Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Trusselbrevet er nok et bevis på over-staging, ikke bare er det overdrevent langt, men også overdrevent gebrokkent. Doble konsonanter(r) i tide og utide er ikke typisk gebrokkent, og de fleste svindelforsøk fra utlandet i dag (og 2018) inneholder kun små skrivefeil, som ikke er blitt fanget opp av translate.
Tenker det er skrevet av familien i fellesskap under ett av familierådene lang tid i forveien. Brevet fra datteren har en del likheter særlig når det gjelder lengde og konfronterende/offensiv form.
Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Har hatt samme tanken... etter siste ukens utspill. Men det blir vel for drøyt.
Ja, nå må det bremses litt her, føler jeg. Min oppfatning er at brevet datteren har skrevet, og som ble publisert på TV2.no, er reelt. Det kan hende hun har fått hjelp av noen til å skrive det, men det er ekte fra hennes side. Tror jeg. Hun er i en skremmende, grusom og nærmest ufattelig situasjon og i en dyp, dyp krise. Ikke bare er moren forsvunnet og antatt død, men det mistenkes at faren står bak og således har lurt alle. Selv mener hun det er kidnappere som står bak og er derfor redd for sine egne barns trygghet. Jeg synes utrolig synd på henne.