord.
Så jag säger alltså inte på något sätt att Wilma förtjänade att dö, utan bara att Tishko kanske inte har orsakat hennes död.

Och jag förstår inte hur du och andra i tråden kan utgå ifrån att Tishko har dödat Wilma, trots att ni inte var där och därför omöjligt kan ha sett vad som hände. Ni förstår inte att ni fantiserar minst lika mycket som mig om vad som hände. Enda skillnaden är att ni har fastnat i fantasin att Tishko har mördat Wilma, medan jag testar olika fantasier.

Vemsa: vet inte om du känner till det, men ÅKLAGAREN är övertygad om att T mördat Wilma..Rättsläkare,obducenter är övertygade om att huvudet avskilts med ett vasst föremål!! Antagligen de som funnits i vasken,med blod vävnader etc...
Citera
2020-06-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Jag menar att det står i förundersökningen som finns länkad i första inlägget i tråden att flera i förhör säger att A haft sex med Ti å W stod i rummet utanför då hon inte ville ha trekant.
Jag återger endast det som står.
Blev osäker nu pga din reaktion vad som hänt.
Nej du har läst fel. Hanna och Tishko hade sex i soffan framför Wilma. Inte Alba.

Läskunnigheten är låg i tråden
Citera
2020-06-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det hade jag missat. Ja fy fan alltså. Då känns det ju som han kan ha gjort vad som helst med henne. Hade gärna personligen tagit hand om honom, och så känner jag sällan när jag läser om mord. Det är något med hans äckliga arrogans.

Skumma föräldrar hon har också, vilken mamma känner till allt det hon verkar känna till och åker inte genast och hämtar sin dotter. Vägrar låta henne bo hos henne också, något av det sjukaste jag hört.
Wilma berättade för sin mamma att T hade ses med H*anna i deras soffa, medan hon själv var i sovrummet och fick lyssna. Mammans reaktion: Det var ju dumt att välja en av dina kompisar (!). Ej ordagrant citat. Vilken morsa - årets medalj. Mamman lyfte inte ett finger för sin dotter. Inte ETT. När W ville flytta hem till mamma vid nåt tillfälle, så sa mamman nej (om jag minns rätt nu). Hon kastade W till vargarna.
Citera
2020-06-05, 20:50
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
En ganska träffande analys. Han gillade att ha strypsex på kyrkogårdar. Stackars Wilma frågade sin syster om det var normalt. W hade inga tidigare preferenser vad gäller sex och pojkvänner.

Har man sökt på kyrkogårdar, hört med vaktmästare m.m om det varit något lustigt ?

Det är en plats jag kan tänka mig han gjort sig av med W
Citera
2020-06-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Har man sökt på kyrkogårdar, hört med vaktmästare m.m om det varit något lustigt ?

Då måste han ju gräva också. Det krävs rejäla gropar för att peta ner en kropp, hel eller i delar. Den klene jäveln klarar nog inte ens att lyfta en spade med jord på. Han ser ut som en sparris.
Citera
2020-06-05, 20:56
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle

Kyrkogården på Gustafsberg har blivit sökt minst 2 gånger, organiserat sök.

Varför den kyrkogården är för att den ligger på söder (göteborgsvägen tillhör södra Uddevalla) och även om det är en ganska så go promenad, så kan man absolut gå dit.
Men mest troligt är att de har tagit bilen och strövat runt. Läst i förhör att W gillade att vara på strandpromenaden och Gustafsberg. Därför relaterar jag till kyrkogården där.
Den är dessutom ganska så avskild från ”allmänheten”, ligger lite mer privat om man säger så.
Citera
2020-06-05, 20:59
Medlem
Gobigorgohomes avatar
Jag antar att dom har kollat efter olika kött rester i alla vattenlås som finns i lägenheten, kök, handfatet i dushen och golvbrunnen.
Citera
2020-06-05, 20:59
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Då måste han ju gräva också. Det krävs rejäla gropar för att peta ner en kropp, hel eller i delar. Den klene jäveln klarar nog inte ens att lyfta en spade med jord på. Han ser ut som en sparris.

Skulle kunna vara någon nygrävd som varit begravning i som kanske sett konstig ut ?

Om det nu är så att han gillar kyrkogårdar ?
Citera
2020-06-05, 21:01
Medlem
Gobigorgohomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qurera
Jag vill STYCKA dig och knulla alla delar separat betyder väl ändå att han vill stycka henne i fyra delar. Inte ha fyra st av henne 🤦‍♀️

Står det STYCKA i smset?
Citera
2020-06-05, 21:03
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
Kyrkogården på Gustafsberg har blivit sökt minst 2 gånger, organiserat sök.

Varför den kyrkogården är för att den ligger på söder (göteborgsvägen tillhör södra Uddevalla) och även om det är en ganska så go promenad, så kan man absolut gå dit.
Men mest troligt är att de har tagit bilen och strövat runt. Läst i förhör att W gillade att vara på strandpromenaden och Gustafsberg. Därför relaterar jag till kyrkogården där.
Den är dessutom ganska så avskild från ”allmänheten”, ligger lite mer privat om man säger så.

Vi får hoppas de pratat med vaktisarna där för de brukar ha koll om det skulle varit någon grav eller liknande som varit lite annorlunda
Citera
2020-06-05, 21:04
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gobigorgohome
Står det STYCKA i smset?

” I juli 2018. Där skriver ni ett par sms om sex. Sedan skriver du Asså jag vill bara dela dig i 4 stycken o knulla alla separat. Vad menar du med det – ingen kommentar”

FUP Dokument sida 876
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in